No jo, mám velkou hlavu, budu s tím muset něco udělat
eRko bylo lakováno v lakovně, která měla divnou historii a dneska už, bohužel, nefunguje... Ten dotyčný lakoval Hyundaie pro autorizované servisy po bouračkách, ale nechtějte vědět v jakých podmínkách, nikdo normální by tam auto lakovat nedal mimo to občas vzal i nějakou takovouto zakázku...
Cena byla hodně vysoká, ale s tím jsem se smířil, přece jenom jsem se na tom autě dost vyřádil a podepsal... V podstatě ani nešlo o to to olakovat, ale udělat původní tvary erka, nic nezůstalo na svém místě...
Dneska už ta lakovna stejně nefunguje...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
V roce 2001 jsem si pořídil první erko, ale bylo tak schnilé, že po rozebrání jsem usoudil, že nemá smysl se pouštět do vyvařování, takže z jara roku 2002 se koupilo jiné erko, po vyvaření, jenom připravit na lak...
ve finále to dopadlo tak, že se měnil celý předek - oba podběhy, podlaha kufru a dále se dělaly další úpravy... eRko je po laku a strojí se. Počítám, že vyjedu do konce roku...
Popis
Přední náprava:
- eMko po repasi
- závodní hřeben
- náboje provrtané 4x100 a upravené pro použití kol z felicie
Zadní náprava:
- vlečka z rapida, vyztužená
- dělané unašeče na rozteč 4x100, rozšířené na každé straně +1,5 cm (nejsou tam podložky)
Brzdy:
- posilovač ze 120ky
- vpředu 4pístové brzdiče přes propojku
- vzádu kotouče
- hydraulická ruční brzda
Karoserie:
- náporák
- kulaté zadní lemy
- 4 oké přední čelo
- zesílená
Motor:
- favorit
- LEKR karburátor
Interiér:
- nově šitý strop (světlá koženka)
- sedačky předné rapid
- palubní deska vlastní výroba
- topení kombinace felicie a vlastní výroba...
To je asi vše... Více info na www.skoda110r.cz/article. php?id=690
P.S.: Jinak tady zůstala i jedna fotka mé škody 100, r.v. 1969...
9.6.2008
Auto jezdí a moc pěkně:-)
12.9.2011
Dlouho jsem neaktualizoval :-) neb vše podstatné je na webu skoda110r.cz :-)
V autě je nový motor nový motor:
- blok a hlava felicie MPi
- odlehčený setrvák
- klika zbavena všech otřepů a drsností
- klikový mechanizmus vyvážený (klika, setrvák, řemenice, spojka)
- hlava snížená o 0,8 mm
- ventily podloženy o jednu podložku
- vačka na velké uložení od MotorExcelu časování 264/278
- rozdělovač (v tuto chvíli) klasika pro škodu 120M
- karburátor LEKR (repasovaný, mírně zvětšené trysky)
- sériový výfuk pro škodu 130
- palivové čerpadlo FACET (kostka)
- alternátor 70A
- otevřený K&N filtr, držák a uložení se ještě bude upravovat...
Odhad tak 70-75 HP, časem nechám odbrzdit...
Nějaké drobné změny v interiéru (přečalouněné přední sedačky ze Suzuki Swift GTi, zadní origo), elektrické otevírání přední kapoty a to je asi vše :-D
2019-2020
V srpnu 2019 požár auta, za rok auto postavené znovu s několika vylepšeními...
ve finále to dopadlo tak, že se měnil celý předek - oba podběhy, podlaha kufru a dále se dělaly další úpravy... eRko je po laku a strojí se. Počítám, že vyjedu do konce roku...
Popis
Přední náprava:
- eMko po repasi
- závodní hřeben
- náboje provrtané 4x100 a upravené pro použití kol z felicie
Zadní náprava:
- vlečka z rapida, vyztužená
- dělané unašeče na rozteč 4x100, rozšířené na každé straně +1,5 cm (nejsou tam podložky)
Brzdy:
- posilovač ze 120ky
- vpředu 4pístové brzdiče přes propojku
- vzádu kotouče
- hydraulická ruční brzda
Karoserie:
- náporák
- kulaté zadní lemy
- 4 oké přední čelo
- zesílená
Motor:
- favorit
- LEKR karburátor
Interiér:
- nově šitý strop (světlá koženka)
- sedačky předné rapid
- palubní deska vlastní výroba
- topení kombinace felicie a vlastní výroba...
