T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

11:27:46
22.01.2010
-> Matt-110Rten druhej: : ale ten mam jako mlhovku 3



-> Eidy: : tak jo,bod je tvůj 4
11:14:51
22.01.2010
Eidy
-> T: Tipuju, že to bude nádoba. A zkusím tipnout, že odkalovací na výdech z ventildeklu?
19:33:25
21.01.2010
Matt-110Rten druhej
-> T: ten spínač mezi spínačem steraču a vystražnejch blinkrů 3
19:24:06
21.01.2010
-> Matt-110Rten druhej: : osvetleni interieru? :-O kde jak proc? 3 nevim ted co mlysis?



-> Kaprof: : až bude dobrá nabídka na dobrý zboží,tak budou,alei tak moc děkuji za pochvalu 4
19:19:51
21.01.2010
Kaprof-Pisařík
-> T: je važně moc pěkná:o) jen bych ji chtěl vidět s chrom naraznikama to už bych si tuplem uslintnul:o))
19:18:48
21.01.2010
Matt-110Rten druhej
T 21.01.10 19:07:19 napsal:

tak kdo pozna,na co to mam,ma bod 4 , kterej je mu úplně k ničemu

3 40
na eRko 4
19:15:53
21.01.2010
Matt-110Rten druhej
12.01.10 19:24:26 jen tak mimo mísu, ten čudlík na osvětlení interieru také není original, možna bych tady jeden našel kdyby jsi měl zajem 4
19:11:58
21.01.2010
-> Matt-110Rten druhej: ,-> afro100: : ani půl bodu 3 jen vlastně Matt trefil carbon 3
19:10:04
21.01.2010
afro100
-> T: nejaky kryt na vyfu(c)k
19:10:00
21.01.2010
Matt-110Rten druhej
-> T: karbnonovej hrníček nebo termoska3
19:08:12
21.01.2010
.foto dva 4
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 21.01.2010 19:08:12
19:07:19
21.01.2010
tak kdo pozna,na co to mam,ma bod 4 , kterej je mu úplně k ničemu 3 40
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 21.01.2010 19:07:19
21:24:02
13.01.2010
nemuzu se jen piplat s carbonem...tady to staci takhle...kazdy gram dobrej 4 3
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 13.01.2010 21:24:02
21:23:01
13.01.2010
tak další drobnosti na autě :-)
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 13.01.2010 21:23:01
20:13:02
13.01.2010
-> Eidy: : ale zase je vidět, jak člověk dospěje 4 já to na sobě pozoruju, když se podívám co jsem měl na mojí 120 a jaký jsem původně měl plány s erkem a je to pořád lepší a lepší :-) ale mě šlo spíš o takový ty kravinky,jako dneska jsem dával sluneční clony,atd,proste jen blbosti a neni nic vidět 3
15:39:10
13.01.2010
Eidy
-> T: Tak se podívej jak jsem Kóču dobastlil ve svých 18 resp. 19 letech

skoda-virt.cz/cz/.../199- pelmel-ze-srazu-i-pro-znal ce-a-pametniky

Foto 31-35 1
11:06:20
13.01.2010
-> Eidy: ,-> radekp: : tak to jste me potesili klicí 4 ale stastnejsi porad nejsem, když si vezmu,že teď dělam pořád a neni nic vidět vlastně,že to jsou jen detaily 3 ale co,STK je,takže v létě jezdím a bude se dodělávat,jak říkáte 4
23:36:23
12.01.2010
Eidy
-> radekp: Jasňačka. 1 4
21:41:22
12.01.2010
radekp
-> T: Je to nekončící proces, zvlášť u škodovky1 ale to nás právě baví,ne?
20:19:01
12.01.2010
Eidy
-> T: Asi takhle. Auto jezdilo po cca 14 měsících, ale následný úpravy trvají už skoro 10 let, takže...

Smiř se s tím, že uvést auto do libového stavu trvá většinou dooooost dlouho, pokud nemáš prachy, čas a dobrou představu naráz. A to z nás nemá pořádně nikdo.
Extreme Tyres