skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
rok výroby 1977
stav tach. po GO asi 100 000km
Úpravy:
Karosérie: modrá barva(původně bílá s rychlími pruhy :) ) zadní lemy z škody 100, vpředu decentně vytažené, zavařené výdechy na sloupcích a vpředu na topení
Budoucnost:černá barva, laminátová sada ala 1150 , čelo ala RS (možná chladič dole nastraně u nárazníku)
Podvozek: eMkový nápravy,podložky se změnou rozteče (4*108),nechané maticové řízení
Budoucnost:Zadní stabilizátor nápravy, výrobení nebo koupení duralových podložek 4x100, 4x108, 5x100, 5x112 a 5x130 (prostě budu střídat kola jak ponožky :D )
Motor: po GO 100vkovej převrtanej na 120 , náporový chladič,převodový startér z felicie,náporový chladič a el. větrák vpředu,otevřený filtr, výfuk (příčný - leštěný nerez)
Budoucnost:Verunka jestli nepůjdu zpátky do originálu,tlumič výfuku nejspíš ala japan styl roura
Převodovka: po GO 5-kvalt ,spojka 190mm s talířovou pružinou
Budoucnost: zatím neřeším
Brzdy: posilovač brzd,dvoupístkové
Budoucnost:určo něco silnějšího
Kola: 7x15 palce rozteč 4x108 pomocí podložek,pneu 195/45 vpředu a 195/50 vzadu, oboje Bridgestone (Prodány)
Budoucnost: BBS RS R16, speedline mistral R16 a nebo se hecnu a budou PLS hockenheim R13 (vše mam doma)
Interiér:Samonavíjecí pásy tam jsou asi z golfa, interiér je celý přečalouněný do červené s modrými potahy sedaček
Budoucnost:Sedáky z Porsche 911 mam doma 924 který nedostačují, palubku bych tam nejraději nacpal TT tapece z carbonu
Vmax: 165km/h ve dvou lidech :)
0-100: cca 19,5 s taky ve dvou :)
Tak auto je odstrojeno a zjistil jsem že bylo šito velmi horkou jehlou ... takovou prasárnu jsem ještě neviděl.
spyker.rajce.idnes.cz/in_ progres
a nebo nakolech spyker.rajce.idnes.cz/vyj ezd
auto už je očesané kompletně
Děkovačka nebude ... všichni si klepou na čelo když se zmíním o eRku :D
stav tach. po GO asi 100 000km
Úpravy:
Karosérie: modrá barva(původně bílá s rychlími pruhy :) ) zadní lemy z škody 100, vpředu decentně vytažené, zavařené výdechy na sloupcích a vpředu na topení
Budoucnost:černá barva, laminátová sada ala 1150 , čelo ala RS (možná chladič dole nastraně u nárazníku)
Podvozek: eMkový nápravy,podložky se změnou rozteče (4*108),nechané maticové řízení
Budoucnost:Zadní stabilizátor nápravy, výrobení nebo koupení duralových podložek 4x100, 4x108, 5x100, 5x112 a 5x130 (prostě budu střídat kola jak ponožky :D )
Motor: po GO 100vkovej převrtanej na 120 , náporový chladič,převodový startér z felicie,náporový chladič a el. větrák vpředu,otevřený filtr, výfuk (příčný - leštěný nerez)
Budoucnost:Verunka jestli nepůjdu zpátky do originálu,tlumič výfuku nejspíš ala japan styl roura
Převodovka: po GO 5-kvalt ,spojka 190mm s talířovou pružinou
Budoucnost: zatím neřeším
Brzdy: posilovač brzd,dvoupístkové
Budoucnost:určo něco silnějšího
Kola: 7x15 palce rozteč 4x108 pomocí podložek,pneu 195/45 vpředu a 195/50 vzadu, oboje Bridgestone (Prodány)
Budoucnost: BBS RS R16, speedline mistral R16 a nebo se hecnu a budou PLS hockenheim R13 (vše mam doma)
Interiér:Samonavíjecí pásy tam jsou asi z golfa, interiér je celý přečalouněný do červené s modrými potahy sedaček
Budoucnost:Sedáky z Porsche 911 mam doma 924 který nedostačují, palubku bych tam nejraději nacpal TT tapece z carbonu
Vmax: 165km/h ve dvou lidech :)
0-100: cca 19,5 s taky ve dvou :)
Tak auto je odstrojeno a zjistil jsem že bylo šito velmi horkou jehlou ... takovou prasárnu jsem ještě neviděl.
spyker.rajce.idnes.cz/in_ progres
a nebo nakolech spyker.rajce.idnes.cz/vyj ezd
auto už je očesané kompletně
Děkovačka nebude ... všichni si klepou na čelo když se zmíním o eRku :D
Spyk eR - komentáře:
19:31:19
30.12.2008
30.12.2008
Eidy
-> spyker: Nemáš zač. Jestli to aspoň trochu pomohlo, tak to mělo smysl.
