skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
11:27:46
22.01.2010
22.01.2010
T
-> Matt-110Rten druhej: : ale ten mam jako mlhovku
-> Eidy: : tak jo,bod je tvůj
-> Eidy: : tak jo,bod je tvůj
11:14:51
22.01.2010
22.01.2010
Eidy
-> T: Tipuju, že to bude nádoba. A zkusím tipnout, že odkalovací na výdech z ventildeklu?
19:33:25
21.01.2010
21.01.2010
Matt-110Rten druhej
-> T: ten spínač mezi spínačem steraču a vystražnejch blinkrů
19:24:06
21.01.2010
21.01.2010
T
-> Matt-110Rten druhej: : osvetleni interieru? :-O kde jak proc? nevim ted co mlysis?
-> Kaprof: : až bude dobrá nabídka na dobrý zboží,tak budou,alei tak moc děkuji za pochvalu
-> Kaprof: : až bude dobrá nabídka na dobrý zboží,tak budou,alei tak moc děkuji za pochvalu
19:19:51
21.01.2010
21.01.2010
Kaprof-Pisařík
-> T: je važně moc pěkná:o) jen bych ji chtěl vidět s chrom naraznikama to už bych si tuplem uslintnul:o))
19:18:48
21.01.2010
21.01.2010
Matt-110Rten druhej
T 21.01.10 19:07:19 napsal:
tak kdo pozna,na co to mam,ma bod , kterej je mu úplně k ničemu
na eRko
tak kdo pozna,na co to mam,ma bod , kterej je mu úplně k ničemu
na eRko
19:15:53
21.01.2010
21.01.2010
Matt-110Rten druhej
12.01.10 19:24:26 jen tak mimo mísu, ten čudlík na osvětlení interieru také není original, možna bych tady jeden našel kdyby jsi měl zajem
19:11:58
21.01.2010
21.01.2010
T
-> Matt-110Rten druhej: ,-> afro100: : ani půl bodu jen vlastně Matt trefil carbon
19:10:04
21.01.2010
21.01.2010
afro100
-> T: nejaky kryt na vyfu(c)k
19:10:00
21.01.2010
21.01.2010
Matt-110Rten druhej
-> T: karbnonovej hrníček nebo termoska
21:24:02
13.01.2010
13.01.2010
T
nemuzu se jen piplat s carbonem...tady to staci takhle...kazdy gram dobrej
20:13:02
13.01.2010
13.01.2010
T
-> Eidy: : ale zase je vidět, jak člověk dospěje já to na sobě pozoruju, když se podívám co jsem měl na mojí 120 a jaký jsem původně měl plány s erkem a je to pořád lepší a lepší :-) ale mě šlo spíš o takový ty kravinky,jako dneska jsem dával sluneční clony,atd,proste jen blbosti a neni nic vidět
15:39:10
13.01.2010
13.01.2010
Eidy
-> T: Tak se podívej jak jsem Kóču dobastlil ve svých 18 resp. 19 letech
skoda-virt.cz/cz/.../199- pelmel-ze-srazu-i-pro-znal ce-a-pametniky
Foto 31-35
skoda-virt.cz/cz/.../199- pelmel-ze-srazu-i-pro-znal ce-a-pametniky
Foto 31-35
11:06:20
13.01.2010
13.01.2010
T
-> Eidy: ,-> radekp: : tak to jste me potesili klicí ale stastnejsi porad nejsem, když si vezmu,že teď dělam pořád a neni nic vidět vlastně,že to jsou jen detaily ale co,STK je,takže v létě jezdím a bude se dodělávat,jak říkáte
23:36:23
12.01.2010
12.01.2010
Eidy
-> radekp: Jasňačka.
21:41:22
12.01.2010
12.01.2010
radekp
-> T: Je to nekončící proces, zvlášť u škodovky ale to nás právě baví,ne?