skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
15:48:10
05.06.2017
05.06.2017

Nwkt
-> minno: Podívej se na MTXkový fáčko, tam to je vidět
15:15:33
05.06.2017
05.06.2017

T
-> minno: vše bylo řečeno 

14:21:03
05.06.2017
05.06.2017

radekp
-> minno: staré supersporty, jejichž panely karoserie jsou z kompozitu, jsou po letech jako z nalakovaného plátna.
12:50:35
05.06.2017
05.06.2017

eben
-> minno: nemas zac
co sa laminatu tyka je to krasne videt ako tie kusy vyzeraju po vytiahnuti z formy a ked su par mesiacov na sklade,hlavne tie rozmerovo vacsiem,vyrabali sme obklady novej budovy euro sudu v Haagu,rozmery cca 6x6m aj viac,a vlnilo sa to statocne,najlepsie to na zadnych stenach karavanu ten sa dokazal zvlnit tak ze sa musel tmelit 
co sa laminatu tyka je to krasne videt ako tie kusy vyzeraju po vytiahnuti z formy a ked su par mesiacov na sklade,hlavne tie rozmerovo vacsiem,vyrabali sme obklady novej budovy euro sudu v Haagu,rozmery cca 6x6m aj viac,a vlnilo sa to statocne,najlepsie to na zadnych stenach karavanu ten sa dokazal zvlnit tak ze sa musel tmelit 
12:42:35
05.06.2017
05.06.2017

minno
-> eben: Ďakujeme za vysvetlenie. U plechu to poznám, len som netušil, že laminát pracuje viac ako plech a teda aj na laku sa to potom viac odzrkadľuje.
11:17:08
05.06.2017
05.06.2017

eben
-> minno: nazyva sa to sadanie materialu,lebo laminat stale pracuje(viac ako plech),je to napriklad ako ked cystas auto,a po nalakovani je krasne,ale casom si moze material sadnut a jedneho dna uvidis ze sa ti na laku ukazu napriklad mapy ryhy a podobne,u laninatu sa zacne casom mierne vlnit 

10:09:19
05.06.2017
05.06.2017

minno
-> T: ako to myslíš, že sa celé auto prepadne vďaka laminátu?
20:13:20
04.06.2017
04.06.2017

T
-> Mates: nedělám si iluze o kvalitě...nechci to odfláknout, ale ani to nepotřebuju top, protože se mi stejně celé auto propadne díky laminátu


18:23:51
02.06.2017
02.06.2017

Mates
-> T: Paráda Tome, ještě sehnat kvalitního lakýru. Nám ted jeden bude lakovat LSku. Nemá box, ale je to kvalitní lak a hlavně je hračička, vše musí perfektně spasovat a obrousit barvu na plech kromě střechy. Udělal mi ted kola na octavku do oranžové a je to paráda.
18:07:19
02.06.2017
02.06.2017

T
-> Eidy: vejde ;-) lakyra nic, takže zatím pořád brousím sám...
-> radekp: ty jsou pořád jiná, tyhle jsou na zkoušku lemu ;-)
-> minno: všechno sám a když ne, tak s Eidym nebo Petrem...jinak i nárazníky a lizatko sám...ale konkrétně na okně a předku má velkou zásluhu Eidy...
Ostatním díky za chválu, ale zatím to pořád není, jak nych si představoval
-> radekp: ty jsou pořád jiná, tyhle jsou na zkoušku lemu ;-)
-> minno: všechno sám a když ne, tak s Eidym nebo Petrem...jinak i nárazníky a lizatko sám...ale konkrétně na okně a předku má velkou zásluhu Eidy...
Ostatním díky za chválu, ale zatím to pořád není, jak nych si představoval

17:12:02
02.06.2017
02.06.2017

Antony - zrušená registrace
-> mirecek.666: A kdyby se podivala nazpátek, tak mu dá pár facek 

16:59:53
02.06.2017
02.06.2017

mirecek.666
-> Antony: to je teda fakt, ta vrtačka mu na to upadla řádně:-)
16:57:54
02.06.2017
02.06.2017

Antony - zrušená registrace
-> T: máš to pěkný, ale jak řešeto 

16:48:20
02.06.2017
02.06.2017

T
Jedna lakovna proběhla, aleale na drobnosti jen...
15:41:05
02.06.2017
02.06.2017

minno
-> T: super. strechu si si sám zavaroval?
12:13:23
02.06.2017
02.06.2017

castrol
-> T: perfecto
11:42:31
02.06.2017
02.06.2017

radekp
-> T: máš do lakovny jiná kola?
10:34:49
02.06.2017
02.06.2017

Nwkt
-> T: Peckááááá 

10:29:38
02.06.2017
02.06.2017

ZdrubT
10:26:16
02.06.2017
02.06.2017

Eidy
-> T: Pecka!
Vzadu se to vleze do blatníku? A jak lak, našel jsi někoho?
Vzadu se to vleze do blatníku? A jak lak, našel jsi někoho?
T/Éro


