-> Tuner#2:
-> Eidy: rád jsem se provětral a příště už Kóčou zase ke mě na oplátku
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
08:43:48
10.05.2020
10.05.2020
T
23:08:54
09.05.2020
09.05.2020
Eidy
-> T 09.05.20 19:50:08: super návštěva. Díky
21:31:24
09.05.2020
09.05.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 09.05.20 21:29:38: no právě... Taky to neumím "ojebat" tak to holt trvá. Ten kufr mě štval už dlouho a když se bude komplet lakovat lepší barvou vnitřek, řekl jsem si komplet!
21:29:38
09.05.2020
09.05.2020
T
-> Tuner#2: tady nic nespěcháš, není kam spěchat....dneska vypadlo z Eidyho,že to budou dva roky, co je to rozehrané....nedá se nic dělat
Než se k tomu zase vracet.....
Než se k tomu zase vracet.....
20:57:38
09.05.2020
09.05.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 09.05.20 19:50:08: ještě aby ne, když mu tam jezdí parta mechaniků na pomoc...
Jako už mám v hlavě i variantu, že to na seru a v klidu do dodělám v zimě, ale pak mám zase dny, kdy se strašně chci povozit a makám. Včera jsem třeba končil v půl druhé... Uvidíme, třeba ten kufr mě zaseknul o pár dní, předtím loket na více jak měsíc... No podle plánu vše nejde.
Jako už mám v hlavě i variantu, že to na seru a v klidu do dodělám v zimě, ale pak mám zase dny, kdy se strašně chci povozit a makám. Včera jsem třeba končil v půl druhé... Uvidíme, třeba ten kufr mě zaseknul o pár dní, předtím loket na více jak měsíc... No podle plánu vše nejde.
19:50:08
09.05.2020
09.05.2020
T
-> pavucina: lambda bude s novým vyfukem....
Dneska krásných 150 km....Všechno dobrý, ale jak se to ve městě natopi,tak to ne a ne nechat padnout otáčky na volnobeh
-> Tuner#2: musíš maknout, vypadá to,že Eidy pojede dřív jak ty
Dneska krásných 150 km....Všechno dobrý, ale jak se to ve městě natopi,tak to ne a ne nechat padnout otáčky na volnobeh
-> Tuner#2: musíš maknout, vypadá to,že Eidy pojede dřív jak ty
19:09:25
09.05.2020
09.05.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 09.05.20 18:56:41: jak rád bych tam jel s Vámi
23:44:21
08.05.2020
08.05.2020
pavucina
-> T: No, vždycky se s kolegama smejem, ze kdyz se nekde objeví fotka svíček, tak každej napíše je to chudý... To že ty svíčky vypadají takhle vubec nic neříká o tom, jak se to chová ve vsech řežimech a pouze ti říkaj, jo je to dobrý nejezdí to celou dobu chudy nebo bohatý...
Dej tam tu lambdu a uvidis hned jak je to na tom a v jakých otáčkách...
Zřejme o nic nejde, jen se to odspodu odřáží sazema
Dej tam tu lambdu a uvidis hned jak je to na tom a v jakých otáčkách...
Zřejme o nic nejde, jen se to odspodu odřáží sazema
20:23:01
07.05.2020
07.05.2020
T
-> pavucina 27.04.20 20:30:34: bylo to tak strašný ? Svíčky na to,že jsem se docoural ke garáži a parkoval mi nepřijdou tak strašný...
08:12:36
02.05.2020
02.05.2020
T
-> Eidy: to snad bude i tak
22:23:44
01.05.2020
01.05.2020
Eidy
-> T: Jasně. Ještě to bude blejskavý.
22:20:36
01.05.2020
01.05.2020
T
-> Eidy: místo vaření ?
22:17:39
01.05.2020
01.05.2020
Eidy
-> T 01.05.20 21:39:41: Nestačí nějaká hliníková páska?
21:39:41
01.05.2020
01.05.2020
T
Všechno je nové,tak bude konečně i výfuk
Jen ho svařit někdy a někdo
Jen ho svařit někdy a někdo
21:37:00
01.05.2020
01.05.2020
T
-> pavucina: tak alespoň jednou
Kouknu na svíčky a chtěl bych na tu lambdu...
-> Mates: tak to.jsem tam asi nebyl...měl jsi zajet a zjistit
Kouknu na svíčky a chtěl bych na tu lambdu...
-> Mates: tak to.jsem tam asi nebyl...měl jsi zajet a zjistit
06:45:58
01.05.2020
01.05.2020
Mates
Teď jsem projel přes letiště a dali tam panely a vypadá to, že budou i nahoře, mají je tam připravené. Zrovna když jsem myslel, že bych se jel projet
14:30:21
30.04.2020
30.04.2020
Mates
-> T: Jel jsem opět kolem a zahlédl jsem červený rapid. říkal jsem si, že by to mohl být Milanův,ale na dálku jsem ho nepoznal, škoda měl jsem to otočit .
-> Tuner#2: Na letišti zatím není značka, lidí tam bylo hodně a hlavně dole jezdí Sršen. Naposled jsem tam jezdil dva roky zpět.
-> Tuner#2: Na letišti zatím není značka, lidí tam bylo hodně a hlavně dole jezdí Sršen. Naposled jsem tam jezdil dva roky zpět.
20:30:34
27.04.2020
27.04.2020
pavucina
-> T: no vzdy od pridání a docela do vysokých otaček. A docela to uhaní. jednou jsem musel i podradit.