skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
rok výroby 1977
stav tach. po GO asi 100 000km
Úpravy:
Karosérie: modrá barva(původně bílá s rychlími pruhy :) ) zadní lemy z škody 100, vpředu decentně vytažené, zavařené výdechy na sloupcích a vpředu na topení
Budoucnost:černá barva, laminátová sada ala 1150 , čelo ala RS (možná chladič dole nastraně u nárazníku)
Podvozek: eMkový nápravy,podložky se změnou rozteče (4*108),nechané maticové řízení
Budoucnost:Zadní stabilizátor nápravy, výrobení nebo koupení duralových podložek 4x100, 4x108, 5x100, 5x112 a 5x130 (prostě budu střídat kola jak ponožky :D )
Motor: po GO 100vkovej převrtanej na 120 , náporový chladič,převodový startér z felicie,náporový chladič a el. větrák vpředu,otevřený filtr, výfuk (příčný - leštěný nerez)
Budoucnost:Verunka jestli nepůjdu zpátky do originálu,tlumič výfuku nejspíš ala japan styl roura
Převodovka: po GO 5-kvalt ,spojka 190mm s talířovou pružinou
Budoucnost: zatím neřeším
Brzdy: posilovač brzd,dvoupístkové
Budoucnost:určo něco silnějšího
Kola: 7x15 palce rozteč 4x108 pomocí podložek,pneu 195/45 vpředu a 195/50 vzadu, oboje Bridgestone (Prodány)
Budoucnost: BBS RS R16, speedline mistral R16 a nebo se hecnu a budou PLS hockenheim R13 (vše mam doma)
Interiér:Samonavíjecí pásy tam jsou asi z golfa, interiér je celý přečalouněný do červené s modrými potahy sedaček
Budoucnost:Sedáky z Porsche 911 mam doma 924 který nedostačují, palubku bych tam nejraději nacpal TT tapece z carbonu
Vmax: 165km/h ve dvou lidech :)
0-100: cca 19,5 s taky ve dvou :)
Tak auto je odstrojeno a zjistil jsem že bylo šito velmi horkou jehlou ... takovou prasárnu jsem ještě neviděl.
spyker.rajce.idnes.cz/in_ progres
a nebo nakolech spyker.rajce.idnes.cz/vyj ezd
auto už je očesané kompletně
Děkovačka nebude ... všichni si klepou na čelo když se zmíním o eRku :D
stav tach. po GO asi 100 000km
Úpravy:
Karosérie: modrá barva(původně bílá s rychlími pruhy :) ) zadní lemy z škody 100, vpředu decentně vytažené, zavařené výdechy na sloupcích a vpředu na topení
Budoucnost:černá barva, laminátová sada ala 1150 , čelo ala RS (možná chladič dole nastraně u nárazníku)
Podvozek: eMkový nápravy,podložky se změnou rozteče (4*108),nechané maticové řízení
Budoucnost:Zadní stabilizátor nápravy, výrobení nebo koupení duralových podložek 4x100, 4x108, 5x100, 5x112 a 5x130 (prostě budu střídat kola jak ponožky :D )
Motor: po GO 100vkovej převrtanej na 120 , náporový chladič,převodový startér z felicie,náporový chladič a el. větrák vpředu,otevřený filtr, výfuk (příčný - leštěný nerez)
Budoucnost:Verunka jestli nepůjdu zpátky do originálu,tlumič výfuku nejspíš ala japan styl roura
Převodovka: po GO 5-kvalt ,spojka 190mm s talířovou pružinou
Budoucnost: zatím neřeším
Brzdy: posilovač brzd,dvoupístkové
Budoucnost:určo něco silnějšího
Kola: 7x15 palce rozteč 4x108 pomocí podložek,pneu 195/45 vpředu a 195/50 vzadu, oboje Bridgestone (Prodány)
Budoucnost: BBS RS R16, speedline mistral R16 a nebo se hecnu a budou PLS hockenheim R13 (vše mam doma)
Interiér:Samonavíjecí pásy tam jsou asi z golfa, interiér je celý přečalouněný do červené s modrými potahy sedaček
Budoucnost:Sedáky z Porsche 911 mam doma 924 který nedostačují, palubku bych tam nejraději nacpal TT tapece z carbonu
Vmax: 165km/h ve dvou lidech :)
0-100: cca 19,5 s taky ve dvou :)
Tak auto je odstrojeno a zjistil jsem že bylo šito velmi horkou jehlou ... takovou prasárnu jsem ještě neviděl.
spyker.rajce.idnes.cz/in_ progres
a nebo nakolech spyker.rajce.idnes.cz/vyj ezd
auto už je očesané kompletně
Děkovačka nebude ... všichni si klepou na čelo když se zmíním o eRku :D
Spyk eR - komentáře:
Tak dlouho to tu bylo mrtvý ... na autě se furt dělá ale v miniaturních pracovních intervalech... ale po léťe by měly být chechtáky takže možná letos se to hne o dost...
Souhlas s Eidym.Vsichni co vari na kseft delaj hlavne bouracky (min prace a vic penez) s rezavym autem se nikdo drbat nebude a kdyz jo bud to odflakne nebo se nedoplatis.
Za 10 sezenes CO s bombou treba Eimhel 170 a hasicak nebo neco starsiho.Za ty pemize se s tim nikdo drbat nebude a jeste ti zustane svarecka kterou muzes pak zase prodat.
Samozrejme najdou se vyjimky ale...
Za 10 sezenes CO s bombou treba Eimhel 170 a hasicak nebo neco starsiho.Za ty pemize se s tim nikdo drbat nebude a jeste ti zustane svarecka kterou muzes pak zase prodat.
Samozrejme najdou se vyjimky ale...
-> spyker: Stejnak si nakonec to CO koupíš a vyvaříš auto sám 

