Petkar/ShRek Petkar/ShRek

komentáře | popis | fotky | Petkar | 13.10.20 14:54 | 39x v oblíbených
V roce 2001 jsem si pořídil první erko, ale bylo tak schnilé, že po rozebrání jsem usoudil, že nemá smysl se pouštět do vyvařování, takže z jara roku 2002 se koupilo jiné erko, po vyvaření, jenom připravit na lak...



ve finále to dopadlo tak, že se měnil celý předek - oba podběhy, podlaha kufru a dále se dělaly další úpravy... eRko je po laku a strojí se. Počítám, že vyjedu do konce roku...



Popis

Přední náprava:

- eMko po repasi

- závodní hřeben

- náboje provrtané 4x100 a upravené pro použití kol z felicie



Zadní náprava:

- vlečka z rapida, vyztužená

- dělané unašeče na rozteč 4x100, rozšířené na každé straně +1,5 cm (nejsou tam podložky)



Brzdy:

- posilovač ze 120ky

- vpředu 4pístové brzdiče přes propojku

- vzádu kotouče

- hydraulická ruční brzda



Karoserie:

- náporák

- kulaté zadní lemy

- 4 oké přední čelo

- zesílená



Motor:

- favorit

- LEKR karburátor



Interiér:

- nově šitý strop (světlá koženka)

- sedačky předné rapid

- palubní deska vlastní výroba

- topení kombinace felicie a vlastní výroba...



To je asi vše... Více info na www.skoda110r.cz/article. php?id=690



P.S.: Jinak tady zůstala i jedna fotka mé škody 100, r.v. 1969...



9.6.2008

Auto jezdí a moc pěkně:-)





12.9.2011

Dlouho jsem neaktualizoval :-) neb vše podstatné je na webu skoda110r.cz :-)



V autě je nový motor nový motor:

- blok a hlava felicie MPi

- odlehčený setrvák

- klika zbavena všech otřepů a drsností

- klikový mechanizmus vyvážený (klika, setrvák, řemenice, spojka)

- hlava snížená o 0,8 mm

- ventily podloženy o jednu podložku

- vačka na velké uložení od MotorExcelu časování 264/278

- rozdělovač (v tuto chvíli) klasika pro škodu 120M

- karburátor LEKR (repasovaný, mírně zvětšené trysky)

- sériový výfuk pro škodu 130

- palivové čerpadlo FACET (kostka)

- alternátor 70A

- otevřený K&N filtr, držák a uložení se ještě bude upravovat...



Odhad tak 70-75 HP, časem nechám odbrzdit...



Nějaké drobné změny v interiéru (přečalouněné přední sedačky ze Suzuki Swift GTi, zadní origo), elektrické otevírání přední kapoty a to je asi vše :-D



2019-2020

V srpnu 2019 požár auta, za rok auto postavené znovu s několika vylepšeními...

Petkar/ShRek - komentáře:

09:21:44
10.11.2008
Petkar
-> tomaso435 08.11.08 16:55:23: : Děkuju :-)



-> m8rinek 08.11.08 17:00:34: a -> Pavel P.. 08.11.08 20:07:30: : Tak není to zrovna chlupatá píča... Vysvětlení je jednoduché, prostě se nenašel nikdo, kdo by ostříhal zbytky plastové stahovací pásky. Už je to všechno odstraněné a je opravená i prověšená hadice od topení...
20:07:30
08.11.2008
Pavel P..
-> m8rinek: chlupatá píča3 3
17:00:34
08.11.2008
m8rinek
-> Petkar: Karle co ti to tak nebezpečně kouká pod autem :oO skoda-virt.cz/cz/.../9612 8
16:55:23
08.11.2008
Tomaso435
tomu říkám krásný nedělní autí9
12:25:24
08.09.2008
Petkar
Měl jsem dovolenou, takže popořadě 4 :



To Havlík: Zadní unašeče jsou skutečně od Sakyho, vše sedlo jak mělo, akorát byl trošku problém s montáží (jeté hřídele), ale za to Saky nemůže. Pomohl lis...3



To Tuner#2: Děkuji. Kdybych chtěl, moh jsem si postavit pseudo RS, nebo RS (ale to bych nesměl mít barák, manželku, dceru a mít před 6 lety příjem co mám teď a dvakrát víc času 3 ). Prostě jsem chtěl erko, co zaujme, bude na něm vidět sportovní duch auta a úpravy, na druhou stranu nebude výrazně nápadné, abych zbytečně neprovokoval policejní hlídky (už takhle to stačí).



To Eidy: Díky za pochvalu, kola jsem před lety kupoval tady na Virtu, dokonce jsem nad nima 3 dny váhal (přece jenom dát 4500 Kč/4 ks kol mi tehdy přišlo moc) pak jsem je ovšem nasadil na auto a věděl jsem, že jsem dobře udělal 1 . Doma už na ně čekají nové gumy...