16:48:29
30.12.2008
30.12.2008
spyker
-> m8rinek: No s tím pískováním sem každopadně nemyslel to že bych to prováděl já... ale dal to nekomu kdo s tím umí ... riskovat to že to zkazím nebudu...
-> havlik: no právě bych radši aby vylezlo všechno aby sem to udělal teď i když jak píše petkar za pár let budu řezat znovu...
-> Petkar: Tak my když sme se o tom bavily tak myšlenka opískování byla jen v hlavě ale poslední dobou mi přijde že těch opískovanejch skeletů je čím dál více... každopádně eRko už měl možnost vidět i Eidy na živo v tomhle stavu tak za pomoci šrobováku se taky koukal co kde a jak na co jít...
-> Eidy: Každopádně tobě děkuji za návštěvu a za rady ... zase si mi dodal trošku většího nadšení a chuti do toho
-> havlik: no právě bych radši aby vylezlo všechno aby sem to udělal teď i když jak píše petkar za pár let budu řezat znovu...
-> Petkar: Tak my když sme se o tom bavily tak myšlenka opískování byla jen v hlavě ale poslední dobou mi přijde že těch opískovanejch skeletů je čím dál více... každopádně eRko už měl možnost vidět i Eidy na živo v tomhle stavu tak za pomoci šrobováku se taky koukal co kde a jak na co jít...
-> Eidy: Každopádně tobě děkuji za návštěvu a za rady ... zase si mi dodal trošku většího nadšení a chuti do toho
13:31:16
30.12.2008
30.12.2008
Eidy
-> havlik: Přesně tak.
-> Petkar: Dráťák je podle mě to nejhorší. Rez se jenom na povrchu rozleští, vypadá to super, ale vespod je to pořád zrezlý. Když do toho pak rejpneš pilníkem, radekem, nebo něčím tvrdým, vyleze rez.
Skládaný brusný kotouč do flexy ano, dráťák NIKDY.
-> Petkar: Dráťák je podle mě to nejhorší. Rez se jenom na povrchu rozleští, vypadá to super, ale vespod je to pořád zrezlý. Když do toho pak rejpneš pilníkem, radekem, nebo něčím tvrdým, vyleze rez.
Skládaný brusný kotouč do flexy ano, dráťák NIKDY.
09:44:01
30.12.2008
30.12.2008
havlik
-> Petkar: když se to umí tak s kroucenim nejni problém naopak když se to neumí tak ty plochy zkroutí i drátákem na flexe
09:40:35
30.12.2008
30.12.2008
Petkar
Mně jsi se sice na pískování neptal, ale já to vidím následovně (a s tím jsem stavěl i své erko):
Pískování není taková legrace a vše lék jak se uvádí... Musí se to umět, jinak budeš mít velké plechové plochy zvlněné. Další věc je, že máš celý skelet plný písku, který pořádně nevyfoukáš. Navíc to stejně kritická místa (vnitřní prahy, vnitřní rám střechy) neopískuje...
Já to udělal tak, že jsem skelet odstrojil, vzal dráťák na flexu a celé léto čistil spodek auta a kritická místa. Kde jsem se "přebrousil" skrz, bylo jasno
Ty už máš stejně +/- přehled o tom, v jakém stavu to erko je a nic moc nového se opískováním nedovíš.
Vyvařit a pak nalakovat. Životnost toho auta, při srazovém ježdění je tak max. 10 let. Pak stejně zjistíš, že mnoho věcí se mělo udělat jinak a jednoho dne si stejně řekneš: "Teď do toho znovu říznu..." a jedeš nanovo a vyvaříš i to co se mezitím objevilo...
Prostě koroze je svině za 2-3 roky ti vykvete něco jiného...
Pískování není taková legrace a vše lék jak se uvádí... Musí se to umět, jinak budeš mít velké plechové plochy zvlněné. Další věc je, že máš celý skelet plný písku, který pořádně nevyfoukáš. Navíc to stejně kritická místa (vnitřní prahy, vnitřní rám střechy) neopískuje...
Já to udělal tak, že jsem skelet odstrojil, vzal dráťák na flexu a celé léto čistil spodek auta a kritická místa. Kde jsem se "přebrousil" skrz, bylo jasno
Ty už máš stejně +/- přehled o tom, v jakém stavu to erko je a nic moc nového se opískováním nedovíš.
Vyvařit a pak nalakovat. Životnost toho auta, při srazovém ježdění je tak max. 10 let. Pak stejně zjistíš, že mnoho věcí se mělo udělat jinak a jednoho dne si stejně řekneš: "Teď do toho znovu říznu..." a jedeš nanovo a vyvaříš i to co se mezitím objevilo...
