skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
karoserie
- červená rally 8180 Octavia RS I
přední náprava
- vyztužena dle L/A
- tvrdé uložení by Pemit
- stabilizátor 22mm p.Svozil
- uložení stabíku by Pemit
- tlumiče Spax ( tuhostně stavitelné)
- uložení tlumičů by Pemit
- okruhové pružiny by Speedpro
- úprava domků kvůli tlumičům
zadní náprava
- vyztužena dle L/A
- tlumiče Gaz ( tuhostně stavitelné)
- uložení tlumičů by Pemit
- pružiny kyvka, domky vlečka
- unibal podélných ramen
brzdy
přední
- chlazené kotouče
- rozšíření brzdičů
- destičky DS2500
- zapojení original škoda 130
- 4pístkové brzdiče
- duralové pístky
zadní
- kotoučová brzda
- sériové 4pístkové destičky
- 4 pístkové brzdiče
- spodek brzdiče nožní brzda
- vršek hydraulická ruční brzda
- duralové pístky
motor by Dušan and me
- octavia 1.8T (chip na 154kW:o)) )
- kompletní elektroinstalace z 1.8T (budíky, páčky pod volant)
- lamela organická zesílená
- mezikus na motor
- čerpadlo v nádrži z Fabia
- vstřiky z audi TT
- turbo K04-001
sprint na 400m - 14.263s (mokro)
- červená rally 8180 Octavia RS I
přední náprava
- vyztužena dle L/A
- tvrdé uložení by Pemit
- stabilizátor 22mm p.Svozil
- uložení stabíku by Pemit
- tlumiče Spax ( tuhostně stavitelné)
- uložení tlumičů by Pemit
- okruhové pružiny by Speedpro
- úprava domků kvůli tlumičům
zadní náprava
- vyztužena dle L/A
- tlumiče Gaz ( tuhostně stavitelné)
- uložení tlumičů by Pemit
- pružiny kyvka, domky vlečka
- unibal podélných ramen
brzdy
přední
- chlazené kotouče
- rozšíření brzdičů
- destičky DS2500
- zapojení original škoda 130
- 4pístkové brzdiče
- duralové pístky
zadní
- kotoučová brzda
- sériové 4pístkové destičky
- 4 pístkové brzdiče
- spodek brzdiče nožní brzda
- vršek hydraulická ruční brzda
- duralové pístky
motor by Dušan and me
- octavia 1.8T (chip na 154kW:o)) )
- kompletní elektroinstalace z 1.8T (budíky, páčky pod volant)
- lamela organická zesílená
- mezikus na motor
- čerpadlo v nádrži z Fabia
- vstřiky z audi TT
- turbo K04-001
sprint na 400m - 14.263s (mokro)
Karel./Škoda 120 - komentáře:
-> Karel.: tak podvozok snáď dovtedy stihneš spraviť a lak má čas.
-> matoo: Jo aha ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> matoo: tak když bude to turbo, tak aby to tolik nežralo![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Ultim: ty woe, to je kvuli uspore paliva :D :D :D
-> Ultim: tak v tom případě jseš vůl ty![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Karel.: neeee.... vubec .... ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Ultim: jestli sis myslel, že jsem vůl a takhle ji nechám, tak..............radši nic
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Karel.: Tak to potom jo ![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> Ultim: no až tam dám silenblok na převodovku, respektive na příčku, tak si ji dle toho říznu, prodává se delší a nerad bych ji řízl víc
-> kraska98: no moc šancí si už nedávám, všechny věci, krom pár prkotin už mám, takže jen skládat, než to odbýt, tak radši pojedu na svatbu jiným autem
Nejhorší bude lak no
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> kraska98: no moc šancí si už nedávám, všechny věci, krom pár prkotin už mám, takže jen skládat, než to odbýt, tak radši pojedu na svatbu jiným autem
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
jestli to stihneš do té svatby tak seš borec,ale zase at to není odbytý...
-> Karel.: Co ta hadice SEMPERIT? To musi byt takhle zlomena?
Mel by ses vic snazit
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Mel by ses vic snazit
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
uz aby to bylo na kolech
-> m8rinek: asi proto, že trubky byly dělaný a byly smotaný. trubky se ještě dodělají, ale divím se, že vás to tak bere, tady je lepší nic nefotit dokud to není všechno ok.
-> Dušan: ajo ty jseš vůl, ještě to není dodělaný
vzadu nemám kostku a musím natáhnout trubku dovnitř
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Karel.: foto 75 az 77 ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Karel.: ne palivo, ale brzdy
-> Karel.: ty dlouhý teda nějakýmu zvířeti opravdu z análu vytažený jsou...
minno to má stejně, navíc trubky nejdou snad dát blbě to vím od minule![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Dušan: stáhl jsem si x fotek tady z virtu a fakt jako krávě z prdele to není vytažený. Navíc to pěkně sedí, takže co je blbě?nechápu
ty trubky predpokladam pak nejak dorovnas
. To je jak kdybys to vytahl krave z pr... ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)