T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

11:57:56
29.05.2018
11:22:41
29.05.2018
To je ten nejlepší...
10:42:22
29.05.2018
vhml
-> T 29.05.18 06:57:02: to tě padnul i ten náhradní motor?
10:42:11
29.05.2018
Eidy
-> T: Tady mít kroužky budou www.komapistonrings.com/c z apošlou je hned. A nebo mám doma taky nějakou 135 motor. Ale stav netuším.
10:11:23
29.05.2018
U-Geen
-> T: privez jsem ted 135ku vycuklou z Formana od tchana... ale netusim, jestli vubec jede. Ale tocila se a auto do garaze pred rokem, mozna dvema dojelo. Tak kdybys nic nesehnal... ale byla by na tom prace (minimalne spojkovy lozisko :)
06:57:02
29.05.2018
Buď sehnat nějaký motor na půjčení a nebo sehnat alespoň kroužky a doufat,že zbytek je ok... jinak asi můžu lístek na Spa hodit do záchodu...
15:07:33
18.04.2018
vhml
-> T 18.04.18 15:03:21: protože v jedné půlce tlačíš vačkou na zdvihátko, v druhé půlce už se to jen vrací
15:03:21
18.04.2018
jen by mě zajímalo za jak dlouho to může být a proč je to jen v první půlce v podstatě, když nepočítám to uštíplé...
22:32:21
17.04.2018
MVM
-> T 17.04.18 18:39:28: Jako nový.. To muselo dělat zle už i s vůlema.. pokaždý jinak. 1
22:31:12
17.04.2018
Eidy
-> T 17.04.18 18:39:28: Ty kokos, to je slušný. 9
22:28:33
17.04.2018
Milan 136
18:52:06
17.04.2018
Nwkt
-> vhml: To ještě sezónu dááááá 3 3 3
18:51:24
17.04.2018
-> vhml: to poznáš z fotky ?3
18:49:50
17.04.2018
vhml
-> T 17.04.18 18:39:28: Ty jsou dobre v hajzlu 3
18:39:28
17.04.2018
-> Petr Urban: 2347 a 1.ani nemůžu vyndat horem...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 17.04.2018 18:39:28
20:24:59
14.04.2018
Konečně...prvních 150 km bez problémů25

Kromě vačky, že to nahoře nic nedělá, tak to jede dost stejně, možná je ten spodek snad i veselejší...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 14.04.2018 20:24:59
19:42:20
09.04.2018
neválí se doma někomu zbytečná hlava na 1,3 Mpi ?
19:41:51
09.04.2018
-> Petr Urban: jak ho rozeberu, tak nafotím...
08:49:23
09.04.2018
Petr Urban
-> T: Vyfoť čelní plochy zdvihátek vyndaných z tohoto motoru. 4
21:24:13
08.04.2018
Petr Urban
-> T: Zmínil jsi pouze olej, doufám že sis přečetl všechny hodně podstatné věci v mém příspěvku. Měnit olej nestačí. Stačí když se motor vytáčí a není adekvátní celkově uhlídání pohybu rozvodvého mechanizmu pro každý ventil a může vzniknout co máš ty a má úplně mraky dalších lidí a zatím na 99% případů poškození vačky to nebylo vačkou, ale zdvihátkama, těžkými věcmi rozvodu a s tím souvisejícím přítlakem od pružin a jejich zapérováním a poslední věcí i přehríváním oleje.
upraveno 2x, naposled 08.04.2018 21:27:27
Extreme Tyres