-> tomaso435 08.11.08 16:55:23: : Děkuju :-)
-> m8rinek 08.11.08 17:00:34: a -> Pavel P.. 08.11.08 20:07:30: : Tak není to zrovna chlupatá píča... Vysvětlení je jednoduché, prostě se nenašel nikdo, kdo by ostříhal zbytky plastové stahovací pásky. Už je to všechno odstraněné a je opravená i prověšená hadice od topení...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
V roce 2001 jsem si pořídil první erko, ale bylo tak schnilé, že po rozebrání jsem usoudil, že nemá smysl se pouštět do vyvařování, takže z jara roku 2002 se koupilo jiné erko, po vyvaření, jenom připravit na lak...
ve finále to dopadlo tak, že se měnil celý předek - oba podběhy, podlaha kufru a dále se dělaly další úpravy... eRko je po laku a strojí se. Počítám, že vyjedu do konce roku...
Popis
Přední náprava:
- eMko po repasi
- závodní hřeben
- náboje provrtané 4x100 a upravené pro použití kol z felicie
Zadní náprava:
- vlečka z rapida, vyztužená
- dělané unašeče na rozteč 4x100, rozšířené na každé straně +1,5 cm (nejsou tam podložky)
Brzdy:
- posilovač ze 120ky
- vpředu 4pístové brzdiče přes propojku
- vzádu kotouče
- hydraulická ruční brzda
Karoserie:
- náporák
- kulaté zadní lemy
- 4 oké přední čelo
- zesílená
Motor:
- favorit
- LEKR karburátor
Interiér:
- nově šitý strop (světlá koženka)
- sedačky předné rapid
- palubní deska vlastní výroba
- topení kombinace felicie a vlastní výroba...
To je asi vše... Více info na www.skoda110r.cz/article. php?id=690
P.S.: Jinak tady zůstala i jedna fotka mé škody 100, r.v. 1969...
9.6.2008
Auto jezdí a moc pěkně:-)
12.9.2011
Dlouho jsem neaktualizoval :-) neb vše podstatné je na webu skoda110r.cz :-)
V autě je nový motor nový motor:
- blok a hlava felicie MPi
- odlehčený setrvák
- klika zbavena všech otřepů a drsností
- klikový mechanizmus vyvážený (klika, setrvák, řemenice, spojka)
- hlava snížená o 0,8 mm
- ventily podloženy o jednu podložku
- vačka na velké uložení od MotorExcelu časování 264/278
- rozdělovač (v tuto chvíli) klasika pro škodu 120M
- karburátor LEKR (repasovaný, mírně zvětšené trysky)
- sériový výfuk pro škodu 130
- palivové čerpadlo FACET (kostka)
- alternátor 70A
- otevřený K&N filtr, držák a uložení se ještě bude upravovat...
Odhad tak 70-75 HP, časem nechám odbrzdit...
Nějaké drobné změny v interiéru (přečalouněné přední sedačky ze Suzuki Swift GTi, zadní origo), elektrické otevírání přední kapoty a to je asi vše :-D
2019-2020
V srpnu 2019 požár auta, za rok auto postavené znovu s několika vylepšeními...
ve finále to dopadlo tak, že se měnil celý předek - oba podběhy, podlaha kufru a dále se dělaly další úpravy... eRko je po laku a strojí se. Počítám, že vyjedu do konce roku...
Popis
Přední náprava:
- eMko po repasi
- závodní hřeben
- náboje provrtané 4x100 a upravené pro použití kol z felicie
Zadní náprava:
- vlečka z rapida, vyztužená
- dělané unašeče na rozteč 4x100, rozšířené na každé straně +1,5 cm (nejsou tam podložky)
Brzdy:
- posilovač ze 120ky
- vpředu 4pístové brzdiče přes propojku
- vzádu kotouče
- hydraulická ruční brzda
Karoserie:
- náporák
- kulaté zadní lemy
- 4 oké přední čelo
- zesílená
Motor:
- favorit
- LEKR karburátor
Interiér:
- nově šitý strop (světlá koženka)
- sedačky předné rapid
- palubní deska vlastní výroba
- topení kombinace felicie a vlastní výroba...