To je asi vše... Více info na www.skoda110r.cz/article. php?id=690
P.S.: Jinak tady zůstala i jedna fotka mé škody 100, r.v. 1969...
9.6.2008
Auto jezdí a moc pěkně:-)
12.9.2011
Dlouho jsem neaktualizoval :-) neb vše podstatné je na webu skoda110r.cz :-)
V autě je nový motor nový motor:
- blok a hlava felicie MPi
- odlehčený setrvák
- klika zbavena všech otřepů a drsností
- klikový mechanizmus vyvážený (klika, setrvák, řemenice, spojka)
- hlava snížená o 0,8 mm
- ventily podloženy o jednu podložku
- vačka na velké uložení od MotorExcelu časování 264/278
- rozdělovač (v tuto chvíli) klasika pro škodu 120M
- karburátor LEKR (repasovaný, mírně zvětšené trysky)
- sériový výfuk pro škodu 130
- palivové čerpadlo FACET (kostka)
- alternátor 70A
- otevřený K&N filtr, držák a uložení se ještě bude upravovat...
Odhad tak 70-75 HP, časem nechám odbrzdit...
Nějaké drobné změny v interiéru (přečalouněné přední sedačky ze Suzuki Swift GTi, zadní origo), elektrické otevírání přední kapoty a to je asi vše :-D
2019-2020
V srpnu 2019 požár auta, za rok auto postavené znovu s několika vylepšeními...
Petkar/ShRek - komentáře:
10:09:43
27.08.2008
27.08.2008
Petkar
09:44:28
27.08.2008
27.08.2008
Labros
-> Petkar: ale ten lak je moc krásnej, kdopak ti to lakoval?
09:43:33
27.08.2008
27.08.2008
Labros
-> Petkar: čoveče erko je moc pěkný, akorát na poslední fotce se mi skoro zdá, že se ti tam pomalu nevejde hlava :))
09:14:53
26.08.2008
26.08.2008
Petkar
-> ZdenoR: Značka je "trvale manipulační" pro servisy...
Co se týče svodů, ta fotka trošku zkresluje, není to tak výrazně nízko jak se to zdá... Navíc jsou to jenom gumové hadice k topení, takže by se trošku když tak přihly... ale fakt je, že to budu muset trošku upravit. Na druhé fotce je to vidět lépe... A ty "canfourky" co visí z podvozku taky není tráva, ale neostřihané konce stahovací pásky nějak nebyl kdo by jí ostřihal před odjezdem...
Co se týče svodů, ta fotka trošku zkresluje, není to tak výrazně nízko jak se to zdá... Navíc jsou to jenom gumové hadice k topení, takže by se trošku když tak přihly... ale fakt je, že to budu muset trošku upravit. Na druhé fotce je to vidět lépe... A ty "canfourky" co visí z podvozku taky není tráva, ale neostřihané konce stahovací pásky nějak nebyl kdo by jí ostřihal před odjezdem...
00:27:34
26.08.2008
26.08.2008
ZdenoR
Ahoj tohle auto sleduju uz dlouho i jinde,bohuzel zatim na fotkach HG jsel letos nezvladl casove.
No proc ti tu vlastne pisu mam dva dotazy.
Co je to za znacku bo veteranska to asi nebude a nemas strach s vody tazene pod autem? Podle posledni fotky vypada az nebezpecne blizko zemi
No proc ti tu vlastne pisu mam dva dotazy.
Co je to za znacku bo veteranska to asi nebude a nemas strach s vody tazene pod autem? Podle posledni fotky vypada az nebezpecne blizko zemi
09:37:48
25.08.2008
25.08.2008
Petkar
vojticee 22.08.08 21:42:27 napsal: Ale zajímají mě i pružiny Origo z erka nebo nějaké snížené?
