skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
15:36:32
12.02.2016
12.02.2016
castrol
-> T: tak taku reflexnu zltu aku som mal aj ja
15:00:21
12.02.2016
12.02.2016
T
-> Milan 136: , -> castrol: to je málo k tomu autu....chce to něco výraznějšího
14:59:30
12.02.2016
12.02.2016
T
-> radekp: tohle co píšeš jsem měl v plánu ( to je kopírka zase jiné značky :-D ) ale zlatá....tak uvidíme, minimálně nemám moc rád nápisy :-/
-> Luky: tak o to jich udělám víc
-> Luky: tak o to jich udělám víc
14:18:06
12.02.2016
12.02.2016
Luky
-> T: jo to já chápu. Zase na druhou stranu by Ti to přidalo aspoň třysta koní
14:15:35
12.02.2016
12.02.2016
radekp
-> T: za me taky zlata, i linky, ale kopirovat jps ne. Sikovne zakomponovat SKODA 110R a bude to pecka!
12:43:47
12.02.2016
12.02.2016
castrol
-> Milan 136: sak prave
12:39:33
12.02.2016
12.02.2016
T
-> Luky: tohle mám v hlavě taky,ale nějak nevím jestli chci si na autě hrát na něco, co všichni moc dobře znají a nesahá moje auto tomu čemu by se to mělo podobat ani po kotníky...jestli mi rozumíš......jinak Lotus T97 patří mezi moje nejoblíbenější vozítka
ale jak píšu...nejsem si v tom nějak jist
ale jak píšu...nejsem si v tom nějak jist
11:34:48
12.02.2016
12.02.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
11:26:11
12.02.2016
12.02.2016
Luky
-> Tuner#2: já o JPS mluvil už od začátku, ale zdá se, že tady házím hrách na zeď. A perly sviním. A že mě vlastně vůbec nikdo neposlouchá
11:19:15
12.02.2016
12.02.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luky 12.02.16 11:15:51: Zlatej proužek by tomu slušel, bylo by to pěkné oživení a na kola bych ani jinou než zlatou nedával.
11:15:51
12.02.2016
12.02.2016
Luky
Já bych volil zase tu zlatou a doplnil bych to zlatou linkou a nápisem JPS na autě
10:59:35
12.02.2016
12.02.2016
Milan 136
-> castrol: original maji byt lesteny no
10:50:43
12.02.2016
12.02.2016
castrol
-> T 11.02.16 21:21:28: vylestit
10:30:23
12.02.2016
12.02.2016
T
-> Eidy: uvidíme
21:36:27
11.02.2016
11.02.2016
Eidy
-> T: Kdybys chtěl vystoupit z řady, tak bys to polil jen čistým lakem.
21:21:28
11.02.2016
11.02.2016
T
-> Milan 136: , -> Fifa: teď jen vybrat nějakou pěknou barvu
17:32:30
11.02.2016
11.02.2016
Fifa
-> T: Pěkně provedená oprava :-)
21:13:00
09.02.2016
09.02.2016
Milan 136
-> T: super
21:01:53
09.02.2016
09.02.2016
T
-> Milan 136: uvidíme
-> Tuner#2: hotovo , vyřešeno, kola už jsou doma a OK
-> Tuner#2: hotovo , vyřešeno, kola už jsou doma a OK