To je asi vše... Více info na www.skoda110r.cz/article. php?id=690
P.S.: Jinak tady zůstala i jedna fotka mé škody 100, r.v. 1969...
9.6.2008
Auto jezdí a moc pěkně:-)
12.9.2011
Dlouho jsem neaktualizoval :-) neb vše podstatné je na webu skoda110r.cz :-)
V autě je nový motor nový motor:
- blok a hlava felicie MPi
- odlehčený setrvák
- klika zbavena všech otřepů a drsností
- klikový mechanizmus vyvážený (klika, setrvák, řemenice, spojka)
- hlava snížená o 0,8 mm
- ventily podloženy o jednu podložku
- vačka na velké uložení od MotorExcelu časování 264/278
- rozdělovač (v tuto chvíli) klasika pro škodu 120M
- karburátor LEKR (repasovaný, mírně zvětšené trysky)
- sériový výfuk pro škodu 130
- palivové čerpadlo FACET (kostka)
- alternátor 70A
- otevřený K&N filtr, držák a uložení se ještě bude upravovat...
Odhad tak 70-75 HP, časem nechám odbrzdit...
Nějaké drobné změny v interiéru (přečalouněné přední sedačky ze Suzuki Swift GTi, zadní origo), elektrické otevírání přední kapoty a to je asi vše :-D
2019-2020
V srpnu 2019 požár auta, za rok auto postavené znovu s několika vylepšeními...
Petkar/ShRek - komentáře:
09:21:44
10.11.2008
10.11.2008
Petkar
20:07:30
08.11.2008
08.11.2008
Pavel P..
-> m8rinek: chlupatá píča
17:00:34
08.11.2008
08.11.2008
m8rinek
-> Petkar: Karle co ti to tak nebezpečně kouká pod autem :oO skoda-virt.cz/cz/.../9612
8
16:55:23
08.11.2008
08.11.2008
Tomaso435
tomu říkám krásný nedělní autí
12:25:24
08.09.2008
08.09.2008
Petkar
Měl jsem dovolenou, takže popořadě :
To Havlík: Zadní unašeče jsou skutečně od Sakyho, vše sedlo jak mělo, akorát byl trošku problém s montáží (jeté hřídele), ale za to Saky nemůže. Pomohl lis...
To Tuner#2: Děkuji. Kdybych chtěl, moh jsem si postavit pseudo RS, nebo RS (ale to bych nesměl mít barák, manželku, dceru a mít před 6 lety příjem co mám teď a dvakrát víc času ). Prostě jsem chtěl erko, co zaujme, bude na něm vidět sportovní duch auta a úpravy, na druhou stranu nebude výrazně nápadné, abych zbytečně neprovokoval policejní hlídky (už takhle to stačí).
To Eidy: Díky za pochvalu, kola jsem před lety kupoval tady na Virtu, dokonce jsem nad nima 3 dny váhal (přece jenom dát 4500 Kč/4 ks kol mi tehdy přišlo moc) pak jsem je ovšem nasadil na auto a věděl jsem, že jsem dobře udělal . Doma už na ně čekají nové gumy...
Co se týče povrchové úpravy, zatím to řešit nebudu, problémům mám i bez toho dost teď například mě ze všeho nejvíc trápí praskající hadice chlazení. To je tak, když jsem utahoval eSka pásky golou... No nic, to se poddá...
To Havlík: Zadní unašeče jsou skutečně od Sakyho, vše sedlo jak mělo, akorát byl trošku problém s montáží (jeté hřídele), ale za to Saky nemůže. Pomohl lis...
