skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
20:54:32
23.01.2014
23.01.2014

mirecek.666
-> T: -> T: to jsem koukal, já třeba ořezával dorazy na zadní nápravu tak dlouho až z nich zbyla půlka s kupou děr a řikal jsem si jestli to má smysl to tam ještě dávat:-) ještě nemáš tu příčku odvrtanou jak měl Eidy:-)
20:52:18
23.01.2014
23.01.2014

T
-> mirecek.666: : tak jde o to do čeho vrtáš a ani to neni rozhodující, pokud jsi třeba viděl odvrtání držáků motoru podle Eidyho


20:50:37
23.01.2014
23.01.2014

mirecek.666
-> T: já do toho vrtám taky, ale málo asi:-) pořád si řikám aby to něco udrželo, ale podle toho jak koukám k tobě můžu směle pokračovat:-D
20:45:16
23.01.2014
23.01.2014

T
-> mirecek.666: : jojo, pomalu to začínám chápat, že se to doma prostě neztratí a jednou bude po tom hlad

díky, neni to zase taková úspora,ale mě se to tááák líbí

díky, neni to zase taková úspora,ale mě se to tááák líbí

20:35:35
23.01.2014
23.01.2014

mirecek.666
-> T: taky už mám jednu do zásoby:-) tohle se jentak neztratí, ten ementál je inspirativní:-)
20:31:46
23.01.2014
23.01.2014

T
-> mirecek.666: : jedna byla u pana doktora po Mostě
a rovnou je z ní 4,22 a ta druhá je kdyby náhodou, jinak klasika 3,9 
v podstatě jsem odvezl 3 a dovezl 2 + něco dílů ještě úplně nových....
a rovnou je z ní 4,22 a ta druhá je kdyby náhodou, jinak klasika 3,9 
v podstatě jsem odvezl 3 a dovezl 2 + něco dílů ještě úplně nových....
20:28:57
23.01.2014
23.01.2014

T
-> Kubis09: : jojo držák na cívku, díky, kdyžtak koukni http://www.youtube.com/us
er/110rTom a nejede to špatně,ale má to mouchy a ještě více much mám já 

20:27:19
23.01.2014
23.01.2014

mirecek.666
-> T: copak je v těch špajzkách schovanýho?:-)
20:21:20
23.01.2014
23.01.2014

Kubis09
-> T: kurde tady je to jak na honda-clubu tam když se odlehčují crx tak vytahují aj nádobku na ostřikovače. Však na co.
To je držák na cívku? to by mě nenapadlo :D ale jo dobré to máš. Jinak jak to jede? hodně by mě to zajímalo, mám podobný setup akorát jezdím ještě sedr. video není? 
To je držák na cívku? to by mě nenapadlo :D ale jo dobré to máš. Jinak jak to jede? hodně by mě to zajímalo, mám podobný setup akorát jezdím ještě sedr. video není? 
20:10:12
23.01.2014
23.01.2014

T
tak součástky mám už všechny, takže je to jen na mě, kdy bude hotovo


08:48:04
21.01.2014
21.01.2014

Mantrabeach
-> Tuner#2 - zrušená registrace 10.01.14 16:18:43: s tím musím jenom souhlasit:D
19:22:56
16.01.2014
16.01.2014

T
-> Eidy: : uvidíme
zrovna Ty se mi máš co smát ohledně odlehčování

-> MOLSO: : se směj,ale já původně myslel, že tam dam jen dvě elektrikářský zdrhovačky

carbon jsem chtěl původně taky,ale to je samá maličkost, chce to už něco pořádnýho
zrovna Ty se mi máš co smát ohledně odlehčování
-> MOLSO: : se směj,ale já původně myslel, že tam dam jen dvě elektrikářský zdrhovačky

carbon jsem chtěl původně taky,ale to je samá maličkost, chce to už něco pořádnýho

18:43:14
16.01.2014
16.01.2014

MOLSO
-> Eidy:


18:27:17
16.01.2014
16.01.2014

Eidy
-> MOLSO: Nebo karbon. Jů, to je nápad. Už vím, co budu dělat dál :D
18:25:25
16.01.2014
16.01.2014

MOLSO
-> T: to už si namiesto toho ementálu čo drží cievku mohol použiť pásik z merkuru 

18:19:09
16.01.2014
16.01.2014

Eidy
-> T: A tu příčku vrtat nebudeš? 

17:01:47
16.01.2014
16.01.2014

T
-> vhml: : nějaký drobný, ale gramy dělají kilogramy
ale váhově šlo hlavně o tu příčku 
ale váhově šlo hlavně o tu příčku 
16:57:28
16.01.2014
16.01.2014

vhml
16:50:19
16.01.2014
16.01.2014

T
no a na svátky se baštilo, tak se musí i hubnout, hlavně na zadku 

16:49:26
16.01.2014
16.01.2014

T
tak jsem nakonec neodolal a pořídil tvrdé gumy i do řízení
T/Éro

