skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
20:23:41
03.06.2010
03.06.2010
T
a nedá mito a pochlubim se klidně :-D mam obrouvskou radost, tak se chci jen podělit no :-)
20:21:36
03.06.2010
03.06.2010
T
-> m8rinek: : to jsem slyšet nechtěl no tak začneme postupně no....přes zimu asi necham udělat hlavu pro začátek
16:52:13
03.06.2010
03.06.2010
m8rinek
-> T: kde nic neni, nemá ani Weber co dát ;):D.
16:48:34
03.06.2010
03.06.2010
T
-> Eidy: : nemam,jsem trumpetama myslel to od hlavy,až po trumpety
11:09:13
03.06.2010
03.06.2010
Eidy
-> T: Ty máš webera? A moje trumpety jsou plastový
10:35:06
03.06.2010
03.06.2010
T
-> Eidy: : no 90 km/h ne? na dálnici nejedu....ba ne uvidíme,ale já nemam nic mo s motorem,sežeň mi trumpety , jako máš ty a možná pak
22:49:23
02.06.2010
02.06.2010
Eidy
-> T: Tak to jsem zvědavej na maximálku.
20:43:20
31.05.2010
31.05.2010
T
-> radekp: : no ja formu mám,ale jelikož se mi nepovedlo udelam uplne 100% výrobek, tak to dohanim takhle.... amatér no,co dělam,tak jak mě napadne důlezitý je finále
20:34:03
31.05.2010
31.05.2010
radekp
-> T: přidáváš pryskyřici, aby byl povrch hladký? a pak brousíš?
kdyby byla negativní forma, tak vyloupneš hladký krásný kus,ale tu samou práci necháš na formě, takže vyrábět jeden kus vyjde na stejno
kdyby byla negativní forma, tak vyloupneš hladký krásný kus,ale tu samou práci necháš na formě, takže vyrábět jeden kus vyjde na stejno
20:31:36
31.05.2010
31.05.2010
T
nemůžu se dočkat toho lízátka,tak brousim jak ďas :-D dneska 3 hodiny asi ale ještě moc práce
13:38:06
31.05.2010
31.05.2010
T
-> Tuner#2: : tak to děkuji :-) lak má chyby, kdybys zkousmal, ta najdeš :-) ale jinak na autě se pořád pracuje a bude,až se dostanu do detailů, jak to má být, každopádně díky a fotek škoda no :-( nemáš špatný fotky totiž,tak příště no
12:16:00
31.05.2010
31.05.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Auto pěkné, lak se povedl, yť mě tvavá auta nic moc neříkají a karbonové doplňky v motoru mazec. Jen tím jak jsme řešili odkud je ten smrad, tak jsem Tě to asi ani pořádně nevyfotil
12:12:26
31.05.2010
31.05.2010
T
-> Tuner#2: : no tak jo jsem pro,ale ještě nevím jestli pojedu,taky to mam každou hodinu jinak ,ale když bych jel, tak se rád necham svézt :-)
a pořád nevím, co říkáš na moje auto? vim , že RH to neni a má to mouchy a spoustu,ale i tak mě to zajímá
a pořád nevím, co říkáš na moje auto? vim , že RH to neni a má to mouchy a spoustu,ale i tak mě to zajímá
12:09:32
31.05.2010
31.05.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Tak je možné že se to seklo a pak povolilo, to se mě taky stalo, nerozebral jsem to jel pak jinam a bylo to OK. Do Blatný nakonec asi pojedu, má tam bejt Bohouš s RH na sprintech, tak se asi pojedu podíat, tak můžem zaject někam tam.
11:43:35
31.05.2010
31.05.2010
T
-> Tuner#2: : no kupodivu v pohodě než jsem jel,tak jsem s tim jen trošku zacloumal a po cestě zpět na to koukal tak 5x určitě a v pohodě,tak nevím , kde byla chyba jinak dobrý,jen škoda, že jsme museli jet tak brzo...žena šla do práce no....ale každopádně jsem rád, že jsem jel a udělal si premiéru tady ,než v Blatný
a co mi řekneš na auto,když už jsi ho viděl na živo? jinak tvoje super, jen bych se rád svezl, když by to bylo možný
a co mi řekneš na auto,když už jsi ho viděl na živo? jinak tvoje super, jen bych se rád svezl, když by to bylo možný
11:33:52
31.05.2010
31.05.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Tak jak jsi dojel? Buben to vydržel?
15:49:07
27.05.2010
27.05.2010
T
-> Eidy: : snad jo na odměne se domluvíme necham to tak,že ti to pošlu až budeš něco dělat,abych ti poslal třeba větší kus, abys to měl prostě v celku kdyžtak...stačí napsat
-> minno: : tak já teprve po 3,ale pořád ta jedna strana,tak snad už naposledy...tahle strana
-> minno: : tak já teprve po 3,ale pořád ta jedna strana,tak snad už naposledy...tahle strana
13:05:47
27.05.2010
27.05.2010
minno
-> kubo980: no veď práve o to ide, mne uz tých 5 či 6x rozoberaná kyvka za posledného 1,5 roku úplne stačilo