
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
karoserie
- červená rally 8180 Octavia RS I
přední náprava
- vyztužena dle L/A
- tvrdé uložení by Pemit
- stabilizátor 22mm p.Svozil
- uložení stabíku by Pemit
- tlumiče Spax ( tuhostně stavitelné)
- uložení tlumičů by Pemit
- okruhové pružiny by Speedpro
- úprava domků kvůli tlumičům
zadní náprava
- vyztužena dle L/A
- tlumiče Gaz ( tuhostně stavitelné)
- uložení tlumičů by Pemit
- pružiny kyvka, domky vlečka
- unibal podélných ramen
brzdy
přední
- chlazené kotouče
- rozšíření brzdičů
- destičky DS2500
- zapojení original škoda 130
- 4pístkové brzdiče
- duralové pístky
zadní
- kotoučová brzda
- sériové 4pístkové destičky
- 4 pístkové brzdiče
- spodek brzdiče nožní brzda
- vršek hydraulická ruční brzda
- duralové pístky
motor by Dušan and me
- octavia 1.8T (chip na 154kW:o)) )
- kompletní elektroinstalace z 1.8T (budíky, páčky pod volant)
- lamela organická zesílená
- mezikus na motor
- čerpadlo v nádrži z Fabia
- vstřiky z audi TT
- turbo K04-001
sprint na 400m - 14.263s (mokro)
- červená rally 8180 Octavia RS I
přední náprava
- vyztužena dle L/A
- tvrdé uložení by Pemit
- stabilizátor 22mm p.Svozil
- uložení stabíku by Pemit
- tlumiče Spax ( tuhostně stavitelné)
- uložení tlumičů by Pemit
- okruhové pružiny by Speedpro
- úprava domků kvůli tlumičům
zadní náprava
- vyztužena dle L/A
- tlumiče Gaz ( tuhostně stavitelné)
- uložení tlumičů by Pemit
- pružiny kyvka, domky vlečka
- unibal podélných ramen
brzdy
přední
- chlazené kotouče
- rozšíření brzdičů
- destičky DS2500
- zapojení original škoda 130
- 4pístkové brzdiče
- duralové pístky
zadní
- kotoučová brzda
- sériové 4pístkové destičky
- 4 pístkové brzdiče
- spodek brzdiče nožní brzda
- vršek hydraulická ruční brzda
- duralové pístky
motor by Dušan and me
- octavia 1.8T (chip na 154kW:o)) )
- kompletní elektroinstalace z 1.8T (budíky, páčky pod volant)
- lamela organická zesílená
- mezikus na motor
- čerpadlo v nádrži z Fabia
- vstřiky z audi TT
- turbo K04-001
sprint na 400m - 14.263s (mokro)
Karel./Škoda 120 - komentáře:
-> OndraKrupi: spíš se těším na tu pohodu a pokec se známýma tvářemi a za to to stoji

-> Karel.: tak když ti to stojí za ten pohár na PF, tak proč ne




-> Karel. 13.06.23 21:12:52: no jen aby 

-> Jackie: to je role co se pouziva v servisech a ne toaletak
-> Eidy: Opet stalej prevod KO, po minulym roce se ani nedivim

-> Eidy: Opet stalej prevod KO, po minulym roce se ani nedivim

-> Karel. 13.06.23 07:45:47: podle hajzlpapíru to vypadá, že pojem “Se z toho poseru” nabral jiný rozměr. 

-> Karel.: A o se to vysypalo nebo pro jistotu?
-> minno: v zimě ne

-> Eidy: do jara příštího roku mám klid

-> Eidy: A na PF (Nový Rok) znova

-> Karel.: A po PF znova. 

-> Dušan: ať si přijde,já mu fandim
chceš s něčím pomoct?





-> Karel.: ve sportu je to vždycky dočasně. Přijde nekdo jinej, lepší 

-> T: v číslech netuším, ale určitě to letos chci zjistit, tak pak hodím graf

-> Karel. 17.04.23 18:19:12: to věřím
jaký je předpoklad výkonu ?

-> Eidy: to se teprv uvidí
-> Dušan: proč krátkodobě

-> Péďa17: děkuji, v budoucnu nahodím, zatím je to série
-> T: co převodovka, ale já se těším
Převodovka bude další a třeba i jiná
Starý turbo bylo KO a když už ho budu měnit, tak nebyl důvod nevyzkoušet něco silnějšího

-> Dušan: proč krátkodobě


-> Péďa17: děkuji, v budoucnu nahodím, zatím je to série
-> T: co převodovka, ale já se těším


Starý turbo bylo KO a když už ho budu měnit, tak nebyl důvod nevyzkoušet něco silnějšího

-> Karel. 16.04.23 09:21:02: myslím, že se převodovka nemůže dočkat 

-> Dušan:



