-> jerrom: : no moc to neváží,ale pro zajímavost zvážim
-> Tuner#2: : jak už jsm psal...ještě je na tom moc práce,ale dík
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
12:50:46
25.05.2010
25.05.2010
T
10:52:12
25.05.2010
25.05.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 24.05.10 16:16:07: Pecka
07:32:25
25.05.2010
25.05.2010
jerrom
-> T: a jakej je váhovej rozdíl? ... tady každej všechno váží...
06:25:44
25.05.2010
25.05.2010
T
-> Eidy: . děkuju,ale ještě je na tom moc a moc práce,takže zatím to neni nic až,bude dam foto
22:00:10
24.05.2010
24.05.2010
Eidy
-> T: Ty kráso. No to je pecka To je hodně slušnej počin.
19:03:54
24.05.2010
24.05.2010
T
-> afro100: : děkuji
-> m8rinek: . no nějaká pětka by se mi hodila,ale už jsem to říkal Eidymu...bohužel mi dochází materiál , ale když mi někdo dodá matroš,tak udělam co zvládnu ,ale lízo už nee,přeci to nebude mít každej po republice
-> m8rinek: . no nějaká pětka by se mi hodila,ale už jsem to říkal Eidymu...bohužel mi dochází materiál , ale když mi někdo dodá matroš,tak udělam co zvládnu ,ale lízo už nee,přeci to nebude mít každej po republice
17:52:45
24.05.2010
24.05.2010
m8rinek
-> T: šikula, budeš je dělat seriově? :D
16:39:47
24.05.2010
24.05.2010
afro100
-> T: mazec ... pekne, pekne ...
16:18:38
24.05.2010
24.05.2010
T
a tady důvod, proč nezůstalo původní....hold při mojem snížení jsou ty 4 cm dobrý
16:16:07
24.05.2010
24.05.2010
T
aby se neřeklo, že nic nedělám, tak to nevydržim a je tu překvápko, na kterym teď dělam,ale je na něm moc a moc práce ještě....líbí? nelíbí? :-)
18:20:24
24.04.2010
24.04.2010
T
-> Formánek: : asi ne,pročpak?
17:54:05
24.04.2010
24.04.2010
škodík - zrušená registrace
jedeš běšiny?
20:17:27
19.04.2010
19.04.2010
T
-> U-Geen: : nozovky nemam,ale keramiku taky ne,takze zacnu keramikou.... :-)
22:50:10
18.04.2010
18.04.2010
U-Geen
-> T: tu pojistku zkus sehnat bud klasickou puvodni keramickou, nebo predelat na nozovy... jeslti teda neco z toho nemas.
21:55:34
18.04.2010
18.04.2010
T
-> Eidy: : jojo,já si dal trasu, na kterou jsem se tesil celou dobu, co sjem stavel auto a zadarilo se :-) a je super,kdyz tem lidem spadne brada a koukaji jak muzou a nemluve v pátek, kdyz sjem byl na ty geomterii,se tam sesel celej servis,kdo se tam motal:-)proste super pocit,kdyz vidis,ze tvoje prace se libi:-)
jinak tak porad pokukuju po nejakym tom krmeni lepsim a chtel jsem se zeptat,kdepak jsi sehnal sani prez hlavu? sis nechal delat nebo koupil i s karbecem?
se potrebuju trosku tobe priblizit,abych si stihal,kdyz uz se treba nekde potkame:-)
jinak tak porad pokukuju po nejakym tom krmeni lepsim a chtel jsem se zeptat,kdepak jsi sehnal sani prez hlavu? sis nechal delat nebo koupil i s karbecem?
se potrebuju trosku tobe priblizit,abych si stihal,kdyz uz se treba nekde potkame:-)
21:38:18
18.04.2010
18.04.2010
Eidy
Při včerejší projížďce jsem jel oblíbenou motorkářskou trasou do Dubé, Je to taková Mekka motorkářů v Severních Čechách. Na konci trasy je Agipka, kde bylo asi tak 60 bikerů různého stáří a pohlaví. Omrknul jsem jejich mašiny, dal 3 cigárka a jel nazpátek. Když jsem projížděl kolem nich tak jsem slyšel jak volají "tývole čum, to je kára"
S jedním jsme si dali malej závod. Za vesnicí jsme tomu naložili, on to za mnou skládal na kolena, já to mydlil naplno a nakonec jsme skončili páč jsme dojeli kolonu šneků. Ale palec nahoru od motorkáře mě moc potěšil. Nutno tedy podotknout, že to nebyl superbike, ale něco cestovního.
S jedním jsme si dali malej závod. Za vesnicí jsme tomu naložili, on to za mnou skládal na kolena, já to mydlil naplno a nakonec jsme skončili páč jsme dojeli kolonu šneků. Ale palec nahoru od motorkáře mě moc potěšil. Nutno tedy podotknout, že to nebyl superbike, ale něco cestovního.
21:30:51
18.04.2010
18.04.2010
T
-> Eidy: ,-> afro100: : a já myslel,že jsem jen já divnej
21:24:43
18.04.2010
18.04.2010
afro100
-> Eidy 18.04.10 21:14:10:
21:14:10
18.04.2010
18.04.2010
Eidy
T 18.04.10 21:00:56 napsal:
a jinak otázka na všechny......taky Vás tak baví, jak lidi koukají,
když jedete? Tak to je rozhodně příjemný, co si budem povídat
a jinak otázka na všechny......taky Vás tak baví, jak lidi koukají,
když jedete? Tak to je rozhodně příjemný, co si budem povídat