T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

13:14:59
10.03.2014
Luky
-> T: podstatná je aktuální hmotnost přívěsu, techničák od erka jim neukazuj a je to 4 Kdybys vezl hromadu šrotu, tak u té taky hmotnost nijak nedoložíš...
13:07:45
10.03.2014
tak jsem v rodině našel auto, co má na tažnym 1200 kg, podvál má 400 kg a erko váží 800 kg, což je v pořádku,ale v papírech má erko 880kg.....otázka je co bude zajímat policajty ? :-/
10:38:47
10.03.2014
-> sikula: ¨: já mám jen tvrdé silenty na originál příčce...



asi se to pokusím natočit pro zajímavost...
21:28:45
09.03.2014
sikula
-> T: Já mám něco podobného, udělalo to hodně horní uložení, je to jak když ji mám na tvrdo k autu a spíš mám pocit, jako když v te převodovce sedím:-)
21:05:24
09.03.2014
-> Tuner#2: : s předchozí to taky dělalo....respektive to je pořád ta samá....ale jak píšeš...chtělo by to slyšet 8
21:00:54
09.03.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 09.03.14 20:58:38: Tak to je divný, chtělo by to slyšet. S předchozí to nedělalo a nic jiného jsi neměnil?
20:59:08
09.03.2014
sikula
-> T: Ale bez ní1
20:58:38
09.03.2014
-> Tuner#2: : no mít na otáčkoměru 4t. otáček a před sebou kopec půl kiláku dolů, tak raději jedu na neutrál....je to fakt dost....ale jen nevim jestli je horší ten rachot nebo to, že nevim co to je 8
20:54:39
09.03.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 09.03.14 16:38:49: Každá převodovka se při ubrání plynu ozve, to bych spíš viděl jako vlastnost. Otázka je teda jak moc, ale čím víc jsem měl vybrakované auto tím víc to bylo slyšet. S muzikou to znát nebylo, ale bez silně.
19:47:49
09.03.2014
-> Nwkt: : do mekáče si zajedu klidně taky 40 3
19:16:29
09.03.2014
Nwkt
-> T: Srabe, tady z toho si vem příklad i do mekáče jede 3 http://www.youtube.com/wa tch?v=_zhpCAUkq3o
19:05:22
09.03.2014
-> Eidy: : to ještě nevim zatím....



-> havlik: : nebaví...byl jsem v Mostě 3x po ose a už děkuji nechci, proto jsem si dělal řidičák na podvál.....
18:59:45
09.03.2014
havlik
a proč nejedeš po ose?
18:59:09
09.03.2014
Eidy
-> T: A proč nejde ten Transportér?
18:56:18
09.03.2014
-> Eidy: : jojo, měl jsem na předku jen asi 35 minut 4 teď už je to veselejší 40

právě, že erkem bych moc rád,ale to musim splašit auto, které ho potáhne 8
18:52:35
09.03.2014
Eidy
-> T: Tak já jenom jestli je ten popis tady aktuální. Tak to jo. Čokolády dej teda 2, jinak nevím.

A jaký auto sháníš? Ty nejedeš eRkem? 2
18:51:42
09.03.2014
a tímto tedy ukončuji zimní práce a stihlo se :

nová geoška na přední nápravě + strmý hřeben s tvrdým uložením

sedačky s pásama a voltmetr v interiéru

převodovka 4,22 + nějaké to odlehčení v motorovém prostoru

a bohužel jsem nestihnul náporák a k tomu poladit motor :-/ jen jsem vyměnil olej.....
18:40:55
09.03.2014
-> Eidy: : jojo koukal jsem, že jsi taky venčil 5 geošku tam mám v popise už pár dní....jinak s lankem jsem nikdy problém neměl....jen mi to vloni ujelo a už to ujíždí pořád...udělám to ještě jednou a možná se pokusím ještě na konci o nějakou cínovou "bambulku" 40

jen ta převodovka mě pořád trápí 8

a jediné co do Mostu potřebuju sehnat je teď auto 8
18:30:23
09.03.2014
Nwkt
-> Eidy: Já si to podržel sikama a utáh oba šroubky na krev a cajk, když jsem si to držel rukou tak to bylo málo a povolovalo se
18:18:22
09.03.2014
Eidy
-> Nwkt: Já to utáhnu šroubovákem a nazdar. Nikdy mi neujela. Teď, co mám lanko musím být opatrnější, ale stejně neujíždí. Co jsem si teda udělal je doraz pod pedál plynu, abych ho nepřetrhnul.
Extreme Tyres