T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

18:50:06
19.01.2012
-> m8rinek: : nemam nikoho k sobě...nebo to zvládnu sám? 4
18:31:53
19.01.2012
m8rinek
-> T: jiskru máš?
18:29:28
19.01.2012
já vim...mázlá fotka a úplně k ničemu 3 ,ale to jen pro představu, že makám a motor už je v autě 5



ale nejede 10 točí,ale nechytne....ani kontrolka dobíjení nesvítí a to mě zaráží,když před tím bylo vše OK...kde může bát chyba...vždyť je tam pár drátů jenom na zapojení 10 10
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 19.01.2012 18:29:28
11:43:00
14.01.2012
-> Eidy: : no necham , co tam bylo a až budou svody, tak dam Tvůj tlumič :-) ale jak říkám..vzhledem k počasí to asi nebude třeba 3 10
11:31:01
14.01.2012
Eidy
-> T: Tak kromě ztráty výkonu (zřejmě) to bude vypadat jinak. Podle mě hůř.
09:48:49
14.01.2012
tak svody by byly objednané...co se stane, když budu jezdit se sérií zatím....kromě ztráty výkonu teda 40

ikdyž vzhledem k počasí se to asi nestane...8 3
09:02:31
14.01.2012
-> radekp: : no já právě taky ne 3
17:56:47
13.01.2012
radekp
no tak spojkám ani svodům tak moc nerozumím1
10:48:24
13.01.2012
-> tunerlada: : já právě projížděl fotky a asi si taky říkám, že zlatá zůstane 40



-> radekp: : foto je nové jen z Mostu no a makam jak můžu...jsem rád, že se zrovna Tobě líbí nátrubky 4
09:24:51
13.01.2012
radekp
-> T: žádné nové foto, ale je vidět že se tu maká...pěkné nátrubky
upraveno 1x, naposled 13.01.2012 09:27:20
23:46:39
12.01.2012
TTomas
-> ZdenoR: Podle pruvanu bych to ve vysokych otackach prave k tomuhle silnemu ventilatoru dost prirovnal.
23:08:21
12.01.2012
ZdenoR
Zajímalo by mě jaký průtok má původní mechanika. Při absenci gumy na chladiči dokázala zvedat kamínky ze země.
21:47:36
12.01.2012
tunerlada
ty kola seděj jak prdel na hrnec ,luxusní prostě ktomuhle autu 4
21:45:24
12.01.2012
-> TTomas: : no podle hodnot by mohlo 40 3
20:18:01
12.01.2012
TTomas
-> T: Chladic je novej, tak snad ne, ale cestu to luxovat bude3 4
20:14:36
12.01.2012
-> TTomas: : jasný, neříkám, že to nebude fungovat, jen že jsme pesimista trošku no,ale na druhou stránku, co sjem teď s autem dělal, tak věřím, že to byla hlavně moje chyba...nesáhl jsem na chladící okruh:-( takže teď je nové topení,nové trubky a chladič na repas...tak uvidíme,třeba zkusím i tu elektriku časem 4 hlavně ať to nějak chladí jak má 8 40

jinak podle tvých odhadovaných hodnot mam strach,aby ti to nakonec nevysálo vodu z chladiče 40 3
20:03:02
12.01.2012
TTomas
-> T: Aut s el vrtuli jezdilo uz ve sve dobe nekolik. Jako zalozni reseni mam vyriznuti a vytvoreni nasavace pred chladicem odspoda. Nicmene ja stale verim, ze to bude fungovat. Na mechaniku zadna pridavna vrtule netreba. Naopak odlehcit velkou remenici a jeste vyrezat par lopatek. Sam ale poznas, ze se motoru nahore s tou mechanikou uz nebude chtit.

120 bych odhadnul, tak na 400m3/h
upraveno 2x, naposled 12.01.2012 20:06:15
19:47:03
12.01.2012
-> TTomas: : sakra, to by chtělo porovnat třeba se 120 pro porovnání,ale neznam údaje :-/

no nicméně si nejsem jist zcela funkcí a postupem času už vím, že když el,vrtuly , tak pomocnou a nebo na náporáku,ale dozadu nevím....ale uvidíš, až zkusíš no :-)
18:42:06
12.01.2012
TTomas
-> T: Je to nejsilnejsi vrtule co jsem sehnal s prutokem skoro 3000m3/h.
18:04:41
12.01.2012
-> TTomas: : aha, no a nějaké parametry třeba proti jiným, když píšeš, že je silná...? 4 nebo co je to zač vlastně 4
Extreme Tyres