T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

19:57:39
17.09.2011
Eidy
-> T: Je lepší tkaninu prosytit a pak natřít slabší vrstvou a tu vybrousit. Tak ušetříš spoustu hmotnosti. Správná karbonová součástka je hafo karbonu a pryskyřice jen tolik, aby byl hladkej povrch. Pevnost dělá tkanina 4
17:59:44
17.09.2011
Josifek
-> T: zaujimave :) no tak sa chystam pridat do carbon klubu ked sa ako tak naucim narabat s laminatom... (minule mi nespravna manipulacia skoro sposobila amputaciu hlavy1 )
13:34:35
17.09.2011
-> Josifek: . děkuji 6 je to stejné jako s hliníkem....brousím a brousím,až to pak přejedu filcákem....ale lak je hezčí jsem zjistil 4 8
13:30:12
17.09.2011
Josifek
-> T: velmi sa mi paci tvoja praca s carbonom... cize ten pekny leskly efekt dosahujes brusenim smirglom ? ja som myslel ze to tak rovno vytiahnes z formy :D
13:24:25
17.09.2011
-> Eidy: : nojo,ale to jsme u toho vakua...takhle musim nahnat nějakou vrstvu,ať mam co brousit :-(

bohužel už to teď nezvážim bez držáků, ale po vyloupnutí bez držáků a bez dalších vrstev jsem byl ba 700 g 8
13:07:59
17.09.2011
Eidy
-> T: Máš velkou spotřebu pryskyřice.
12:20:10
17.09.2011
a pedály srovnané a ještě podlepené lepidlem na okna...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 17.09.2011 12:20:10
12:02:22
17.09.2011
-> Eidy: : tak to bohužel 8jsem na půlce...původně 2,6 a teď 1,3 4
10:41:43
17.09.2011
Eidy
-> T: Tipuju 2,5-3 kg
10:06:12
17.09.2011
vyleštěno 40 ale spodek mam lakem a asi vezmu i venek lakem :-)

jinak někdo typ rozdílu váhy pro zajímavost? 5
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 17.09.2011 10:06:12
11:49:32
14.09.2011
-> vhml: , -> Fifa: : no zní to logicky 4 takže zatím zůstane poseldní řešení, které je veze a pak se uvidí...
22:07:33
13.09.2011
Fifa
-> T: Taky mám klouzavej plynovej pedál a je to ok, ne-li ideální. Nedovedu si představit že by neklouzal. To by mi měkně"drhnul" plyn. Nejspíš bych musel mít nohu ve vzduchu.
20:12:44
13.09.2011
vhml
-> T: plynovej pedal MUSÍ klouzat. Jinak nepujde citlive davkovat
18:12:32
12.09.2011
-> Eidy: : to jsem rád 4 a je to zároveň zatěžkávací zkouška...že nic z těch výrobků co mám, neni tak namáháno, tak uvidíme, co to vydrží 8



-> radekp: : tak vhlm mi doporučil nic na plyn, tak uvidíme,ale když by něco,tak spíš taky grip, ať to je stejný 4
17:50:05
12.09.2011
Eidy
-> radekp: Ve 14" je obecně nabídka pneu dost bídná oproti 13" nebo 15" a výš. V sériových to ještě jde, ale ve sportovních nebo závodních pneu je to trága.
17:45:35
12.09.2011
radekp
-> Eidy: Jakto, že 13" dělají v 175/50 a 14" 185/55?
17:44:15
12.09.2011
radekp
-> T: Co plyn provrtat a dát tam jen gumové špunty? byly by zaaretované z obou stran, pásky gumy bys třeba mohl usmýknout
17:34:24
12.09.2011
Eidy
-> T: Tohle je rozhodně lepší než vraťáky. Asi tak stokrát. 4
17:21:41
12.09.2011
tak josu tam teda konečně 40 ale ještě jsem s tim nejel, tak nevím nic, jestli upadnou, jestli mi bude plyn vadit, uvidíme až se projedu.....jinak tyhle šroubky odbrý? 4

a nejsou sice úplně rovně,ale ta fotka je horší jak realita 10 a pokud se osvědší, tak je stejně chci ještě podlepit a tak to převrtam...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 12.09.2011 17:21:41
Extreme Tyres