skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
17:55:21
08.05.2009
08.05.2009
mAATT
-> Tomo - DK: dyť v pohodě, já jen říkám jak to vidím já:-) máš pravdu že červená eRku sluší:-)
17:41:46
08.05.2009
08.05.2009
Tomo - este 11 dni ! - zrušená registrace
-> mAATT: ja len sa pytam :)
16:34:02
08.05.2009
08.05.2009
mAATT
-> T: vypadá to parádně co bude za nárazníky? myslím že by k tomu krásně šli všechny chromy jako na originálu, plu střeba ještěleštěný kola, to by byla pecka a ty věci z karbonu taky super
-> Tomo - DK: červenejch už je moc, se podívej, snad každý druhý eRko je červený, jako nic proti tomu, červená eRku sluší spolu ze žlutou nejvíc, ale je jich prostě moc a myslim že takhle se mezi nim neztratí
-> Tomo - DK: červenejch už je moc, se podívej, snad každý druhý eRko je červený, jako nic proti tomu, červená eRku sluší spolu ze žlutou nejvíc, ale je jich prostě moc a myslim že takhle se mezi nim neztratí
08:43:50
08.05.2009
08.05.2009
Tomo - este 11 dni ! - zrušená registrace
-> T: tak preca ta cierna ,co sa ti na nej vidi ? nemysli si ,ze do teba vrtam len ja by som povedal , to erko sa v tej ciernej farbe skor strati ... keby taka sito cervena :) to by bolo :)
ale je to tvoje auto a mna do teba nic takze prepac ak som vrtal no ... drzim palce neh sa podari ten lak a nech je cele auticko SUPER !!!
ale je to tvoje auto a mna do teba nic takze prepac ak som vrtal no ... drzim palce neh sa podari ten lak a nech je cele auticko SUPER !!!
20:45:30
07.05.2009
07.05.2009
m8rinek
slintám a závidím
21:13:18
02.05.2009
02.05.2009
T
-> TC: : děkuji
14:25:51
02.05.2009
02.05.2009
TC
-> T: no to už je lepší tak nechť to co nejdřív dáš dohromady
19:54:28
01.05.2009
01.05.2009
T
-> TC: :
11:57:53
01.05.2009
01.05.2009
TC
-> T: já vidim jen nárazníky, dveře, čelo a možná kola kdesi zbytek budeš vyrábět z karbonu?
20:54:53
30.04.2009
30.04.2009
TC
-> T: to Ti z toho auta moc nezbylo jen dveře a čelo
10:49:47
30.04.2009
30.04.2009
T
-> Eidy: . pochvaly žádný, ale nějaký jistoty...ono ten carbon stojí dost peněz no a aby se mi to pak válelo doma :-(
23:20:55
29.04.2009
29.04.2009
Eidy
-> T: Takže kolik pochval ještě potřebuješ, abys začal vyrábět blatníky, dveře a kapoty?
11:51:08
29.04.2009
29.04.2009
T
-> Tuner#2: : též děkuji za pochvalu , dělam co můžu a tyhle vaše ohlasy mě nutí přemýšlet o dalších dílech z carbonu :-P
23:01:05
28.04.2009
28.04.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Ta palubka je mazec. Hluboká poklona.
20:38:36
28.04.2009
28.04.2009
T
-> Kloggie: ,-> venni: : kluci fakt moc děkuju ale radši si počkam na vaše vyjádření po shlídnutí naživo
20:18:28
28.04.2009
28.04.2009
venni
-> T: jako z tý palubky jsem si sednul na prdel...
11:40:39
28.04.2009
28.04.2009
Kloggie
Tak ta palubka je parádní. Fakt dobrý, je vidět, že si s tim hraješ.
21:11:24
27.04.2009
27.04.2009
T
tak ještě abych nezapoměl tak na sedačkách i trosku na broušení má podíl přítulka a mam to zmínít že si zlámana na tom nechty