skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
11:22:41
29.05.2018
29.05.2018
T
To je ten nejlepší...
10:42:22
29.05.2018
29.05.2018
vhml
-> T 29.05.18 06:57:02: to tě padnul i ten náhradní motor?
10:42:11
29.05.2018
29.05.2018
Eidy
-> T: Tady mít kroužky budou www.komapistonrings.com/c
z apošlou je hned. A nebo mám doma taky nějakou 135 motor. Ale stav netuším.
10:11:23
29.05.2018
29.05.2018
U-Geen
-> T: privez jsem ted 135ku vycuklou z Formana od tchana... ale netusim, jestli vubec jede. Ale tocila se a auto do garaze pred rokem, mozna dvema dojelo. Tak kdybys nic nesehnal... ale byla by na tom prace (minimalne spojkovy lozisko :)
06:57:02
29.05.2018
29.05.2018
T
Buď sehnat nějaký motor na půjčení a nebo sehnat alespoň kroužky a doufat,že zbytek je ok... jinak asi můžu lístek na Spa hodit do záchodu...
15:07:33
18.04.2018
18.04.2018
vhml
-> T 18.04.18 15:03:21: protože v jedné půlce tlačíš vačkou na zdvihátko, v druhé půlce už se to jen vrací
15:03:21
18.04.2018
18.04.2018
T
jen by mě zajímalo za jak dlouho to může být a proč je to jen v první půlce v podstatě, když nepočítám to uštíplé...
22:32:21
17.04.2018
17.04.2018
MVM
-> T 17.04.18 18:39:28: Jako nový.. To muselo dělat zle už i s vůlema.. pokaždý jinak.
22:31:12
17.04.2018
17.04.2018
Eidy
-> T 17.04.18 18:39:28: Ty kokos, to je slušný.
22:28:33
17.04.2018
17.04.2018
Milan 136
-> T 17.04.18 18:39:28: peknej srot
18:52:06
17.04.2018
17.04.2018
Nwkt
-> vhml: To ještě sezónu dááááá
18:51:24
17.04.2018
17.04.2018
T
-> vhml: to poznáš z fotky ?
18:49:50
17.04.2018
17.04.2018
vhml
-> T 17.04.18 18:39:28: Ty jsou dobre v hajzlu
20:24:59
14.04.2018
14.04.2018
T
Konečně...prvních 150 km bez problémů
Kromě vačky, že to nahoře nic nedělá, tak to jede dost stejně, možná je ten spodek snad i veselejší...
Kromě vačky, že to nahoře nic nedělá, tak to jede dost stejně, možná je ten spodek snad i veselejší...
19:42:20
09.04.2018
09.04.2018
T
neválí se doma někomu zbytečná hlava na 1,3 Mpi ?
19:41:51
09.04.2018
09.04.2018
T
-> Petr Urban: jak ho rozeberu, tak nafotím...
08:49:23
09.04.2018
09.04.2018
Petr Urban
-> T: Vyfoť čelní plochy zdvihátek vyndaných z tohoto motoru.
21:24:13
08.04.2018
08.04.2018
Petr Urban
-> T: Zmínil jsi pouze olej, doufám že sis přečetl všechny hodně podstatné věci v mém příspěvku. Měnit olej nestačí. Stačí když se motor vytáčí a není adekvátní celkově uhlídání pohybu rozvodvého mechanizmu pro každý ventil a může vzniknout co máš ty a má úplně mraky dalších lidí a zatím na 99% případů poškození vačky to nebylo vačkou, ale zdvihátkama, těžkými věcmi rozvodu a s tím souvisejícím přítlakem od pružin a jejich zapérováním a poslední věcí i přehríváním oleje.