skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
18:50:38
14.10.2017
14.10.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 14.10.17 15:54:42: používám už nějaký pátek a spokojenost: -> Tuner#2 - zrušená registrace 30.12.15 18:30:11:
16:03:41
14.10.2017
14.10.2017
vhml
-> T 14.10.17 15:54:42: blueracing už neexistuje. Nahrazuje ji právě typ200
15:54:42
14.10.2017
14.10.2017
T
nemůžu nikde sehnat brzdovku ATE blue racing a v krámu samozřejmě ví prd, zda se to dá s něčím naředit....našel jsem tohle www.iolej.cz/brzdove-kapa
liny/ate-brzdova-kapalina-
dot-4-typ-200--1-l?gclid=C
jwK... co na to říkáte ? parametry stejné, jen je žlutá a má trošku jiné SAE a já o tom vím taky prd
16:29:22
12.10.2017
12.10.2017
T
-> Eidy: taky možnost, ikdyž bych měl raději klid hned.....ale asi teda něco objednám, co se mi bude nějak zdát a uvidíme co to udělá :-)
16:24:01
12.10.2017
12.10.2017
Eidy
-> T: A co koupit na chvíli čínu a přes zimu nechat zrepasovat odbornou firmou origo?
16:04:35
12.10.2017
12.10.2017
T
má někdo doporučení kde koupit válce ? aby to stálo za něco a nebyla to čína ?
20:42:39
11.10.2017
11.10.2017
T
není a není mi přáno, takže Most pomalu,ale jistě se vzdaluje....zjistil jsem, že nespojkuje spojka, tak jsem ji chtěl ještě jednou odvzdušnit a už se ani nehnula....přetěsnil jsem váleček, protože to nemělo vliv a tak jsem přetěsnil i válec a také nic...takže jdu kouknout na net, protože doma nic náhradníhu nemám samozřejmě
05:28:13
03.10.2017
03.10.2017
T
-> ZdrubT 02.10.17 20:59:40: taky pěkný
20:59:40
02.10.2017
02.10.2017
ZdrubT
No paráda, krásně pokračuješ. Já taky řešim plaťák. Celej rozřezán a převážná část odvezena do šrotu.
20:50:38
02.10.2017
02.10.2017
T
Auto v lakovně a lakyra nemocnej....tak alespoň plnim resty....a pak to ma brzdit...
20:22:27
04.09.2017
04.09.2017
T
-> Eidy: snad ano :-/.... při sjíždění z podválu a rovnou sjem si ohnul držák na nově nalakované příčce
20:12:15
04.09.2017
04.09.2017
Eidy
-> T: Cos to vyváděl? Koleno chytneš do svěráku a za tlumič to rukou srovnáš ;)
19:55:52
04.09.2017
04.09.2017
T
Mě chybí rozbrousit 2 díly a zbytek už není na mě...auto je už je vasi lakovně....
12:28:28
31.08.2017
31.08.2017
T
-> Antony: : díky, ale bude záležet na lakýrovi...
09:41:08
31.08.2017
31.08.2017
Antony - zrušená registrace
-> T: parada, do Mostu to dáš, držím palce
08:27:48
31.08.2017
31.08.2017
T
-> Eidy: : no snad jo, svítí,bliká,startuje a nehoří....v podstatě je to tak, polejt a poskládat za víkend, že na tom autě vlastně skoro všechno je :-)
jen jsem tam včera vrznul zpátečku a auto se rozjelo, spojka nespojkuje.....ale na to kouknu.....pak geometrie a hurá na letiště s mekánikem :-)
-> ZdrubT: docela rád bych
jen jsem tam včera vrznul zpátečku a auto se rozjelo, spojka nespojkuje.....ale na to kouknu.....pak geometrie a hurá na letiště s mekánikem :-)
-> ZdrubT: docela rád bych
22:54:55
30.08.2017
30.08.2017
ZdrubT
Jen tak dál, do ježdění v Mostě to stihneš.