skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
18:51:08
19.01.2012
19.01.2012
vhml
-> T: nezvladnes tocit golou a koukat na vyndanou svicku?
18:50:06
19.01.2012
19.01.2012
T
-> m8rinek: : nemam nikoho k sobě...nebo to zvládnu sám?
18:31:53
19.01.2012
19.01.2012
m8rinek
-> T: jiskru máš?
18:29:28
19.01.2012
19.01.2012
T
já vim...mázlá fotka a úplně k ničemu ,ale to jen pro představu, že makám a motor už je v autě
ale nejede točí,ale nechytne....ani kontrolka dobíjení nesvítí a to mě zaráží,když před tím bylo vše OK...kde může bát chyba...vždyť je tam pár drátů jenom na zapojení
ale nejede točí,ale nechytne....ani kontrolka dobíjení nesvítí a to mě zaráží,když před tím bylo vše OK...kde může bát chyba...vždyť je tam pár drátů jenom na zapojení
11:43:00
14.01.2012
14.01.2012
T
-> Eidy: : no necham , co tam bylo a až budou svody, tak dam Tvůj tlumič :-) ale jak říkám..vzhledem k počasí to asi nebude třeba
11:31:01
14.01.2012
14.01.2012
Eidy
-> T: Tak kromě ztráty výkonu (zřejmě) to bude vypadat jinak. Podle mě hůř.
09:48:49
14.01.2012
14.01.2012
T
tak svody by byly objednané...co se stane, když budu jezdit se sérií zatím....kromě ztráty výkonu teda
ikdyž vzhledem k počasí se to asi nestane...
ikdyž vzhledem k počasí se to asi nestane...
09:02:31
14.01.2012
14.01.2012
T
-> radekp: : no já právě taky ne
17:56:47
13.01.2012
13.01.2012
radekp
no tak spojkám ani svodům tak moc nerozumím
10:48:24
13.01.2012
13.01.2012
T
-> tunerlada: : já právě projížděl fotky a asi si taky říkám, že zlatá zůstane
-> radekp: : foto je nové jen z Mostu no a makam jak můžu...jsem rád, že se zrovna Tobě líbí nátrubky
-> radekp: : foto je nové jen z Mostu no a makam jak můžu...jsem rád, že se zrovna Tobě líbí nátrubky
09:24:51
13.01.2012
13.01.2012
radekp
-> T: žádné nové foto, ale je vidět že se tu maká...pěkné nátrubky
23:46:39
12.01.2012
12.01.2012
TTomas
-> ZdenoR: Podle pruvanu bych to ve vysokych otackach prave k tomuhle silnemu ventilatoru dost prirovnal.
23:08:21
12.01.2012
12.01.2012
ZdenoR
Zajímalo by mě jaký průtok má původní mechanika. Při absenci gumy na chladiči dokázala zvedat kamínky ze země.
21:47:36
12.01.2012
12.01.2012
tunerlada
ty kola seděj jak prdel na hrnec ,luxusní prostě ktomuhle autu
21:45:24
12.01.2012
12.01.2012
T
-> TTomas: : no podle hodnot by mohlo
20:18:01
12.01.2012
12.01.2012
TTomas
-> T: Chladic je novej, tak snad ne, ale cestu to luxovat bude
20:14:36
12.01.2012
12.01.2012
T
-> TTomas: : jasný, neříkám, že to nebude fungovat, jen že jsme pesimista trošku no,ale na druhou stránku, co sjem teď s autem dělal, tak věřím, že to byla hlavně moje chyba...nesáhl jsem na chladící okruh:-( takže teď je nové topení,nové trubky a chladič na repas...tak uvidíme,třeba zkusím i tu elektriku časem hlavně ať to nějak chladí jak má
jinak podle tvých odhadovaných hodnot mam strach,aby ti to nakonec nevysálo vodu z chladiče
jinak podle tvých odhadovaných hodnot mam strach,aby ti to nakonec nevysálo vodu z chladiče
20:03:02
12.01.2012
12.01.2012
TTomas
-> T: Aut s el vrtuli jezdilo uz ve sve dobe nekolik. Jako zalozni reseni mam vyriznuti a vytvoreni nasavace pred chladicem odspoda. Nicmene ja stale verim, ze to bude fungovat. Na mechaniku zadna pridavna vrtule netreba. Naopak odlehcit velkou remenici a jeste vyrezat par lopatek. Sam ale poznas, ze se motoru nahore s tou mechanikou uz nebude chtit.
120 bych odhadnul, tak na 400m3/h
120 bych odhadnul, tak na 400m3/h
19:47:03
12.01.2012
12.01.2012
T
-> TTomas: : sakra, to by chtělo porovnat třeba se 120 pro porovnání,ale neznam údaje :-/
no nicméně si nejsem jist zcela funkcí a postupem času už vím, že když el,vrtuly , tak pomocnou a nebo na náporáku,ale dozadu nevím....ale uvidíš, až zkusíš no :-)
no nicméně si nejsem jist zcela funkcí a postupem času už vím, že když el,vrtuly , tak pomocnou a nebo na náporáku,ale dozadu nevím....ale uvidíš, až zkusíš no :-)
18:42:06
12.01.2012
12.01.2012
TTomas
-> T: Je to nejsilnejsi vrtule co jsem sehnal s prutokem skoro 3000m3/h.