skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
karoserie
- červená rally 8180 Octavia RS I
přední náprava
- vyztužena dle L/A
- tvrdé uložení by Pemit
- stabilizátor 22mm p.Svozil
- uložení stabíku by Pemit
- tlumiče Spax ( tuhostně stavitelné)
- uložení tlumičů by Pemit
- okruhové pružiny by Speedpro
- úprava domků kvůli tlumičům
zadní náprava
- vyztužena dle L/A
- tlumiče Gaz ( tuhostně stavitelné)
- uložení tlumičů by Pemit
- pružiny kyvka, domky vlečka
- unibal podélných ramen
brzdy
přední
- chlazené kotouče
- rozšíření brzdičů
- destičky DS2500
- zapojení original škoda 130
- 4pístkové brzdiče
- duralové pístky
zadní
- kotoučová brzda
- sériové 4pístkové destičky
- 4 pístkové brzdiče
- spodek brzdiče nožní brzda
- vršek hydraulická ruční brzda
- duralové pístky
motor by Dušan and me
- octavia 1.8T (chip na 154kW:o)) )
- kompletní elektroinstalace z 1.8T (budíky, páčky pod volant)
- lamela organická zesílená
- mezikus na motor
- čerpadlo v nádrži z Fabia
- vstřiky z audi TT
- turbo K04-001
sprint na 400m - 14.263s (mokro)
- červená rally 8180 Octavia RS I
přední náprava
- vyztužena dle L/A
- tvrdé uložení by Pemit
- stabilizátor 22mm p.Svozil
- uložení stabíku by Pemit
- tlumiče Spax ( tuhostně stavitelné)
- uložení tlumičů by Pemit
- okruhové pružiny by Speedpro
- úprava domků kvůli tlumičům
zadní náprava
- vyztužena dle L/A
- tlumiče Gaz ( tuhostně stavitelné)
- uložení tlumičů by Pemit
- pružiny kyvka, domky vlečka
- unibal podélných ramen
brzdy
přední
- chlazené kotouče
- rozšíření brzdičů
- destičky DS2500
- zapojení original škoda 130
- 4pístkové brzdiče
- duralové pístky
zadní
- kotoučová brzda
- sériové 4pístkové destičky
- 4 pístkové brzdiče
- spodek brzdiče nožní brzda
- vršek hydraulická ruční brzda
- duralové pístky
motor by Dušan and me
- octavia 1.8T (chip na 154kW:o)) )
- kompletní elektroinstalace z 1.8T (budíky, páčky pod volant)
- lamela organická zesílená
- mezikus na motor
- čerpadlo v nádrži z Fabia
- vstřiky z audi TT
- turbo K04-001
sprint na 400m - 14.263s (mokro)
Karel./Škoda 120 - komentáře:
-> Karel.: Chtělo by to nějaký fotky interiéru.Jinak pěkný mazec.
-> Eidy: krátkodobě zahnat strach z prohry 

-> Karel. 16.04.23 09:21:02: co to umí? 

-> Karel.:
ajé

-> Karel. 27.02.23 19:54:44: Tak tohle je tak profláklá věc, že jsem to nepovažoval za možnou příčinu.
-> Milan 136: bohužel ano, nějak mě to tenkrát (před 7 roky) nedošlo.
-> Karel. 27.02.23 19:54:44: Jakože jsi měl díru v náboji na kolový šroub a za ním kotouč bez díry, o který se ten šroub opřel?
Takže se mi to nějak nedaří vložit. Chyba není v kotouči, ale bohužel v mé montáži, nikdo nejsme neomylnej
Díky Tunerovi2 za radu, snad se mi podaří vložit jeho odpověď.
Tuner2 z facebooku:
a koukám kotouč bez úpravy. Takže příčinu praskliny na 99% víme. Za roztečí 4x100 totiž musíš mít větší díru v kotouči, aby byl šroub průchozí a můžeš mít tím pádem libovolnou délku a dávat libovolná kola. Takto můžeš mít nějaké sedlo více utopené a prasklý kotouč je na světě i to místo tomu odpovídá...

Tuner2 z facebooku:
a koukám kotouč bez úpravy. Takže příčinu praskliny na 99% víme. Za roztečí 4x100 totiž musíš mít větší díru v kotouči, aby byl šroub průchozí a můžeš mít tím pádem libovolnou délku a dávat libovolná kola. Takto můžeš mít nějaké sedlo více utopené a prasklý kotouč je na světě i to místo tomu odpovídá...
-> Karel. 24.02.23 19:06:52: Nemá malou díru? Že by to bylo na náboji napraný s velkým přesahem. Ale i tak je to velkej kus matroše. Asi vada materiálu. Nebo moc zakalený. Zkus to přejet pilníkem. Když to bude jen klouzat, tak je to jasný.
Kalmar motorsport, nechápu jak to takhle mohlo prasknout. Druhá strana ok.
Přední chlazený kotouč

Přední chlazený kotouč
-> Eidy: vypadá to, že spíš za barvu
Ale jinak samozřejmé za výkony na trati (někdo uspěl v jízdě do vrchu a někdo ve sprintech
).


-> Karel.: Poháry tam rozdávali za červený lak nebo za výkony na trati? 

-> Karel.: Ja nemam tolik času věnovat se experimentům a vybirat ruzny brzdovky. SRF je etalon, na zavodech se používá desitky let. Všechno co znam to spolehlivě funguje. Zkoušela se kde jaká, zpětně poměr dostupnost cena se zpet vratilo ke Castrolu.Co se Feroda racing týká, mam určitý vyhrady a zvláště DS 2500 chce správně zajet, a taky má svy limity. Je to deska hodně blízká sériové, a převážně se používá na zadni nápravě.. Na lehkým autě může být na obou nápravach.
Co se DOT 4 týká.. podivej se na suchý bod varu. A zamyslet se zda někde ve styku s kapalinou jsem teto teploty dosáhl. Převážně pak jde o třmen a teploty kapaliny ve třmeni.
Tim je to asi z my stran k tomuto všecko..
Co se DOT 4 týká.. podivej se na suchý bod varu. A zamyslet se zda někde ve styku s kapalinou jsem teto teploty dosáhl. Převážně pak jde o třmen a teploty kapaliny ve třmeni.
Tim je to asi z my stran k tomuto všecko..
-> Eidy: neprudíš, pravda to je a je zapotřebí zlepšit jak sebe, tak auto