To Tuner#2: Děkuji. Kdybych chtěl, moh jsem si postavit pseudo RS, nebo RS (ale to bych nesměl mít barák, manželku, dceru a mít před 6 lety příjem co mám teď a dvakrát víc času ). Prostě jsem chtěl erko, co zaujme, bude na něm vidět sportovní duch auta a úpravy, na druhou stranu nebude výrazně nápadné, abych zbytečně neprovokoval policejní hlídky (už takhle to stačí).
To Eidy: Díky za pochvalu, kola jsem před lety kupoval tady na Virtu, dokonce jsem nad nima 3 dny váhal (přece jenom dát 4500 Kč/4 ks kol mi tehdy přišlo moc) pak jsem je ovšem nasadil na auto a věděl jsem, že jsem dobře udělal . Doma už na ně čekají nové gumy...
Co se týče povrchové úpravy, zatím to řešit nebudu, problémům mám i bez toho dost teď například mě ze všeho nejvíc trápí praskající hadice chlazení. To je tak, když jsem utahoval eSka pásky golou... No nic, to se poddá...
22:06:03
30.08.2008
30.08.2008
Eidy
-> Petkar: díra ve 4oku není můj styl, ale jinak je eRko moc hezký. Ty kola k tomu skvěle seděj. Doporučil bych nějakou hezkou úpravu. Třeba tohle je klasika, která nikdy nebude out.
jonsibal.com/gallery/.../ newBBS.sized.jpg
jonsibal.com/gallery/.../ newBBS.sized.jpg
17:35:54
30.08.2008
30.08.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Petkar: Moc hezké auto, další do oblíbených. Jsem rád, že jsi nechal klasické tvary eRka vypadá to úžasně.
12:22:24
30.08.2008
30.08.2008
havlik
-> Petkar: od koho máš zadní náboje? Saky?
10:09:43
27.08.2008
27.08.2008
Petkar
No jo, mám velkou hlavu, budu s tím muset něco udělat
eRko bylo lakováno v lakovně, která měla divnou historii a dneska už, bohužel, nefunguje... Ten dotyčný lakoval Hyundaie pro autorizované servisy po bouračkách, ale nechtějte vědět v jakých podmínkách, nikdo normální by tam auto lakovat nedal mimo to občas vzal i nějakou takovouto zakázku...
Cena byla hodně vysoká, ale s tím jsem se smířil, přece jenom jsem se na tom autě dost vyřádil a podepsal... V podstatě ani nešlo o to to olakovat, ale udělat původní tvary erka, nic nezůstalo na svém místě...
Dneska už ta lakovna stejně nefunguje...
eRko bylo lakováno v lakovně, která měla divnou historii a dneska už, bohužel, nefunguje... Ten dotyčný lakoval Hyundaie pro autorizované servisy po bouračkách, ale nechtějte vědět v jakých podmínkách, nikdo normální by tam auto lakovat nedal mimo to občas vzal i nějakou takovouto zakázku...
Cena byla hodně vysoká, ale s tím jsem se smířil, přece jenom jsem se na tom autě dost vyřádil a podepsal... V podstatě ani nešlo o to to olakovat, ale udělat původní tvary erka, nic nezůstalo na svém místě...
Dneska už ta lakovna stejně nefunguje...
09:44:28
27.08.2008
27.08.2008
Labros
-> Petkar: ale ten lak je moc krásnej, kdopak ti to lakoval?
09:43:33
27.08.2008
27.08.2008
Labros
-> Petkar: čoveče erko je moc pěkný, akorát na poslední fotce se mi skoro zdá, že se ti tam pomalu nevejde hlava :))
09:14:53
26.08.2008
26.08.2008
Petkar
-> ZdenoR: Značka je "trvale manipulační" pro servisy...
Co se týče svodů, ta fotka trošku zkresluje, není to tak výrazně nízko jak se to zdá... Navíc jsou to jenom gumové hadice k topení, takže by se trošku když tak přihly... ale fakt je, že to budu muset trošku upravit. Na druhé fotce je to vidět lépe... A ty "canfourky" co visí z podvozku taky není tráva, ale neostřihané konce stahovací pásky nějak nebyl kdo by jí ostřihal před odjezdem...
