
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
-> T: podstatná je aktuální hmotnost přívěsu, techničák od erka jim neukazuj a je to
Kdybys vezl hromadu šrotu, tak u té taky hmotnost nijak nedoložíš...

tak jsem v rodině našel auto, co má na tažnym 1200 kg, podvál má 400 kg a erko váží 800 kg, což je v pořádku,ale v papírech má erko 880kg.....otázka je co bude zajímat policajty ? :-/
-> sikula: ¨: já mám jen tvrdé silenty na originál příčce...
asi se to pokusím natočit pro zajímavost...
asi se to pokusím natočit pro zajímavost...
-> T: Já mám něco podobného, udělalo to hodně horní uložení, je to jak když ji mám na tvrdo k autu a spíš mám pocit, jako když v te převodovce sedím:-)
-> Tuner#2: : s předchozí to taky dělalo....respektive to je pořád ta samá....ale jak píšeš...chtělo by to slyšet 

-> T 09.03.14 20:58:38: Tak to je divný, chtělo by to slyšet. S předchozí to nedělalo a nic jiného jsi neměnil?
-> T: Ale bez ní

-> Tuner#2: : no mít na otáčkoměru 4t. otáček a před sebou kopec půl kiláku dolů, tak raději jedu na neutrál....je to fakt dost....ale jen nevim jestli je horší ten rachot nebo to, že nevim co to je 

-> T 09.03.14 16:38:49: Každá převodovka se při ubrání plynu ozve, to bych spíš viděl jako vlastnost. Otázka je teda jak moc, ale čím víc jsem měl vybrakované auto tím víc to bylo slyšet. S muzikou to znát nebylo, ale bez silně.
-> Nwkt: : do mekáče si zajedu klidně taky



-> T: Srabe, tady z toho si vem příklad i do mekáče jede
http://www.youtube.com/wa
tch?v=_zhpCAUkq3o

-> Eidy: : to ještě nevim zatím....
-> havlik: : nebaví...byl jsem v Mostě 3x po ose a už děkuji nechci, proto jsem si dělal řidičák na podvál.....
-> havlik: : nebaví...byl jsem v Mostě 3x po ose a už děkuji nechci, proto jsem si dělal řidičák na podvál.....
a proč nejedeš po ose?
-> T: A proč nejde ten Transportér?
-> Eidy: : jojo, měl jsem na předku jen asi 35 minut
teď už je to veselejší
právě, že erkem bych moc rád,ale to musim splašit auto, které ho potáhne


právě, že erkem bych moc rád,ale to musim splašit auto, které ho potáhne

-> T: Tak já jenom jestli je ten popis tady aktuální. Tak to jo. Čokolády dej teda 2, jinak nevím.
A jaký auto sháníš? Ty nejedeš eRkem?
A jaký auto sháníš? Ty nejedeš eRkem?

a tímto tedy ukončuji zimní práce a stihlo se :
nová geoška na přední nápravě + strmý hřeben s tvrdým uložením
sedačky s pásama a voltmetr v interiéru
převodovka 4,22 + nějaké to odlehčení v motorovém prostoru
a bohužel jsem nestihnul náporák a k tomu poladit motor :-/ jen jsem vyměnil olej.....
nová geoška na přední nápravě + strmý hřeben s tvrdým uložením
sedačky s pásama a voltmetr v interiéru
převodovka 4,22 + nějaké to odlehčení v motorovém prostoru
a bohužel jsem nestihnul náporák a k tomu poladit motor :-/ jen jsem vyměnil olej.....
-> Eidy: : jojo koukal jsem, že jsi taky venčil
geošku tam mám v popise už pár dní....jinak s lankem jsem nikdy problém neměl....jen mi to vloni ujelo a už to ujíždí pořád...udělám to ještě jednou a možná se pokusím ještě na konci o nějakou cínovou "bambulku"
jen ta převodovka mě pořád trápí
a jediné co do Mostu potřebuju sehnat je teď auto


jen ta převodovka mě pořád trápí

a jediné co do Mostu potřebuju sehnat je teď auto

-> Eidy: Já si to podržel sikama a utáh oba šroubky na krev a cajk, když jsem si to držel rukou tak to bylo málo a povolovalo se
-> Nwkt: Já to utáhnu šroubovákem a nazdar. Nikdy mi neujela. Teď, co mám lanko musím být opatrnější, ale stejně neujíždí. Co jsem si teda udělal je doraz pod pedál plynu, abych ho nepřetrhnul.