T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

18:33:03
15.01.2009
havlik
-> T: tak ono mu to na ty sprinty stačilo
16:43:08
15.01.2009
Eidy
-> T: Jenže on ho nemá na původním místě.

Asi takhle, zkus to, třeba budeš jeden z tisíce, komu to chladit bude. Pak se rád omluvím. 4
16:16:31
15.01.2009
-> Eidy: : dobře, když se nebudu dohadovat....to ani nechci že nevim co to bude dělat, tak mi vysvětli jak to může uchladit DavidV6 s tou obludou vzadu a jen origo chladičem škoda 120 a elektrickym ventilátorem? :-)



jinak ty máš samotný chladič předpokládam a ten máš z čeho? 4
14:35:23
15.01.2009
Eidy
-> T: Nemyslím, jsem o tom přesvědčen. Na Skodateamu byl litr (myslím že Lukyho) se žraločíma žábrama, velkým el. větrákem na chladiči, motorem 136 s drobnými úpravami a i když jezdil s pootevřenou kapotou měl problémy. Jo a to měl ještě udělaný slabý nápor na chladič z pod auta. Pokud nedáš na blatníky obří násosy, neuchladíš to. Bohužel.

Aspoň si sežen malinký náporáček a dej ho dopředu pod nárazník. Nějak tomu musíš pomoct.
14:24:41
15.01.2009
-> Eidy: : tak na jednu stránku děkuju :-) a na druhou sji mě nepotěšil :-( mysliš, že to neuchladí?

no budud s tim ještě laborovat no ale náporák nechci a origo vracet když to bylo vyřezaný se mi nechtělo no :-/
14:21:39
15.01.2009
-> honzula: : stačí hledat lenochu 3 skoda-virt.cz/cz/.../sezn am-registrovanych
21:27:18
14.01.2009
Eidy
-> T: Pěkne pokračuješ. Strašně bych ti přál, aby ti takhle to chlazení fungovalo, ale jsem si na 99% jistej, že nebude. 8

Chce to buď origo vysavač nebo nápor vpředu. Bohužel. A nebo velký kapsy na blatníkách. Jinak nee.
19:54:45
14.01.2009
honzula
asi sem ho nejak přehlidl mužes mi ho napsat dík
19:27:49
14.01.2009
-> honzula: : děkuju :-) jinak kontakt je tady na virtu....
16:54:04
14.01.2009
honzula
bude to vypadat dobře až to bude hotové.chtěl sem se zeptat namáš kontakt na sakyho potřeboval bych od něj pružiny na skodu 120 m.dík
01:27:17
09.12.2008
marty110r
Ahoj šťastný majiteli :-) ,

vozu š110R coupé



Dovoluji si Tě informovat o tom,

že u příležitosti blížícího se 40. výročí zahájení výroby tohoto již legendárního

sportovního automobilu, vzniká ojedinělý knižní projekt mapující jeho historii, od počátků výroby až po současnost.



Hlavní součástí knihy bude unikátní katalog fotografií všech do dnešních dnů dochovaných vozů, který bohužel nebude kompletní bez snímků Tvého exempláře.



Proto si Tě tímto, jako autor projektu a zástupce skupiny obdivovatelů vozu š110R dovoluji požádat o pomoc a spolupráci.



Veškeré informace získáš na:



Internetu:

WWW.SKODA110R.COM



Telefonu:

605 709 697



Emailu:

martysulc@seznam.cz



Adrese:

Martin ŠULC

Postoloprtská 214

Staňkovice

439 49

ČR

V elektronické verzi Fotokatalogu je již registrováno 90 eRek:



www.skoda110r.com/kniznic a.php?kat=0&...



Prosím i o pomoc s distribucí informačního letáčku eRkařům ve Tvém okolí :



www.skoda110r.com/downloa d.php?soubor=15



Pokud máte někdo možnost projekt nějak mediálně zviditelnit, udělejte to prosím



S pozdravem



“ eRkům ZDAR ”



Marty110r - Martin ŠULC
21:30:09
22.09.2008
-> venni: . dekuju :-) delam co muzu a vubec by mi nevadilo kdybych vyjel uz nekam pristi rok :-)
14:35:09
17.09.2008
venni
-> T: vypadá to na poctivou prácičku takže se těším až to eR někde třebis příští rok potkám 6
15:27:58
09.09.2008
-> m8rinek: : OK juknu :-)

-> Tuner#2: : dík 4 kéž bych příští sezonu stál vedle vás uz na srazu 4
21:19:21
08.09.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Hezky pokračuješ, vypadá to dobře.4
22:01:01
06.09.2008
m8rinek
-> T: jsou na webu www.skoda110r.ic.cz
05:05:44
06.09.2008
-> m8rinek: . a proc nemame fotecky? :-) sem s nima :-)
21:16:46
05.09.2008
m8rinek
-> T: ja už to mam pripraveny na lak, zadnej excentr :D
16:03:25
05.09.2008
-> m8rinek: :to jde,ted excentrem a je to jak to moje :-)
20:54:50
03.09.2008
m8rinek
-> T: řekl bych že nějak takhle skoda110r.ic.cz/110r/39.j pg pak jsem to mel jeste obrany smirkem tohle je takova mezifaze :))
Extreme Tyres