Co se týče svodů, ta fotka trošku zkresluje, není to tak výrazně nízko jak se to zdá... Navíc jsou to jenom gumové hadice k topení, takže by se trošku když tak přihly... ale fakt je, že to budu muset trošku upravit. Na druhé fotce je to vidět lépe... A ty "canfourky" co visí z podvozku taky není tráva, ale neostřihané konce stahovací pásky nějak nebyl kdo by jí ostřihal před odjezdem...
00:27:34
26.08.2008
26.08.2008
ZdenoR
Ahoj tohle auto sleduju uz dlouho i jinde,bohuzel zatim na fotkach HG jsel letos nezvladl casove.
No proc ti tu vlastne pisu mam dva dotazy.
Co je to za znacku bo veteranska to asi nebude a nemas strach s vody tazene pod autem? Podle posledni fotky vypada az nebezpecne blizko zemi
No proc ti tu vlastne pisu mam dva dotazy.
Co je to za znacku bo veteranska to asi nebude a nemas strach s vody tazene pod autem? Podle posledni fotky vypada az nebezpecne blizko zemi
09:37:48
25.08.2008
25.08.2008
Petkar
vojticee 22.08.08 21:42:27 napsal: Ale zajímají mě i pružiny Origo z erka nebo nějaké snížené?
Přední pružiny jsou podle Škody 130 L/A voná délka snad 260 mm. Zadní jsou pružiny ze škody 120 (typ "M"), ale vzádu je vlečená zadní náprava z rapida...
Přední pružiny jsou podle Škody 130 L/A voná délka snad 260 mm. Zadní jsou pružiny ze škody 120 (typ "M"), ale vzádu je vlečená zadní náprava z rapida...
21:42:27
22.08.2008
22.08.2008
vojticee
Ale zajímají mě i pružiny Origo z erka nebo nějaké snížené?
21:40:23
22.08.2008
22.08.2008
vojticee
Už to čtu niž tak promiň...Slepota je slepota:) Jinak hodně štěstí a hodně najetých kilometrů;)
21:38:33
22.08.2008
22.08.2008
vojticee
Tak auto konečně hotový a krásný..Už se taky těším na ten pocit..:)Ještě mám jednu otázečku - jak si ohýbal ten koberec?Vypadá to jak z nějakýho lisu:D
13:05:52
11.06.2008
11.06.2008
Petkar
-> Rumman 11.06.08 11:56:46:
Díky.
Díky.
11:56:46
11.06.2008
11.06.2008
Rumman
-> Petkar: Nádhera,ať Ti dělá jen a jen radost...
11:16:46
09.06.2008
09.06.2008
Petkar
-> Vitek 13.04.08 16:40:02:
Koberec je obyčejný zátěžák z Hornbachu.
Co se týče tvarování, je to stříháno trošku jinak než původní koberec. Jsou to celky - podlaha, přední podběhy, boky prahů... Je to stříháno podle původních koberců (všechy - včetně podběhů, jdou rozložit do roviny) a pak to akorát nastřiháváš a tvaruješ... v případě, že to nechce držet (ale drželo tvar skoro všechno) tak vezmi oboustrannou lepící pásku (na drsnější povrchy) a přilep to...
Koberec je obyčejný zátěžák z Hornbachu.
Co se týče tvarování, je to stříháno trošku jinak než původní koberec. Jsou to celky - podlaha, přední podběhy, boky prahů... Je to stříháno podle původních koberců (všechy - včetně podběhů, jdou rozložit do roviny) a pak to akorát nastřiháváš a tvaruješ... v případě, že to nechce držet (ale drželo tvar skoro všechno) tak vezmi oboustrannou lepící pásku (na drsnější povrchy) a přilep to...