T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

21:41:24
28.02.2023
milanrejpid
-> T: tak trochu jo ale tvářit se že tomu rozumím mi jde ne?3
21:31:12
28.02.2023
-> milanrejpid: a není zatím ještě 3
21:18:50
28.02.2023
milanrejpid
-> T: ty zrovna vybereš tu nejhorší fotku kde to vypadá jako strasnej chaos 3
07:01:14
28.02.2023
-> m8rinek: brzda v plánu je kvůli ladění, ale jinde, tak uvidíme, jak to dopadne 40



-> ZdrubT: kdyby to fungovalo, jak to vypadá, tak budu spokojen 40



-> Eidy: taky pravda 3
19:35:38
27.02.2023
m8rinek
-> T: prijed si to pak ke Karloj odbrzdit :))) Do ecumaster.cz
08:07:18
27.02.2023
ZdrubT
-> T: Krásná práce.
20:37:56
26.02.2023
Eidy
-> T: Když to tam dokážeš nacpat, tak tam patří cokoliv. 1
20:17:39
26.02.2023
Já se motám a Milan drátkuje 5 jinak jenom blbec nemění názor… tvrdil jsem, že to do škodovky nepatří 3
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 26.02.2023 20:17:39
18:55:00
05.02.2023
SO545
-> T 05.02.23 17:00:02: je to paradne....rojebabrat to neches ze 1



Bdes to legalizovat ci cisty punk ?
17:00:02
05.02.2023
-> vhml 05.02.23 15:33:57: rozumím, ale jak píšeš no…. Jinak to snad takhle mělo i nějakou homologaci tento spoj snad….
15:33:57
05.02.2023
vhml
Zase ty otočné spoje na rámu 8 jako ja vás chápu, že je to nejsnazší na výrobu i rozebírání, ale tuhost rámu je pak "poloviční"
15:09:34
05.02.2023
To byl fofr 5
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 05.02.2023 15:09:34
09:08:16
03.02.2023
-> m8rinek 02.02.23 18:52:26: nic moc se mi tam nechce vymýšlet po pravdě.....oživíme a uvidíme co časem bude.
18:52:26
02.02.2023
m8rinek
-> T: vymysli cidlo na vacku (mpi/fabia blok?) at se zbavis waste spark a 2x polovicni davky vstriku..
16:58:21
01.02.2023
-> Mates 01.02.23 12:49:08: chci ho už dlouho, ale než byl barák tak jsem nechtěl erko rozebrat a tak nějak díky rodině stárnu a víc si uvědomuju co to je za skořápku…..8 3
12:49:08
01.02.2023
Mates
-> T: Už dávno jsem si říkal, kdy budeš mít i ty rám. To vstřikování je nádhera 2.
11:58:18
01.02.2023
-> m8rinek: jen klika a pár nutných čidel, pár nenutných a pak uvidíme co do bude dál....
08:20:04
01.02.2023
m8rinek
-> T: tak těch 10dratu u škodovky snad nějak pujde:)



Trigger bude jen na klice, nebo budeš snímat i polohu vacky?
upraveno 1x, naposled 01.02.2023 08:39:27
05:09:15
01.02.2023
-> m8rinek: dost se na to těším, tak snad se podaří to dát dohromady 40
21:38:14
31.01.2023
m8rinek
-> T: emu dobrý, stejný set teď osazujeme na mx5
Extreme Tyres