skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
10:43:41
11.12.2016
11.12.2016
Lůďa
-> T: Ahoj, nebylo by to jedno přední čílko k prodeji? díky...
16:36:53
03.12.2016
03.12.2016
J.T.
18:26:11
02.12.2016
02.12.2016
T
-> Nwkt: to se nedá nic dělat, ale díky ;-)
-> J.T.: koukni klidně a dejjak vědět, díky ;-)
-> J.T.: koukni klidně a dejjak vědět, díky ;-)
17:58:19
02.12.2016
02.12.2016
J.T.
Pokud jsem ji neprodal, tak bych měl mít jednu doma. Kuknu o víkendu pokud je to aktualní
17:17:18
02.12.2016
02.12.2016
Nwkt
-> T: Tak bohužel vaničky vyprodaný
16:54:38
02.12.2016
02.12.2016
T
zadní blatník,co jsem měl na autě cca 9,3 kg a nový cca 3,1 kg
čelo ještě převážim, že na starém mám ještě světlo a zámek a nové mi váha nechce ani zvážit :-D
čelo ještě převážim, že na starém mám ještě světlo a zámek a nové mi váha nechce ani zvážit :-D
21:54:57
30.11.2016
30.11.2016
T
-> Bedřich: byl bych rád, kdyby se to nepropadlo, ale když se to propadne, tak se to nějak prodá
-> Nwkt: něco by se mělo rýsovat,ale není to celá vanička, takže se klidně zeptej prosím, díky :-)
-> Eidy: někdo mě nakazil.....
mimochodem říkal, že prodával 4-oko..... 8,5
-> Nwkt: něco by se mělo rýsovat,ale není to celá vanička, takže se klidně zeptej prosím, díky :-)
-> Eidy: někdo mě nakazil.....
mimochodem říkal, že prodával 4-oko..... 8,5
21:29:32
30.11.2016
30.11.2016
Eidy
-> T: Dobrej sysel.
21:23:02
30.11.2016
30.11.2016
Nwkt
-> T: O vaničce možná vím, zkusím zjistit jestli mají ještě
21:00:41
30.11.2016
30.11.2016
Luky
-> Bedřich: o tom žádná. Švagr si nechává dělat carbon věci na VW T3 co staví a já nechápu jak se to dá vyrobit takhle hezký
19:51:48
30.11.2016
30.11.2016
Bedřich - zrušená registrace
-> T: Tím prodat myslím, prodat slovně.Propadá se to protože je to schávlně, jako kdysi u Ferrari.
-> Luky: Tak to si myslím, že už je povýšení práce o vyšší level.Přiznat práci olakováním bezbarvým lakem to už chce uvažovat nad vším dříve než stříhneš do tkaniny...popř. čehokoliv jiného..
-> Luky: Tak to si myslím, že už je povýšení práce o vyšší level.Přiznat práci olakováním bezbarvým lakem to už chce uvažovat nad vším dříve než stříhneš do tkaniny...popř. čehokoliv jiného..
08:19:44
30.11.2016
30.11.2016
Luky
-> Bedřich: dal když už je to auto černý tak si to úplně říká o carbon s čirým lakem
21:04:11
29.11.2016
29.11.2016
T
-> Bedřich: prodat ? takže koupim logo Ferrari
máš tu fotku ?
máš tu fotku ?
20:29:00
29.11.2016
29.11.2016
castrol
-> Tomaso435: tam uz vobec
20:19:57
29.11.2016
29.11.2016
Bedřich - zrušená registrace
-> T: Však o tom mluvím.Musíš to následně prodat.Je tam tak málo barvy, že je vidět řádkování karbonu..
20:12:25
29.11.2016
29.11.2016
T
-> Bedřich: klidně na email, rád se podívám...jinak vím, jak třeba vypadá F40
20:03:31
29.11.2016
29.11.2016
Bedřich - zrušená registrace
-> T: Kdyby ti tady šla vložit fotka dám ti fotku lakovaných karbonových prahů na 599.Je to jenom o tom jak to prodáš :)
19:49:04
29.11.2016
29.11.2016
Tomaso435
-> castrol: pod samolepkama ?
19:44:57
29.11.2016
29.11.2016
T
-> Nwkt: až bude váha, tak dam vědět :-)
jinak jak píše Bedřich.....praskání se nebojím, že to chci pořádně spasovat,ale propad tam bude určitě....otázka je jen jak moc veliký...
jinak jak píše Bedřich.....praskání se nebojím, že to chci pořádně spasovat,ale propad tam bude určitě....otázka je jen jak moc veliký...