skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
-> T: nezapomněl jsi vrátit do víka karbece tu šroubovací trubičku? Nevím jak to líp nazvat...
-> T: je mi to jasný

-> Péďa17: : nevim a neřeknu



-> T: co pak dalšího budeš dělat z karbonu?
tak na sytič to nechce chytnout a když už to má volnoběh bez sytiče a zapnu ho, tak to začne syčet...jinak bez sytiče motor jede stejně jako vždy...na prd
takže na startování to jen vadí, což v tomhle počasí moc nevadí,ale zajímalo by mě,co by to mohlo být...než začnu zase rozebírat celej karbec
jinak jak jsem psal, tak se chystam na větší výlet...tohle by snad nemělo vadit, ne?


takže na startování to jen vadí, což v tomhle počasí moc nevadí,ale zajímalo by mě,co by to mohlo být...než začnu zase rozebírat celej karbec

jinak jak jsem psal, tak se chystam na větší výlet...tohle by snad nemělo vadit, ne?


-> Eidy: : no celej jsem ho čistil a vyfoukal před smontováním a jinak bez sytiče šlape...teda na místmě, za chvilku to zkusim projet,co to udělá...
jinak blbne jen ten sytič no, takže trysky týkající se sytiče spíš, když to pojede bez něj, že?
filtr mám...
jinak blbne jen ten sytič no, takže trysky týkající se sytiče spíš, když to pojede bez něj, že?
filtr mám...
-> T: Zabordelenej karbec? Nějaká ucpaná tryska nebo kanálek. Máš tam filtr? Ale i tak se může v karbu něco odloupnout.
tak jsem dneska prolejzal a kontroloval na autě co se dalo a snad je všechno připraveno před větším výletem
jen mě trošku zaskočil sytič...nikdy nevyskočily otáčky nad 2t. otáček,ale motor držel a prostě to šlo...ale dneska to nastartuju a na sytič to nedrží otáčky a ani nijak plyn nechce poslouchat....když ho schodim, tak bez sytiče je to OK....kde je chyba? špatný sytič nebo co to může být...jinak sytič se mi povedlo sehnat úplně novej při repasu, takže má najeto tak max 1000km

jen mě trošku zaskočil sytič...nikdy nevyskočily otáčky nad 2t. otáček,ale motor držel a prostě to šlo...ale dneska to nastartuju a na sytič to nedrží otáčky a ani nijak plyn nechce poslouchat....když ho schodim, tak bez sytiče je to OK....kde je chyba? špatný sytič nebo co to může být...jinak sytič se mi povedlo sehnat úplně novej při repasu, takže má najeto tak max 1000km

-> Danster: : já se v něm i něco najezdil...tátovo první auto 

-> T: 03.07.11 11:24:18 Koukám že jsme na tom stejně taky nás poznamenalo auto u kterého jsme v dětství vyfocení
viz. karta mého MBčka 


-> ZdenoR: : to je správně



-> minno: : těsně vedle 

-> T 03.07.11 11:24:18: to neviem, ale ty určite nie




na co jsem to dneska doma nenarazil...kdopak je asi ta malá postava před autem 

-> T: Já dávám normálně DOT4 od Coyote a nema problema 

-> afro100: , -> m8rinek: : dík 

VELVANA SYNTOL HD 205
-> T: dot 3 ...
-> m8rinek: : a jaká DOT atd. jako doporučení? 
