T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

14:41:36
30.10.2017
havlik
-> matoo: dalej kupuje MX5
14:32:34
30.10.2017
matoo
-> T: a dalej?
14:04:44
30.10.2017
první vážení.....zadní čelo plech 4,2 kg a lamino 1,9kg
21:22:00
28.10.2017
-> Antony: nevypadá to zle ;-) nojo, asi ti to uteklo ;-)



-> Eidy: docela jo, jem nevim proč, ale mam zablokovány záda :-\ a lakyra vyhrožuje, že neví kdy se dostane na zbytek :-(
19:35:55
28.10.2017
Eidy
-> T: Tos měl dneska pěkný den. Vypadá to pěkně. 4
19:33:11
28.10.2017
Antony - zrušená registrace
-> T: blíská se to, já psí ko.. . 1 pěkna prace 4 možná že jsem zaspal, když se to probíralo, ale vzadu nebude kulatej lem?
19:28:19
28.10.2017
Po ceste z Mostu jsem se pro něco málo stavil...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 28.10.2017 19:28:19
upraveno 1x, naposled 28.10.2017 19:28:53
10:12:39
25.10.2017
-> Milan 136: 158



-> Pavel P@nkáč: ja myslimjsem, že na toto auto dam tak dospělého chlapa, zvážím to ;-)
21:42:32
24.10.2017
Pavel P@nkáč
-> T: takhle nenastrojené auto jede brutálně dobře ta chybějící váha je hrozně znát....
22:11:18
22.10.2017
Milan 136
-> T: tak tak1
20:34:37
22.10.2017
-> Milan 136: myslíš to ježdění bez nastrojení ? 40
20:12:13
22.10.2017
Milan 136
-> T: Punk's Not Dead
08:54:50
22.10.2017
-> Eidy: no bylo to trošku intenzivnější bez všeho a hlavně bez předního okna 40

určitě si troufnu, protože ten spodek je super, dá se s tim jezdit jako s normálním autem bez škubání a držení podlahy a chytne to na drc a ne na tři válce a s prošením....a vršek by snesl něco málo koní, ale to už asi s tímhle motorem nelze, když mi takhle poslouží ještě pár sezón, já budu spokojenej 4



hlavně jsem to projel a vypadá to, že všechno funguje...brutálních 10 km na letišti v celku pod tlakem a všechno bylo OK 5
22:00:05
21.10.2017
Eidy
-> T: Bez oken a bez dveří bych se taky bál :D To přejde, až to dostrojíš ;) Ale super výsledek s motorem. Škoda, že jsi v tom dlouho nejel a nemáš spolehlivější porovnání. Nebo si troufneš na zhodnocení? Myslím třeba výkonu. Dole se to asi zlepšilo a vršek?
20:17:46
21.10.2017
-> Tuner#2: to mě nenapadlo :-( jojo, je to tam ;-)
19:56:55
21.10.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 21.10.17 19:39:54: Jéé, škoda že jsi nedal vědět... Tchořovice?
19:39:54
21.10.2017
Dneska jsem se byl projet 40 byl tam se mnou Vena z ohvracing, pokud je to špatně, tak přepíšu, ale myslim, že všichni vědí...

To, že motor je jaký je...je jedna věc, ale domluva zněla na průběh a chování ve vsech otáčkách....zadání splněno a já jsem moc spokojený a můžu doporučit :-) bohužel Most nestihnu, ale možná je toto dobře, protože jsem v tomgaráži sedel, po roce a strach tam trosicku je...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 21.10.2017 19:39:54
16:52:39
20.10.2017
-> Jozka: já měl ještě sedačku venku, takže jsem byl rozplácnutej po celém autě 3
14:03:32
20.10.2017
minno
13:57:19
20.10.2017
Jozka
Mě se v jednom odvzdušnování spojky daří skvěle.. Utábořím se u pomocnýho válce, jednou rukou manipuluju se šroubem a tou druhou ovládám pedál - dálkově pomocí např. dřevěné násady příslušné délky.. 3
Extreme Tyres