
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
karoserie
- červená rally 8180 Octavia RS I
přední náprava
- vyztužena dle L/A
- tvrdé uložení by Pemit
- stabilizátor 22mm p.Svozil
- uložení stabíku by Pemit
- tlumiče Spax ( tuhostně stavitelné)
- uložení tlumičů by Pemit
- okruhové pružiny by Speedpro
- úprava domků kvůli tlumičům
zadní náprava
- vyztužena dle L/A
- tlumiče Gaz ( tuhostně stavitelné)
- uložení tlumičů by Pemit
- pružiny kyvka, domky vlečka
- unibal podélných ramen
brzdy
přední
- chlazené kotouče
- rozšíření brzdičů
- destičky DS2500
- zapojení original škoda 130
- 4pístkové brzdiče
- duralové pístky
zadní
- kotoučová brzda
- sériové 4pístkové destičky
- 4 pístkové brzdiče
- spodek brzdiče nožní brzda
- vršek hydraulická ruční brzda
- duralové pístky
motor by Dušan and me
- octavia 1.8T (chip na 154kW:o)) )
- kompletní elektroinstalace z 1.8T (budíky, páčky pod volant)
- lamela organická zesílená
- mezikus na motor
- čerpadlo v nádrži z Fabia
- vstřiky z audi TT
- turbo K04-001
sprint na 400m - 14.263s (mokro)
- červená rally 8180 Octavia RS I
přední náprava
- vyztužena dle L/A
- tvrdé uložení by Pemit
- stabilizátor 22mm p.Svozil
- uložení stabíku by Pemit
- tlumiče Spax ( tuhostně stavitelné)
- uložení tlumičů by Pemit
- okruhové pružiny by Speedpro
- úprava domků kvůli tlumičům
zadní náprava
- vyztužena dle L/A
- tlumiče Gaz ( tuhostně stavitelné)
- uložení tlumičů by Pemit
- pružiny kyvka, domky vlečka
- unibal podélných ramen
brzdy
přední
- chlazené kotouče
- rozšíření brzdičů
- destičky DS2500
- zapojení original škoda 130
- 4pístkové brzdiče
- duralové pístky
zadní
- kotoučová brzda
- sériové 4pístkové destičky
- 4 pístkové brzdiče
- spodek brzdiče nožní brzda
- vršek hydraulická ruční brzda
- duralové pístky
motor by Dušan and me
- octavia 1.8T (chip na 154kW:o)) )
- kompletní elektroinstalace z 1.8T (budíky, páčky pod volant)
- lamela organická zesílená
- mezikus na motor
- čerpadlo v nádrži z Fabia
- vstřiky z audi TT
- turbo K04-001
sprint na 400m - 14.263s (mokro)
Karel./Škoda 120 - komentáře:
-> U-Geen: Ale taky by to mohlo být 3:38. 

-> MVM: no pravdu muzou mit relativne voba, 0.98 * 60s je 58.8s :-)
-> Karel. 27.07.23 21:47:13: Eidy má pravdu.. Takže míříš v Brně nekam k 2:30;00
To už je celkem fofr. 


-> Eidy: vážně 2,98
prostě spojka klouzala a já nemohl dát ani jednou plnej ze zatacky
Narovinu,teď ten motor má potenciál i pod těch 2.5 si myslim

prostě spojka klouzala a já nemohl dát ani jednou plnej ze zatacky

Narovinu,teď ten motor má potenciál i pod těch 2.5 si myslim

-> Karel.: 2,98? Co je to za čas? Tipuju spíš 2:58. 

Kolo bylo za 2.98min,nutno podotknout,že klouzala spojka,která začala na pohofestu. Skrz pálení lamely jsem už poslední 2 kola nejel
Plnej plyn jsem prostě nemohl,ale zkusím ji zítra vyměnit a dám si to ještě jednou a uvidime

Plnej plyn jsem prostě nemohl,ale zkusím ji zítra vyměnit a dám si to ještě jednou a uvidime

-> Eidy 26.07.23 16:36:53: Motor 1,8T 154kW. Tak ten čas by měl být zajímavý. Octavia Cup se to jelo kolem 2:20 myslim. Jiná dvoulitrova atmosféra Clio taky 2:23-25 podle gum. Jinak si troufám říct že na silničních pneu je všecko pod 3minuty ok..

-> Karel.: Super. A co časy na kolo?
-> Peca: akce pro veřejnost,určitě letos jedu ještě jednou,mrkni na stránky,mají tam termíny.
-> Eidy: když to srovnám s loňském,tak je to doopravdy přínos.Motor nesal tolik teplyho vzduchu a v kopcích jsem necítil ztrátu výkonu,takže za mě přínos,diky
-> Eidy: když to srovnám s loňském,tak je to doopravdy přínos.Motor nesal tolik teplyho vzduchu a v kopcích jsem necítil ztrátu výkonu,takže za mě přínos,diky

-> Karel.: No paráda. Přestože jsem nečekal, že to chlazení bude fungovat, tak jsem rád a přeju ti to.
-> Karel.: To byla akce pro veřejnost nebo sólo jízda?
Tak jsem se včera byl opět projet............motor jede neskutečně, dokonce i malinké vylepšení chlazení udělalo,že letos nebyl absolutně problém s teplotou.
Pneumatiky mě nepřestanou překvapovat,první kolo se auto hrnulo bokem,další kolo už žvýkačky lepily a spíš se bál já
Pneumatiky mě nepřestanou překvapovat,první kolo se auto hrnulo bokem,další kolo už žvýkačky lepily a spíš se bál já
-> Milan 136: má
-> Eidy: Ten vzduch tama obtýká, záleží jaký množství / rychlostí tama jde. Původně byl filtr v zadní kapse, kde se akorát ohříval od motoru, takže za mě posun určitě je.
-> Dušan: teď jsem se byl projet, jak zaparkuju u hajzlů, tak počkám na pivě než přijedeš

-> Dušan: teď jsem se byl projet, jak zaparkuju u hajzlů, tak počkám na pivě než přijedeš


-> Eidy: ať to bude fungovat nebo ne tak na sraze stojí vzadu za záchodama
.

Nemá něco takovýho i místní vedoucí?
-> Karel.: Vzhledem k tomu, že LR potřebovala křídlo na střeše, aby to tlačilo vzduch dolů na křídlo, tak si troufnu tvrdit, že tohle asi příliš fungovat nebude. Ale třeba se pletu.