Petkar/ShRek Petkar/ShRek

komentáře | popis | fotky | Petkar | 13.10.20 14:54 | 39x v oblíbených
V roce 2001 jsem si pořídil první erko, ale bylo tak schnilé, že po rozebrání jsem usoudil, že nemá smysl se pouštět do vyvařování, takže z jara roku 2002 se koupilo jiné erko, po vyvaření, jenom připravit na lak...



ve finále to dopadlo tak, že se měnil celý předek - oba podběhy, podlaha kufru a dále se dělaly další úpravy... eRko je po laku a strojí se. Počítám, že vyjedu do konce roku...



Popis

Přední náprava:

- eMko po repasi

- závodní hřeben

- náboje provrtané 4x100 a upravené pro použití kol z felicie



Zadní náprava:

- vlečka z rapida, vyztužená

- dělané unašeče na rozteč 4x100, rozšířené na každé straně +1,5 cm (nejsou tam podložky)



Brzdy:

- posilovač ze 120ky

- vpředu 4pístové brzdiče přes propojku

- vzádu kotouče

- hydraulická ruční brzda



Karoserie:

- náporák

- kulaté zadní lemy

- 4 oké přední čelo

- zesílená



Motor:

- favorit

- LEKR karburátor



Interiér:

- nově šitý strop (světlá koženka)

- sedačky předné rapid

- palubní deska vlastní výroba

- topení kombinace felicie a vlastní výroba...



To je asi vše... Více info na www.skoda110r.cz/article. php?id=690



P.S.: Jinak tady zůstala i jedna fotka mé škody 100, r.v. 1969...



9.6.2008

Auto jezdí a moc pěkně:-)





12.9.2011

Dlouho jsem neaktualizoval :-) neb vše podstatné je na webu skoda110r.cz :-)



V autě je nový motor nový motor:

- blok a hlava felicie MPi

- odlehčený setrvák

- klika zbavena všech otřepů a drsností

- klikový mechanizmus vyvážený (klika, setrvák, řemenice, spojka)

- hlava snížená o 0,8 mm

- ventily podloženy o jednu podložku

- vačka na velké uložení od MotorExcelu časování 264/278

- rozdělovač (v tuto chvíli) klasika pro škodu 120M

- karburátor LEKR (repasovaný, mírně zvětšené trysky)

- sériový výfuk pro škodu 130

- palivové čerpadlo FACET (kostka)

- alternátor 70A

- otevřený K&N filtr, držák a uložení se ještě bude upravovat...



Odhad tak 70-75 HP, časem nechám odbrzdit...



Nějaké drobné změny v interiéru (přečalouněné přední sedačky ze Suzuki Swift GTi, zadní origo), elektrické otevírání přední kapoty a to je asi vše :-D



2019-2020

V srpnu 2019 požár auta, za rok auto postavené znovu s několika vylepšeními...

Petkar/ShRek - komentáře:

10:54:41
06.05.2005
zbysak
-> Petkar: tak dik... ke kazdodenni doprave ho nepouzivam....jen vikendy svatky a tak 1
08:56:32
06.05.2005
Petkar
-> zbysak 05.05.05 15:25:00: S havárkem zkušenost nemám a testace je podmíněná tím, že auto nepoužíváš ke každodenní dopravě...
15:25:00
05.05.2005
zbysak
tak to je parada...to budu jeste chvili lestit a pak se taky pokousu o tu testaci...s havarkem nahodou nejakou zkusenost nemas?...
15:03:21
05.05.2005
Petkar
-> zbysak 05.05.05 14:45:37: Já mám auto pojištěné u ČPP a pokud předložím doklad o klubové testaci (Průkaz historického vozidla) sníží mi povinné ručení na 10%...
14:46:44
05.05.2005
zbysak
-> zbysak: Jinac autenticky to vsechno mam muzes se kouknout 1
14:45:37
05.05.2005
zbysak
-> Petkar: A to plati u vsech pojistoven... ja myslim ze CPP dokonce ani veterany takhle pojistovat nechce... ja to mam pojisteny u CPP a dokonce i havarko se mi povedlo udelat jen cekam na vyjadreni kolik by mi dali v pripade bouracky ale ted je to dano na 50tisic pri nejnizsim moznym poplatku...
13:32:44
05.05.2005
Petkar
-> zbysak 05.05.05 11:31:48: Stačí ti jako výhoda 1/10 povinného ručení za rok? Místo cca 1800,- Kč zaplatím pouze 180 Kč. To je myslím celkem slušná výhoda....



Teda není t úplně zadarmo, neboť musíš mít auto v autentickém stavu - odpovídajícím době vzniku, můžou na něm být úpravy, ale musí odpovídat úpravám v době vzniku a nesmíš auto používat ke každodenní dopravě (tohle se ovšem dost těžko prokazuje4 )
12:17:44
05.05.2005
Labros
no jo no... totiž ani sem moc nepočítal, jen 5-9 8
12:15:08
05.05.2005
zbysak
-> Labros: Asi mas trochu pravdu jen pocitat te doma moc nenaucili... me vychazi 36let ale to jen tak BTW1
11:48:57
05.05.2005
Labros
-> Petkar: no co je to jen 26 let staré takže pro ně veteránisty je to hypermoderní auto co je na něj lépe pohlížet s počáteční nedůvěrou... asi jako my koukáme na toyotu aygo nebo nějakej hybrid pohon... 2
11:31:48
05.05.2005
zbysak
a nejaka vyhoda z toho plyne nebo jen platis clenskej poplatek a blbe na tebe koukaj pac nemas zas az tak stary auto...
09:05:37
05.05.2005
Petkar
-> zbysak 04.05.05 19:25:47: : Abych byl upřimný, auto bude mít průkaz historického vozidla a od včerejška jsem členem Veteran Car Clubu Praha. Veteránská komise byl jeden člověk, který se přišel na auto podívat a pouze poznamenal: "Ono to má kliky ven" tak jsem mu řekl, že je to rv. 1969, jedna z prvních stovek, ale evidentně to na něj neudělalo dojem, holt to není dost staré:-)

Následně jsem vyplnil přihlášku, zaplatil členský příspěvek, musím udělat 2 fotky auta a pak dostanu testaci....
19:25:47
04.05.2005
zbysak
tak jak si dopad pred veteransku komisi...
11:38:06
03.05.2005
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
paráda! kdyby se nepokazilo to bodování (do řiti co je s tým bodováním) tak bych tal hnetkáj lupl 10
10:13:45
03.05.2005
zbysak
-> Petkar: Dikes urcite to skouknu pak dej vedet jak to dopadlo s tou komisi... na Hundertgangu se urcite potkame (skoda ze si nebyl o vikendu v Jihlave)
08:29:48
03.05.2005
Petkar
-> Labros: Jenže to auto prvních 20 let bylo garážované 1 Následně pak pravidelně ošetřovaný lak a 2x ročně natíraný spodek vozu nějakou barvou.



-> zbysak: Další sraz, kam se 100% chystám je 22.-24.7. Hundertgang v Poděbradech. Ve středu se jedu ukázat před veteránskou komisi v Praze, tak uvidíme, co mi řeknou a co to bude stát 4. Pokud chceš nějaké povídání, doporučuji kouknout na www.veteran.cz/
17:18:32
02.05.2005
Labros
tak to je povzbuzující jestli může auto i po 15letech stání před činžákem vypadat slušně
17:16:35
02.05.2005
zbysak
Paraaaaada. Doufam ze se co nejdriv potkame na nejakem srazu... 4 jinac mas nejaky informace o veteransky testaci... zatim sem zadny nesehnal... dik
Extreme Tyres