Přední pružiny jsou podle Škody 130 L/A voná délka snad 260 mm. Zadní jsou pružiny ze škody 120 (typ "M"), ale vzádu je vlečená zadní náprava z rapida...
Přední pružiny jsou podle Škody 130 L/A voná délka snad 260 mm. Zadní jsou pružiny ze škody 120 (typ "M"), ale vzádu je vlečená zadní náprava z rapida...
21:42:27
22.08.2008
22.08.2008
vojticee
Ale zajímají mě i pružiny Origo z erka nebo nějaké snížené?
21:40:23
22.08.2008
22.08.2008
vojticee
Už to čtu niž tak promiň...Slepota je slepota:) Jinak hodně štěstí a hodně najetých kilometrů;)
21:38:33
22.08.2008
22.08.2008
vojticee
Tak auto konečně hotový a krásný..Už se taky těším na ten pocit..:)Ještě mám jednu otázečku - jak si ohýbal ten koberec?Vypadá to jak z nějakýho lisu:D
13:05:52
11.06.2008
11.06.2008
Petkar
-> Rumman 11.06.08 11:56:46:
Díky.
Díky.
11:56:46
11.06.2008
11.06.2008
Rumman
-> Petkar: Nádhera,ať Ti dělá jen a jen radost...
11:16:46
09.06.2008
09.06.2008
Petkar
-> Vitek 13.04.08 16:40:02:
Koberec je obyčejný zátěžák z Hornbachu.
Co se týče tvarování, je to stříháno trošku jinak než původní koberec. Jsou to celky - podlaha, přední podběhy, boky prahů... Je to stříháno podle původních koberců (všechy - včetně podběhů, jdou rozložit do roviny) a pak to akorát nastřiháváš a tvaruješ... v případě, že to nechce držet (ale drželo tvar skoro všechno) tak vezmi oboustrannou lepící pásku (na drsnější povrchy) a přilep to...
Koberec je obyčejný zátěžák z Hornbachu.
Co se týče tvarování, je to stříháno trošku jinak než původní koberec. Jsou to celky - podlaha, přední podběhy, boky prahů... Je to stříháno podle původních koberců (všechy - včetně podběhů, jdou rozložit do roviny) a pak to akorát nastřiháváš a tvaruješ... v případě, že to nechce držet (ale drželo tvar skoro všechno) tak vezmi oboustrannou lepící pásku (na drsnější povrchy) a přilep to...
16:40:02
13.04.2008
13.04.2008
Vitek
Pěkná.Můžu se zeptet jak jsi udělal ten koberec, že ti tam tak pěkně sedí
08:41:21
03.01.2008
03.01.2008
Petkar
-> Labros 02.01.08 13:45:40: No, moje erko už taky není erko
13:45:40
02.01.2008
02.01.2008
Labros
-> Petkar: no jo, ale běžná užovka není erko Ale líbí se mi to.
10:56:52
02.01.2008
02.01.2008
Petkar
-> Labros 02.01.08 10:04:35: Ten znáček je z běžné užovky, měly ho v masce uprostřed...
10:04:35
02.01.2008
02.01.2008
Labros
To je pěkný, mně se moc líbí ten znáček Škoda na přední masce, to asi není série? Co jsem viděl tak všechny měly lištu a nápis Škoda..
14:52:40
28.12.2007
28.12.2007
Petkar
-> Tampajs 22.12.07 18:28:50: : Myslíš tu mojí 69ku? Odpočívá v garáži a čeká až naní příjde řada...
Já bych tady nechal klidně dva články - kilo i erko, ale nějak se mi nechce platit...
Není to o penězích, prostě primárně je erko (a kilo) na jiných stránkách a tady je jenom krátké povídání...
Já bych tady nechal klidně dva články - kilo i erko, ale nějak se mi nechce platit...
Není to o penězích, prostě primárně je erko (a kilo) na jiných stránkách a tady je jenom krátké povídání...
18:28:50
22.12.2007
22.12.2007
Tampajs
TO kilo co je snim tedka?
22:46:11
25.10.2007
25.10.2007
U-Geen
-> Montér: neni na apollech?