Prostě koroze je svině za 2-3 roky ti vykvete něco jiného...
08:31:01
30.12.2008
30.12.2008
m8rinek
-> Eidy: jo, radši tam nechám díry, než abych kvuli tomu nedostavěl auto. Nic ve zlym, ale vyvařit auto a dát ho znovu do kupy, je jinej level, než mít holou opískovanou kasli
00:16:35
30.12.2008
30.12.2008
Eidy
-> m8rinek: Proč, jinak je podle tebe lepší nechat tam díry o kterých nevíš?
18:10:38
29.12.2008
29.12.2008
m8rinek
Pískování ANO, ale jen ve chvíli kdy člověk vládne kompresoru, COčku a ví si s tim rady
05:51:40
29.12.2008
29.12.2008
havlik
-> Eidy: jako jo já sem pro pískování
00:40:08
29.12.2008
29.12.2008
Eidy
-> havlik: Ale zase ti nic neunikne.
23:56:43
28.12.2008
28.12.2008
havlik
-> spyker: jako já osobně bych se toho nebál když ti to rovnou ten člověk co to pískuje stříkne i do základu ale pokud na to nemáš prostory atd tak bych do toho asi taky nešel protože se ti tam objeví spousty dalších míst na vyvyření atak
17:56:15
28.12.2008
28.12.2008
m8rinek
-> spyker: na to se vykašly, ve svejch podmínkách si tim akorát vykopeš hrob ;)
13:50:12
28.12.2008
28.12.2008
spyker
-> havlik: komplet skeletu
11:56:40
28.12.2008
28.12.2008
havlik
-> spyker: opískování čeho?:)
23:13:28
27.12.2008
27.12.2008
spyker
-> m8rinek: důvodu chuťe je ten že teď už je to neprodejný a prostě nasral si mě že si pokročil a já sem tam kde sem byl
-> Eidy: No teď už by to ani nikdo nekoupil ... jen asi potřebu poradit co a jak začít dělat prostě kde začít ... jakej názor máš na opískování?
-> Eidy: No teď už by to ani nikdo nekoupil ... jen asi potřebu poradit co a jak začít dělat prostě kde začít ... jakej názor máš na opískování?
22:05:08
26.12.2008
26.12.2008
Eidy
-> spyker: Tys to neprodal??? Přeju hodně síly a chuti do práce. Kdybys potřeboval poradit, jsem tu Jen nepřestávej.
18:28:46
26.12.2008
26.12.2008
m8rinek
-> spyker: když uá dostanu chuť dělám něco uplně jinýho, než že se hrabu v pixle :D
18:23:19
26.12.2008
26.12.2008
spyker
díky ... od nového roku se do toho pouštím ... dostal jsem chuť
01:19:59
09.12.2008
09.12.2008
marty110r
Ahoj šťastný majiteli :-) ,
vozu š110R coupé
Dovoluji si Tě informovat o tom,
že u příležitosti blížícího se 40. výročí zahájení výroby tohoto již legendárního
sportovního automobilu, vzniká ojedinělý knižní projekt mapující jeho historii, od počátků výroby až po současnost.
Hlavní součástí knihy bude unikátní katalog fotografií všech do dnešních dnů dochovaných vozů, který bohužel nebude kompletní bez snímků Tvého exempláře.
Proto si Tě tímto, jako autor projektu a zástupce skupiny obdivovatelů vozu š110R dovoluji požádat o pomoc a spolupráci.
Veškeré informace získáš na:
Internetu:
WWW.SKODA110R.COM
Telefonu:
605 709 697
Emailu:
martysulc@seznam.cz
Adrese:
Martin ŠULC
Postoloprtská 214
Staňkovice
439 49
ČR
V elektronické verzi Fotokatalogu je již registrováno 90 eRek:
www.skoda110r.com/kniznic a.php?kat=0
vozu š110R coupé
Dovoluji si Tě informovat o tom,
že u příležitosti blížícího se 40. výročí zahájení výroby tohoto již legendárního
sportovního automobilu, vzniká ojedinělý knižní projekt mapující jeho historii, od počátků výroby až po současnost.
Hlavní součástí knihy bude unikátní katalog fotografií všech do dnešních dnů dochovaných vozů, který bohužel nebude kompletní bez snímků Tvého exempláře.
Proto si Tě tímto, jako autor projektu a zástupce skupiny obdivovatelů vozu š110R dovoluji požádat o pomoc a spolupráci.
Veškeré informace získáš na:
Internetu:
WWW.SKODA110R.COM
Telefonu:
605 709 697
Emailu:
martysulc@seznam.cz
Adrese:
Martin ŠULC
Postoloprtská 214
Staňkovice
439 49
ČR
V elektronické verzi Fotokatalogu je již registrováno 90 eRek:
www.skoda110r.com/kniznic a.php?kat=0