T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

17:08:25
27.04.2009
Eidy
-> m8rinek: vím, že to není tapeta, ale psát mu, že to hezky pokarbonoval karbonovým textilem se mi zdá divný 1
16:42:03
27.04.2009
m8rinek
-> T: spokojim se i s vadama :D udělej si pořádnou





-> Eidy: myslim že to neni jen potah
16:18:01
27.04.2009
Eidy
-> T: Supr palubka. Vyfoť ji až osadíš budíky. Polepíš i kapoty nebo něco jinýho? Takovej Carbon look? Mě by se kapoty líbily.
15:20:25
27.04.2009
-> m8rinek: : neni to jako z továrny ale mě to stačí...hřeje mě že si všechno dělam sám :-) až teda na to čalounění pomáhá máma :-)
11:21:21
27.04.2009
m8rinek
-> T: supr práce
01:33:35
21.04.2009
Eidy
-> spyker: A jak to vypadá s tvojí károu?
20:14:08
20.04.2009
-> spyker: : noto doufam že ne 8
23:52:08
19.04.2009
spyker
-> T: To jo teda a než já to postavím tak ty budeš muset znovu lakovat3
21:05:58
19.04.2009
-> spyker: : kluku černou barvu mam vysněnou už od mojí 120....neboj, stejně jsi z druhýho koutu republiky 4
10:59:51
19.04.2009
spyker
takže jdeš teda do tý černý jo8
15:53:17
17.04.2009
-> Eidy: : moc ne ze jsem na to lakýru upozornoval 4 5 a hlavne se tam porad motam ze to je ze znamosti takze sna moc ne 4
08:13:10
17.04.2009
Eidy
-> T: Je ti jasný, že budeš mít zahnojený nápravy od stříkání?
19:40:07
16.04.2009
-> ZdenoR: : no teď už jsem moudřejší :-D

-> Tuner#2: : nojo no me tak a pak sjem si to sundal 3
17:44:02
16.04.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: JJ to vynadal i mě tehdy, že kitovat je nejlepší na holý plech, že základovku nee.
17:28:35
16.04.2009
ZdenoR
-> T: jj clovek to v dobre vire obrousi na plech a patla zakladem aby zjistil ze muze brousit znova 1

Drzim palce
upraveno 1x, naposled 16.04.2009 21:12:08
08:43:47
16.04.2009
-> vojticee: : no tahle základovka jako ze super ale na kit mastna takze musela pryc a i tak rikal ze stejne se dneska ty kity davaji vsechny na plech rovnou....
23:02:24
15.04.2009
vojticee
-> T: Jak byl základ pod kit špatnej?? Takže základem vůbec nelakovat?
19:41:24
15.04.2009
-> jednoducho TOMO: : děkuji :-) taky už to nemůžu vydržel ale lakýra si dává na čas tak snad to bude stát za to :-)
19:40:06
15.04.2009
-> Eidy: : děkuji :-) je to jen čiste carbon...a jestli ti jde o ty velký plochy o váhu takže jen výrobek tak jo ale jinak jestli ti jde o tohle hezky viditelný uhlíkový vlákno tak to nevim jestli bych si troufnul :_(
18:20:51
15.04.2009
Tomo - este 11 dni ! - zrušená registrace
-> T: tak sa mi zda ze budes vyrabat na zakazku diely ... 3 1 4 6

ide ti to pekne ... len nech je to uz hotove bo to nevydrzim :D 1 2
upraveno 1x, naposled 15.04.2009 18:24:39
Extreme Tyres
    vyhledávání
pá 28. - ne 30.06. Pohofest | pá 09. - ne 11.08. 10. CS ŠKODA zraz | další akce...