Co se týče povrchové úpravy, zatím to řešit nebudu, problémům mám i bez toho dost 8 teď například mě ze všeho nejvíc trápí praskající hadice chlazení. To je tak, když jsem utahoval eSka pásky golou...10 No nic, to se poddá...
22:06:03
30.08.2008
Eidy
-> Petkar: díra ve 4oku není můj styl, ale jinak je eRko moc hezký. Ty kola k tomu skvěle seděj. Doporučil bych nějakou hezkou úpravu. Třeba tohle je klasika, která nikdy nebude out.

jonsibal.com/gallery/.../ newBBS.sized.jpg
17:35:54
30.08.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Petkar: Moc hezké auto, další do oblíbených. Jsem rád, že jsi nechal klasické tvary eRka vypadá to úžasně.
12:22:24
30.08.2008
havlik
-> Petkar: od koho máš zadní náboje? Saky?
10:09:43
27.08.2008
Petkar
No jo, mám velkou hlavu, budu s tím muset něco udělat 3



eRko bylo lakováno v lakovně, která měla divnou historii a dneska už, bohužel, nefunguje... Ten dotyčný lakoval Hyundaie pro autorizované servisy po bouračkách, ale nechtějte vědět v jakých podmínkách, nikdo normální by tam auto lakovat nedal 2 mimo to občas vzal i nějakou takovouto zakázku...



Cena byla hodně vysoká, ale s tím jsem se smířil, přece jenom jsem se na tom autě dost vyřádil a podepsal... V podstatě ani nešlo o to to olakovat, ale udělat původní tvary erka, nic nezůstalo na svém místě...



Dneska už ta lakovna stejně nefunguje...
09:44:28
27.08.2008
Labros
-> Petkar: ale ten lak je moc krásnej, kdopak ti to lakoval?
09:43:33
27.08.2008
Labros
-> Petkar: čoveče erko je moc pěkný, akorát na poslední fotce se mi skoro zdá, že se ti tam pomalu nevejde hlava :))
09:14:53
26.08.2008
Petkar
-> ZdenoR: Značka je "trvale manipulační" pro servisy...



Co se týče svodů, ta fotka trošku zkresluje, není to tak výrazně nízko jak se to zdá... Navíc jsou to jenom gumové hadice k topení, takže by se trošku když tak přihly... ale fakt je, že to budu muset trošku upravit. Na druhé fotce je to vidět lépe... A ty "canfourky" co visí z podvozku taky není tráva, ale neostřihané konce stahovací pásky 3 nějak nebyl kdo by jí ostřihal před odjezdem...
00:27:34
26.08.2008
ZdenoR
Ahoj tohle auto sleduju uz dlouho i jinde,bohuzel zatim na fotkach HG jsel letos nezvladl casove.

No proc ti tu vlastne pisu mam dva dotazy.

Co je to za znacku bo veteranska to asi nebude 1 a nemas strach s vody tazene pod autem? Podle posledni fotky vypada az nebezpecne blizko zemi
09:37:48
25.08.2008
Petkar
vojticee 22.08.08 21:42:27 napsal: Ale zajímají mě i pružiny Origo z erka nebo nějaké snížené?



Přední pružiny jsou podle Škody 130 L/A voná délka snad 260 mm. Zadní jsou pružiny ze škody 120 (typ "M"), ale vzádu je vlečená zadní náprava z rapida...
21:42:27
22.08.2008
vojticee
Ale zajímají mě i pružiny26 Origo z erka nebo nějaké snížené?
21:40:23
22.08.2008
vojticee
Už to čtu niž tak promiň...Slepota je slepota:) Jinak hodně štěstí a hodně najetých kilometrů;)
21:38:33
22.08.2008
vojticee
Tak auto konečně hotový a krásný..Už se taky těším na ten pocit..:)Ještě mám jednu otázečku - jak si ohýbal ten koberec?Vypadá to jak z nějakýho lisu:D
13:05:52
11.06.2008
Petkar
-> Rumman 11.06.08 11:56:46:



Díky.
11:56:46
11.06.2008
Rumman
-> Petkar: Nádhera,ať Ti dělá jen a jen radost...
11:16:46
09.06.2008
Petkar
-> Vitek 13.04.08 16:40:02:

Koberec je obyčejný zátěžák z Hornbachu.



Co se týče tvarování, je to stříháno trošku jinak než původní koberec. Jsou to celky - podlaha, přední podběhy, boky prahů... Je to stříháno podle původních koberců (všechy - včetně podběhů, jdou rozložit do roviny) a pak to akorát nastřiháváš a tvaruješ... v případě, že to nechce držet (ale drželo tvar skoro všechno) tak vezmi oboustrannou lepící pásku (na drsnější povrchy) a přilep to...
Extreme Tyres