skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
17:46:32
01.10.2018
01.10.2018
T
-> Eidy: jojo a v zimě bude snad víc času to udělat pořádně
20:25:19
30.09.2018
30.09.2018
Eidy
-> T: Však jasný. Beztak už to letos vytáhneš jen do Mostu a možná tak 2x na projížďku.
20:15:03
30.09.2018
30.09.2018
T
-> Eidy: v týdnu bych to měl odvézt vyvážit, ale v bloku to vidím až v zimě
19:49:39
30.09.2018
30.09.2018
Eidy
-> T: Paráda. A kdy se bude točit v bloku?
09:26:28
21.09.2018
21.09.2018
T
-> ZdrubT: jojo...
-> Eidy: , -> radekp: jojo, pruží to a zavření by mohlo pomoct určitě,ale jestli to přestane pružit úplně, to nevím....
-> minno: měl jsem jen 2 ruce, takže nikdo mi nepáčil šroubovákem na fotku
-> Eidy: , -> radekp: jojo, pruží to a zavření by mohlo pomoct určitě,ale jestli to přestane pružit úplně, to nevím....
-> minno: měl jsem jen 2 ruce, takže nikdo mi nepáčil šroubovákem na fotku
07:20:00
21.09.2018
21.09.2018
minno
-> Vojťas 20.09.18 17:20:53: Asi tak. Napríklad ja tam nevidím nič
06:49:39
21.09.2018
21.09.2018
Eidy
-> radekp: Jojo, uzavřít to.
06:17:53
21.09.2018
21.09.2018
radekp
-> Eidy: -> T: co navařit zespodu výpalek - podkovu zespodu?
22:02:53
20.09.2018
20.09.2018
Eidy
-> T: Pruží, jo? Já to nikdy nezkoušel. Nicméně ty navařený držáky jsem chtěl beztak vyztužit, protože jsem si říkal, že takhle by to mohlo prasknout. No a měl jsem pravdu.
21:18:00
20.09.2018
20.09.2018
ZdrubT
-> T 20.09.18 17:17:03: To je tam bodlej šroubuvák?
21:01:43
20.09.2018
20.09.2018
T
-> Eidy: to asi ne, dneska jsem tam alespoň smrknul co-čkem...ale jak jsem tam pod tím ležel, tak není se do divit...ten držák ramene na těch dvou šroubech, co je k tomuhle přišroubovaný....tak to pruží jak blázen, když jsem jen zapáčil šroubovákem. nevim, proč mě to nenapadlo při montáži
ale myslím, že už takhle nějakou dobu jezdíme a já to neměl tolik, takže Kóča si s tím podle mě Německo dala a moje asi taky
ale myslím, že už takhle nějakou dobu jezdíme a já to neměl tolik, takže Kóča si s tím podle mě Německo dala a moje asi taky
20:24:32
20.09.2018
20.09.2018
Eidy
-> T: Takže říkáš, že to můžeš nechat ještě spoustu let.
19:56:36
20.09.2018
20.09.2018
T
-> Vojťas: nedalo mi to a vlezl jsem si pod auto a takhle to dopadlo
-> Eidy: já v autě nic neuslyším kromě výfuku ale jako náhodu to mo nevidím...vzhledem k tomu jak dlouho a jak s tím jezdis a já to mám za pár let,když pod to lehnu náhodou....tak nechci vědět jak dlouho s tím Kóča jezdila
-> Eidy: já v autě nic neuslyším kromě výfuku ale jako náhodu to mo nevidím...vzhledem k tomu jak dlouho a jak s tím jezdis a já to mám za pár let,když pod to lehnu náhodou....tak nechci vědět jak dlouho s tím Kóča jezdila
19:43:37
20.09.2018
20.09.2018
Eidy
-> T: Ou. Vrzání bylo?
17:20:53
20.09.2018
20.09.2018
Vojťas
-> T: Nojo, teď když člověk ví co tam má vidět, tak to tam vidí