skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
20:30:49
12.07.2017
12.07.2017
Antony - zrušená registrace
-> Vojťas: hele, kdysy jsem to řešil a už si nepamatuju přesnej důvod, ale jelikož jsem je tenkrat sháněl snad do každý uskladněný špajsky, nějakej důvod to mělo..
20:20:26
12.07.2017
12.07.2017
Vojťas
-> Antony: myslis to plastovy? ma to nejaky vyhody myslis?
18:04:21
12.07.2017
12.07.2017
Antony - zrušená registrace
-> T: jak koukám, už je pozdě, ale nebyla by lepší široká páka a PLC 04-24?
17:36:57
12.07.2017
12.07.2017
T
-> Vojťas: jasný
17:13:54
12.07.2017
12.07.2017
Vojťas
-> T: hlavne jestli je to s tim vystupkem a ne cely placaty jak si daval fotku
16:11:32
12.07.2017
12.07.2017
T
tak jsem koupil jak psal -> Vojťas: jen ložisko....díky pánové
22:15:48
11.07.2017
11.07.2017
Vojťas
-> T: hele normalne ho koupis v kazdym lepsim ksefte kde prodavaj loziska, samozrejme bez domku, ale to si prehodis. Cislo loziska je v katalogu, zkl sem kupoval 200-300 kc
Podle tohohle ti to najdou LOZISKO PLC 23-5
( www.amd-autodily.cz/spojk a/lozisko-plc-23-5.html )
skoda-katalog.eu/ekatalog -105-120/.../17-spojka-(me mbranova-pruzina)
Podle tohohle ti to najdou LOZISKO PLC 23-5
( www.amd-autodily.cz/spojk a/lozisko-plc-23-5.html )
skoda-katalog.eu/ekatalog -105-120/.../17-spojka-(me mbranova-pruzina)
21:50:16
11.07.2017
11.07.2017
Eidy
-> T: Jedině druhoška. www.autokseft.cz/Nahradni
-dily/.../Spojkove-lozisko
-100254
21:08:50
11.07.2017
11.07.2017
T
-> Eidy: tak to nemůžu žádné najít :-(
nemá někdo ?
nemá někdo ?
20:45:06
11.07.2017
11.07.2017
Eidy
-> T: Ty potřebuješ ložisko s hrbem.
20:00:46
11.07.2017
11.07.2017
T
-> Pavel P..: nemám
19:14:53
11.07.2017
11.07.2017
Pavel P..
-> T: to je ještě origo ale na starej třípackovej přítlačák... ty máš ještě 180mm spojku?
15:58:07
11.07.2017
11.07.2017
Pavel P..
-> T: dříve tam byla červená vazelína, ta ale vysychala... mě kdosi dřív radil Castrol LMX, dával jsem jí do novýho ložiska a je tam už tak 7let a cca 12tis km a furt OK a ticho.
15:50:34
11.07.2017
11.07.2017
Eidy
-> T: Tak tak. Nějaký ložiskový tuk.
15:16:36
11.07.2017
11.07.2017
T
spojkové ložisko.....v autě na kaši a v krámu vůbec nic......něco sjem našel doma, co vypadá jako nové, ale nejsem si jist mazáním.....sundat víčko, umýt a naplnit čím ? klasická ložisková vazelína ?
18:41:21
09.07.2017
09.07.2017
T
-> Eidy: no to nevim, že na to ještě nesáhnul :-( jinak já ještě pořád dělám střešní okno...je to nekonečný broušení,ale to neni překážka to odvézt k němu,ale
prý se na to dostane v pátek snad...
no a já jsem se pustil mimo jiné do kabeláže...krása je to velká divočina, co tak koukám, tak snad tomu pomohu :-/
-> Antony: nojo,ale jak jsem psal Eidymu...lakýra nic a já se teď patlám s kabelama, vodu a vsechno dokola.....
motor je doma,takže ten tam musim taky dát až zítra koupím spojkové ložisko...
prý se na to dostane v pátek snad...
no a já jsem se pustil mimo jiné do kabeláže...krása je to velká divočina, co tak koukám, tak snad tomu pomohu :-/
-> Antony: nojo,ale jak jsem psal Eidymu...lakýra nic a já se teď patlám s kabelama, vodu a vsechno dokola.....
motor je doma,takže ten tam musim taky dát až zítra koupím spojkové ložisko...
12:33:13
09.07.2017
09.07.2017
Antony - zrušená registrace
-> T: pěkně se ti to rysuje
12:17:03
09.07.2017
09.07.2017
Eidy
-> T: Dobře Ty. A kdy povezeš lakýrovi kastli? Až to budeš mít hotový nebo až bude on mít čas?