skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
18:24:47
02.01.2008
02.01.2008
aceboss
-> T: No jak na tebe koukám tak aspon někam postupuješ zatím co já se pořád motám v bezedným kruhý který se jmenuje motor 130LA a nevím jak z něho ven jinak ti ta práce de pěkně od ruky a je pěkně provedená
21:50:41
13.12.2007
13.12.2007
T
Stepan ? nojo no ale kdy to bude az :-( ale dekuju
20:45:50
13.12.2007
13.12.2007
Stepan
Přední část s nápravou máš udělanou parádně, už se těším až přidáš fotky hotové zadní části. Jen tak dál!!!
21:12:23
10.12.2007
10.12.2007
T
Pinky : dekuju
09:09:18
09.12.2007
09.12.2007
Pinky
pekny erko,hodne stesti v dokonceni
20:07:55
07.12.2007
07.12.2007
T
aceboss : no to si nemyslim :-( a jak t jsi na tom? :-)
19:12:59
06.12.2007
06.12.2007
aceboss
-> T: Jak vidím tak budeš mít to auto rychleji udělaný než já
21:39:54
04.12.2007
04.12.2007
Frštensky
-> T: psal sem ti do id
21:02:33
04.12.2007
04.12.2007
T
Frštensky : jak vidis tak mam :-) a jeste neco se ti tam vali? :-)
p.b. : nojo jeden uplne super ale ten druhej lehce spasuju a bude to oK :-)
p.b. : nojo jeden uplne super ale ten druhej lehce spasuju a bude to oK :-)
15:46:34
04.12.2007
04.12.2007
Frštensky
ahoj nechces plech pod nadrz,ten co na nem drzi stabilizator
je uplne novej cenu dohodnem
je uplne novej cenu dohodnem
14:21:46
04.12.2007
04.12.2007
Tomo - este 11 dni ! - zrušená registrace
oki
21:15:07
03.12.2007
03.12.2007
p.b.
-> T: jj slušej, pasovaly dobře?
18:41:08
03.12.2007
03.12.2007
T
tomo227 : černa
15:38:52
03.12.2007
03.12.2007
Tomo - este 11 dni ! - zrušená registrace
farba ostava cierna? ci daka ina?
21:41:10
02.12.2007
02.12.2007
T
p.b. : no to je dobre ne :-P a jak mi slusej ty tovje blatniky co :-P
11:07:21
01.12.2007
01.12.2007
p.b.
-> T: Mám, nikdo to nechce, takže to asi budu muset dodělat...
20:01:30
27.11.2007
27.11.2007
T
p.b. : jeste ho mas jo? tak sup s nim do laku :-P nebo ho porad proodavas?
22:05:56
26.11.2007
26.11.2007
p.b.
Jde ti to hezky, asi ti tam přivezu i ten můj pelech .)
22:28:05
15.11.2007
15.11.2007
m8rinek
-> T: akorat budes muset tahat silnej dlouhej kabel ke starteru, radsi dej do kufru pytel s cementem
22:34:08
14.11.2007
14.11.2007
TC
tak to jo, ja jen že matnej alkyton je naprd
no zima bude dlouhá, tak pracuj, pracuj, ať stihneš příští rok nějakej srazík a hodně zdaru
no zima bude dlouhá, tak pracuj, pracuj, ať stihneš příští rok nějakej srazík a hodně zdaru