skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
20:00:06
17.09.2011
17.09.2011
Zivosek
Tak to střešní okno je veelký luxus
19:57:39
17.09.2011
17.09.2011
Eidy
-> T: Je lepší tkaninu prosytit a pak natřít slabší vrstvou a tu vybrousit. Tak ušetříš spoustu hmotnosti. Správná karbonová součástka je hafo karbonu a pryskyřice jen tolik, aby byl hladkej povrch. Pevnost dělá tkanina
17:59:44
17.09.2011
17.09.2011
Josifek
-> T: zaujimave :) no tak sa chystam pridat do carbon klubu ked sa ako tak naucim narabat s laminatom... (minule mi nespravna manipulacia skoro sposobila amputaciu hlavy )
13:34:35
17.09.2011
17.09.2011
T
-> Josifek: . děkuji je to stejné jako s hliníkem....brousím a brousím,až to pak přejedu filcákem....ale lak je hezčí jsem zjistil
13:30:12
17.09.2011
17.09.2011
Josifek
-> T: velmi sa mi paci tvoja praca s carbonom... cize ten pekny leskly efekt dosahujes brusenim smirglom ? ja som myslel ze to tak rovno vytiahnes z formy :D
13:24:25
17.09.2011
17.09.2011
T
-> Eidy: : nojo,ale to jsme u toho vakua...takhle musim nahnat nějakou vrstvu,ať mam co brousit :-(
bohužel už to teď nezvážim bez držáků, ale po vyloupnutí bez držáků a bez dalších vrstev jsem byl ba 700 g
bohužel už to teď nezvážim bez držáků, ale po vyloupnutí bez držáků a bez dalších vrstev jsem byl ba 700 g
13:07:59
17.09.2011
17.09.2011
Eidy
-> T: Máš velkou spotřebu pryskyřice.
12:02:22
17.09.2011
17.09.2011
T
-> Eidy: : tak to bohužel jsem na půlce...původně 2,6 a teď 1,3
10:41:43
17.09.2011
17.09.2011
Eidy
-> T: Tipuju 2,5-3 kg
10:06:12
17.09.2011
17.09.2011
T
vyleštěno ale spodek mam lakem a asi vezmu i venek lakem :-)
jinak někdo typ rozdílu váhy pro zajímavost?
jinak někdo typ rozdílu váhy pro zajímavost?
11:49:32
14.09.2011
14.09.2011
T
-> vhml: , -> Fifa: : no zní to logicky takže zatím zůstane poseldní řešení, které je veze a pak se uvidí...
22:07:33
13.09.2011
13.09.2011
Fifa
-> T: Taky mám klouzavej plynovej pedál a je to ok, ne-li ideální. Nedovedu si představit že by neklouzal. To by mi měkně"drhnul" plyn. Nejspíš bych musel mít nohu ve vzduchu.
20:12:44
13.09.2011
13.09.2011
vhml
-> T: plynovej pedal MUSÍ klouzat. Jinak nepujde citlive davkovat
18:12:32
12.09.2011
12.09.2011
T
-> Eidy: : to jsem rád a je to zároveň zatěžkávací zkouška...že nic z těch výrobků co mám, neni tak namáháno, tak uvidíme, co to vydrží
-> radekp: : tak vhlm mi doporučil nic na plyn, tak uvidíme,ale když by něco,tak spíš taky grip, ať to je stejný
-> radekp: : tak vhlm mi doporučil nic na plyn, tak uvidíme,ale když by něco,tak spíš taky grip, ať to je stejný
17:50:05
12.09.2011
12.09.2011
Eidy
-> radekp: Ve 14" je obecně nabídka pneu dost bídná oproti 13" nebo 15" a výš. V sériových to ještě jde, ale ve sportovních nebo závodních pneu je to trága.
17:45:35
12.09.2011
12.09.2011
radekp
-> Eidy: Jakto, že 13" dělají v 175/50 a 14" 185/55?
17:44:15
12.09.2011
12.09.2011
radekp
-> T: Co plyn provrtat a dát tam jen gumové špunty? byly by zaaretované z obou stran, pásky gumy bys třeba mohl usmýknout
17:34:24
12.09.2011
12.09.2011
Eidy
-> T: Tohle je rozhodně lepší než vraťáky. Asi tak stokrát.
17:21:41
12.09.2011
12.09.2011
T
tak josu tam teda konečně ale ještě jsem s tim nejel, tak nevím nic, jestli upadnou, jestli mi bude plyn vadit, uvidíme až se projedu.....jinak tyhle šroubky odbrý?
a nejsou sice úplně rovně,ale ta fotka je horší jak realita a pokud se osvědší, tak je stejně chci ještě podlepit a tak to převrtam...
a nejsou sice úplně rovně,ale ta fotka je horší jak realita a pokud se osvědší, tak je stejně chci ještě podlepit a tak to převrtam...