-> T: Super. Takže elektrika je komplet? Zbyvá tedy "jen" to polejt a sesadit?
Stejně je super ten krajkovej držák indukčky.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
22:17:28
30.08.2017
30.08.2017
Eidy
21:02:18
30.08.2017
30.08.2017
T
Vrčíme, aletak nespojkujeme...a díly jsou skoro všechny rozbroušeny a měl bych auto odvézt dp 14 dnů k lakyrovi...
18:49:46
01.08.2017
01.08.2017
T
Elektrika zapojena, teď nějakého dobrovolníka, co tose vyzkouší
A tohle je lakyry práce po měsíci a kousek...+ zadní čelo a zadní kapota...toto vše jen v plnici
A tohle je lakyry práce po měsíci a kousek...+ zadní čelo a zadní kapota...toto vše jen v plnici
23:14:17
25.07.2017
25.07.2017
darabos
-> T 25.07.17 20:08:45: co by nie, zapojis a jedes :)
20:34:27
25.07.2017
25.07.2017
T
-> Nwkt: jasný
20:24:50
25.07.2017
25.07.2017
Nwkt
-> T: Není lepší dát patice na relé? a do nich je zastrčit? To budeš mít rovnou kabely na nich?
autokabel.cz/image/.../so re70a-700x500.jpg
autokabel.cz/image/.../so re70a-700x500.jpg
20:08:45
25.07.2017
25.07.2017
T
-> darabos: vypadá,ale snad bude i fungovat
-> Eidy: myslel jsem na to ale jestli to dát na plech nebo na tohle je na stejno
-> Eidy: myslel jsem na to ale jestli to dát na plech nebo na tohle je na stejno
19:45:44
25.07.2017
25.07.2017
Eidy
-> T: Parádička. Jen bacha na karbon. Víš moc dobře, že je vodivej :D
17:47:12
25.07.2017
25.07.2017
darabos
-> T: vyzera to fajne!
17:12:59
25.07.2017
25.07.2017
T
Tak nato konec relatka budou...jsem zvědav, azale to vvšechno zapojim, co tose udělá :-\ :-D
21:27:50
15.07.2017
15.07.2017
T
Až na pár drobností, které zítra dodělám je zadek hotov...motor nasazen, voda roztažená a nová elektrika vzadu hotová...
07:22:14
13.07.2017
13.07.2017
T
-> Antony: tak
21:52:28
12.07.2017
12.07.2017
Antony - zrušená registrace
-> T: jasný, a ono s těma našema kilometrama. . .
21:50:35
12.07.2017
12.07.2017
T
-> Antony: to jsem zvědav no buď ho tam dam co nejdřív a nebo to bude zase trvat ale ono ať tam dám cokoliv, tak oproti tomu co tam je teď, bude vše super
21:48:24
12.07.2017
12.07.2017
Antony - zrušená registrace
-> T: ale já to stejně najdu a pak budeš litovat
21:39:54
12.07.2017
12.07.2017
T
-> Antony: tak to asi nechám, jak to je
21:30:14
12.07.2017
12.07.2017
Antony - zrušená registrace
-> T: to je přesně ono, jakej zkoušel jsem to hledat, leč bez úspěchu.
Jj, dává se jiná, širší páka a jiný ložisko.
Jj, dává se jiná, širší páka a jiný ložisko.
21:08:59
12.07.2017
12.07.2017
T
-> Antony: nojo,ale jakej ? ještě to v aut neni a dává se místo původního bez úprav ?