T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

17:47:14
29.11.2016
castrol
-> Tomaso435: sice mam lamino len kufor ale zatial nepraska
17:35:33
29.11.2016
Bedřich - zrušená registrace
-> Tomaso435: To záleží jak to napasuje.Propat se to začne určitě.
upraveno 1x, naposled 29.11.2016 17:35:50
17:32:21
29.11.2016
Tomaso435
-> Nwkt: copak váha, ale aby to nepraskalo až to volákne.
17:29:46
29.11.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
17:28:33
29.11.2016
castrol
-> T: blik :) no dobra otazka 1
17:28:10
29.11.2016
Nwkt
-> T: Kolik to váží oproti plechu?
17:27:29
29.11.2016
-> castrol: a pasuje někdy něco na tyhle auta ? 4 8 3
17:26:33
29.11.2016
castrol
-> T: este aby to lamino pasovalo 4
17:16:04
29.11.2016
-> Eidy: OB 4
16:05:44
29.11.2016
Eidy
-> T: 9 Koša měl skladem nebo jak???
16:03:04
29.11.2016
Příspěvek smazal moderátor - minno
16:02:42
29.11.2016
-> Eidy: 4
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 29.11.2016 16:02:42
15:39:50
29.11.2016
-> Eidy: snad ano, zatím jsem na to nesáhnul opět, že je to fakt bída s časem :-( ale jelikož už mám Co-čko ( za což ještě jednou díky :-) ), tak můžu po chvilkách makat :-)
00:43:45
29.11.2016
Eidy
Snad jsme to o víkendu odbrzdili a začne se makat na skeletu, aby to příští rok jezdilo ;) Snad se ten podběh podaří vytáhnout a bude to bez výměny. Jezdí auta po větší bouračce.
13:16:25
18.11.2016
macko KE
-> Nwkt: pekne išli ceny hore, za lepší kus som dal pred rokom 10€ 8

-> T: ako píše ZdenoR, je tam rozdiel v hornom plechu a vo výstuhe. Erko má dlhú výstuhu, Š 100 má krátku (no mám aj origo stovkové s dlhou výstuhou). Poslal som Ti fotky na mail aby si videl rozdiel. Najväčší problém je horný plech kde sa montuje zámok, stovka má rovný plech potom erková kapota je cca 2 cm vyššie a nedosadne na miesto. Tak je nutné mať originál čelo pre erko alebo upraviť stovkové. Lacnejší variant je upraviť stovkové čelo, stačí vyrezať z horného plechu tú časť kde sa montuje zámok kapoty a navariť nižšie podľa erkového. Navyše je tam krátka výstuha, ušetríš zopár gramov na váhe.
21:04:26
13.11.2016
-> Eidy: beru za slušný peníze a co nutně potřebuju, tak i za neslušné 4 8



-> ZdenoR: tak nějak jsem to čekal, diky 4
19:47:28
13.11.2016
Nwkt
-> Eidy: Tak tak
Extreme Tyres