T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

10:43:41
11.12.2016
Lůďa
-> T: Ahoj, nebylo by to jedno přední čílko k prodeji? díky...
18:26:11
02.12.2016
-> Nwkt: to se nedá nic dělat, ale díky ;-)



-> J.T.: koukni klidně a dejjak vědět, díky ;-)
17:58:19
02.12.2016
J.T.
Pokud jsem ji neprodal, tak bych měl mít jednu doma. Kuknu o víkendu pokud je to aktualní
17:17:18
02.12.2016
Nwkt
-> T: Tak bohužel vaničky vyprodaný 8
16:54:38
02.12.2016
zadní blatník,co jsem měl na autě cca 9,3 kg a nový cca 3,1 kg 40

čelo ještě převážim, že na starém mám ještě světlo a zámek a nové mi váha nechce ani zvážit :-D
21:54:57
30.11.2016
-> Bedřich: byl bych rád, kdyby se to nepropadlo, ale když se to propadne, tak se to nějak prodá 40



-> Nwkt: něco by se mělo rýsovat,ale není to celá vanička, takže se klidně zeptej prosím, díky :-)



-> Eidy: někdo mě nakazil..... 40

mimochodem říkal, že prodával 4-oko..... 8,5 8
21:29:32
30.11.2016
Eidy
-> T: Dobrej sysel. 1
21:23:02
30.11.2016
Nwkt
-> T: O vaničce možná vím, zkusím zjistit jestli mají ještě
21:00:41
30.11.2016
Luky
-> Bedřich: o tom žádná. Švagr si nechává dělat carbon věci na VW T3 co staví a já nechápu jak se to dá vyrobit takhle hezký 171
19:51:48
30.11.2016
Bedřich - zrušená registrace
-> T: Tím prodat myslím, prodat slovně.Propadá se to protože je to schávlně, jako kdysi u Ferrari.5

-> Luky: Tak to si myslím, že už je povýšení práce o vyšší level.Přiznat práci olakováním bezbarvým lakem to už chce uvažovat nad vším dříve než stříhneš do tkaniny...popř. čehokoliv jiného..
17:55:39
30.11.2016
Kromě vaničky už mam snad všechno...teď už jen ten čas...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 30.11.2016 17:55:39
08:19:44
30.11.2016
Luky
-> Bedřich: dal když už je to auto černý tak si to úplně říká o carbon s čirým lakem 1
21:04:11
29.11.2016
-> Bedřich: prodat ? takže koupim logo Ferrari 40

máš tu fotku ? 4
20:29:00
29.11.2016
castrol
-> Tomaso435: tam uz vobec 1 4
20:19:57
29.11.2016
Bedřich - zrušená registrace
-> T: Však o tom mluvím.Musíš to následně prodat.Je tam tak málo barvy, že je vidět řádkování karbonu..4
upraveno 1x, naposled 29.11.2016 20:20:10
20:12:25
29.11.2016
-> Bedřich: klidně na email, rád se podívám...jinak vím, jak třeba vypadá F40 4 40
20:03:31
29.11.2016
Bedřich - zrušená registrace
-> T: Kdyby ti tady šla vložit fotka dám ti fotku lakovaných karbonových prahů na 599.Je to jenom o tom jak to prodáš :)
19:49:04
29.11.2016
Tomaso435
-> castrol: pod samolepkama ? 3
19:44:57
29.11.2016
-> Nwkt: až bude váha, tak dam vědět :-) 4



jinak jak píše Bedřich.....praskání se nebojím, že to chci pořádně spasovat,ale propad tam bude určitě....otázka je jen jak moc veliký...
Extreme Tyres