-> Eidy: Ani jedno nemám zítra nastupuju do jiný práce tentokrát na stálo takže peníze budou ... koncem roku už by mohlo jít auto ke svářeči... jen nevím ke komu zatím se nikdo neozývá

-> spyker: Už máš COčko? Už vyvařuješ? Už strojíš?
Ne, vážně. Jak jsi na tom?

Ne, vážně. Jak jsi na tom?
-> spyker: tak preju hodne zdaru pri opravach a upravach

-> majlou: tak to děláš dobře že nezávidíš ... není to žádnej zázrak
ale pojel jsem seriový erko s tím teď jde o to jestli to nebylo jen řidičem
jinak dík za pochvalu ale tu by si zasloužil bývalý majitel ... co zasloužil .. krásný to je ale nesmíš se v tom hrabat
-> jarda.u1: bý den no kola už nemáme stejný pač na erko nemam teď žádný kola ty ronaly jsem prodal... teď chystám koupit něco jako němecekj cult styl kol... jinak v týnci sem byl s erkem před 2 roky
a v sobotu samozřejmě jedu do týnce ale jako spolujezdec
Jinak jerrenom má pravdu auto je rozebraný kupuju tak nějak díly když jsou peníze a připravuje se na zimu jako že se asi začne s pracema ve velkým no



-> jarda.u1: bý den no kola už nemáme stejný pač na erko nemam teď žádný kola ty ronaly jsem prodal... teď chystám koupit něco jako němecekj cult styl kol... jinak v týnci sem byl s erkem před 2 roky


Jinak jerrenom má pravdu auto je rozebraný kupuju tak nějak díly když jsou peníze a připravuje se na zimu jako že se asi začne s pracema ve velkým no

-> jarda.u1: Aha, ale tak co v Týnci, pořádný auta budou všechny v Doksech :-)
-> Tuner#2: Bohuzel nejedu,protoze se Doksy kryji s Tyncem a ten mam za barakem.Docela me to mrzi

-> jarda.u1: Ty nejedeš na Doksy? 

-> jerrom: Tak to jsem přehlídnul,to je potom jiná...
-> jarda.u1: myslím, že fotky v textu vypovídají za vše... spyker.rajce.idnes.cz/vyj
ezd
-> spyker: Ahoj pane!Koukam,ze mas stejny kola jako ja.Nejedes ted o vikendu nahodou do Panenskyho Tynce na srazek?Treba se tam potkame.

dík, jestli tvůj motor je podobnej tomu mému tak ti to moc nezávidím
jinak též nice car


-> Eidy: to je nejlepší
-> jerrom: já takhle jednou balil do dek feldu když došly kroupy
-> jerrom: já takhle jednou balil do dek feldu když došly kroupy
-> Eidy: a v Běšinech to balíš do igelitu 

-> Vitek: To je taky pravda. A proto co? Nejezdím v dešti. 

-> Eidy: ono hodně záleží na tom kde to garážuješ a za jakýho počasí s tim jezdíš,muj erkouš byl lakovanej taky v roku 2000 a už to na místech tipickejch u těhle uat lechce začíná
-> Petkar: Já mám eRko po laku už 8 let a kromě 2 nebo 3 maličkých puchýřků (vy si toho ani nevšimnete) to zatím všechno pěkně drží. Záleží na přípravě.
Spyku, vlastní zkušenost, "životnost" v tom stavu jak ho doděláš je právě jednu sezonu
pak přes zimu děláš věci, na které jsi přišel v sezoně a je nutno je dodělat...
Záleží jenom na tom, jaké máš možnosti a jak pak chceš řezat do nalakované kastle... Já mám taky už auto z části rozdělané... - nové silentbloky motoru, úprava topení atd...
A i když to opískuješ, počítej s tím, že za pár let vyleze rez někde jinde... prostě je to trvalý boj... a představa toho, že to uděláš a budeš se pak léta vozit bez toho, abys na to šáhnul je zcestná...

Záleží jenom na tom, jaké máš možnosti a jak pak chceš řezat do nalakované kastle... Já mám taky už auto z části rozdělané... - nové silentbloky motoru, úprava topení atd...
A i když to opískuješ, počítej s tím, že za pár let vyleze rez někde jinde... prostě je to trvalý boj... a představa toho, že to uděláš a budeš se pak léta vozit bez toho, abys na to šáhnul je zcestná...