skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
21:41:24
28.02.2023
28.02.2023
milanrejpid
-> T: tak trochu jo ale tvářit se že tomu rozumím mi jde ne?
21:31:12
28.02.2023
28.02.2023
T
-> milanrejpid: a není zatím ještě
21:18:50
28.02.2023
28.02.2023
milanrejpid
-> T: ty zrovna vybereš tu nejhorší fotku kde to vypadá jako strasnej chaos
07:01:14
28.02.2023
28.02.2023
T
-> m8rinek: brzda v plánu je kvůli ladění, ale jinde, tak uvidíme, jak to dopadne
-> ZdrubT: kdyby to fungovalo, jak to vypadá, tak budu spokojen
-> Eidy: taky pravda
-> ZdrubT: kdyby to fungovalo, jak to vypadá, tak budu spokojen
-> Eidy: taky pravda
19:35:38
27.02.2023
27.02.2023
m8rinek
-> T: prijed si to pak ke Karloj odbrzdit :))) Do ecumaster.cz
08:07:18
27.02.2023
27.02.2023
ZdrubT
-> T: Krásná práce.
20:37:56
26.02.2023
26.02.2023
Eidy
-> T: Když to tam dokážeš nacpat, tak tam patří cokoliv.
20:17:39
26.02.2023
26.02.2023
T
Já se motám a Milan drátkuje jinak jenom blbec nemění názor… tvrdil jsem, že to do škodovky nepatří
18:55:00
05.02.2023
05.02.2023
SO545
-> T 05.02.23 17:00:02: je to paradne....rojebabrat to neches ze
Bdes to legalizovat ci cisty punk ?
Bdes to legalizovat ci cisty punk ?
17:00:02
05.02.2023
05.02.2023
T
-> vhml 05.02.23 15:33:57: rozumím, ale jak píšeš no…. Jinak to snad takhle mělo i nějakou homologaci tento spoj snad….
15:33:57
05.02.2023
05.02.2023
vhml
Zase ty otočné spoje na rámu jako ja vás chápu, že je to nejsnazší na výrobu i rozebírání, ale tuhost rámu je pak "poloviční"
09:08:16
03.02.2023
03.02.2023
T
-> m8rinek 02.02.23 18:52:26: nic moc se mi tam nechce vymýšlet po pravdě.....oživíme a uvidíme co časem bude.
18:52:26
02.02.2023
02.02.2023
m8rinek
-> T: vymysli cidlo na vacku (mpi/fabia blok?) at se zbavis waste spark a 2x polovicni davky vstriku..
16:58:21
01.02.2023
01.02.2023
T
-> Mates 01.02.23 12:49:08: chci ho už dlouho, ale než byl barák tak jsem nechtěl erko rozebrat a tak nějak díky rodině stárnu a víc si uvědomuju co to je za skořápku…..
12:49:08
01.02.2023
01.02.2023
Mates
-> T: Už dávno jsem si říkal, kdy budeš mít i ty rám. To vstřikování je nádhera .
11:58:18
01.02.2023
01.02.2023
T
-> m8rinek: jen klika a pár nutných čidel, pár nenutných a pak uvidíme co do bude dál....
08:20:04
01.02.2023
01.02.2023
m8rinek
-> T: tak těch 10dratu u škodovky snad nějak pujde:)
Trigger bude jen na klice, nebo budeš snímat i polohu vacky?
Trigger bude jen na klice, nebo budeš snímat i polohu vacky?
05:09:15
01.02.2023
01.02.2023
T
-> m8rinek: dost se na to těším, tak snad se podaří to dát dohromady
21:38:14
31.01.2023
31.01.2023
m8rinek
-> T: emu dobrý, stejný set teď osazujeme na mx5