
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
karoserie
- červená rally 8180 Octavia RS I
přední náprava
- vyztužena dle L/A
- tvrdé uložení by Pemit
- stabilizátor 22mm p.Svozil
- uložení stabíku by Pemit
- tlumiče Spax ( tuhostně stavitelné)
- uložení tlumičů by Pemit
- okruhové pružiny by Speedpro
- úprava domků kvůli tlumičům
zadní náprava
- vyztužena dle L/A
- tlumiče Gaz ( tuhostně stavitelné)
- uložení tlumičů by Pemit
- pružiny kyvka, domky vlečka
- unibal podélných ramen
brzdy
přední
- chlazené kotouče
- rozšíření brzdičů
- destičky DS2500
- zapojení original škoda 130
- 4pístkové brzdiče
- duralové pístky
zadní
- kotoučová brzda
- sériové 4pístkové destičky
- 4 pístkové brzdiče
- spodek brzdiče nožní brzda
- vršek hydraulická ruční brzda
- duralové pístky
motor by Dušan and me
- octavia 1.8T (chip na 154kW:o)) )
- kompletní elektroinstalace z 1.8T (budíky, páčky pod volant)
- lamela organická zesílená
- mezikus na motor
- čerpadlo v nádrži z Fabia
- vstřiky z audi TT
- turbo K04-001
sprint na 400m - 14.263s (mokro)
- červená rally 8180 Octavia RS I
přední náprava
- vyztužena dle L/A
- tvrdé uložení by Pemit
- stabilizátor 22mm p.Svozil
- uložení stabíku by Pemit
- tlumiče Spax ( tuhostně stavitelné)
- uložení tlumičů by Pemit
- okruhové pružiny by Speedpro
- úprava domků kvůli tlumičům
zadní náprava
- vyztužena dle L/A
- tlumiče Gaz ( tuhostně stavitelné)
- uložení tlumičů by Pemit
- pružiny kyvka, domky vlečka
- unibal podélných ramen
brzdy
přední
- chlazené kotouče
- rozšíření brzdičů
- destičky DS2500
- zapojení original škoda 130
- 4pístkové brzdiče
- duralové pístky
zadní
- kotoučová brzda
- sériové 4pístkové destičky
- 4 pístkové brzdiče
- spodek brzdiče nožní brzda
- vršek hydraulická ruční brzda
- duralové pístky
motor by Dušan and me
- octavia 1.8T (chip na 154kW:o)) )
- kompletní elektroinstalace z 1.8T (budíky, páčky pod volant)
- lamela organická zesílená
- mezikus na motor
- čerpadlo v nádrži z Fabia
- vstřiky z audi TT
- turbo K04-001
sprint na 400m - 14.263s (mokro)
Karel./Škoda 120 - komentáře:
minno to má stejně, navíc trubky nejdou snad dát blbě to vím od minule

-> Dušan: stáhl jsem si x fotek tady z virtu a fakt jako krávě z prdele to není vytažený. Navíc to pěkně sedí, takže co je blbě?nechápu
ty trubky predpokladam pak nejak dorovnas
. To je jak kdybys to vytahl krave z pr... 


-> škodec: ne motorovej člun to nebude

-> Karel.: tie okruhove pruziny su 220? to budes mat motorovy cln vpredu s vleckovym domkom a kyvko pruzinou vzadu.
-> Dušan: co na to říct



-> minno: dík

-> Karel.: jasné, ja len upozorňujem.
-> minno: tak v zimě s tím jezdit nebudu, takže to mě netrápí

-> Karel.: lúpať nelúpe, teraz ich už v zlatom alkytone ani nemám. Na leto dobré, ale prvá zima a čapy celé hrdzavé, pozink nepozink. Proste zlatý alkyton je len na krásu, ale na funkčnosť tá farba nie je stavaná.
-> minno: stejně jsou v pozinku, takže mi to je jedno
Tobě se to loupe?

-> Karel.: jeden malý poznatok k tým čapom ramien. ak ich natieraš zlatým alkytonom, tak ten má nulové antikorózne vlastnosti.
-> Milan 136: myslíš IC?je to možný
-> Karel.: takhle vypadající tu mám z nějakýho Mercedesa

-> jarda.u1: není
-> Dušan: to nevím borec mi psal, že je to z náklaďáku

-> Dušan: to nevím borec mi psal, že je to z náklaďáku

-> jarda.u1: melo by to byt vovlo XC90
-> Karel.: neni ta interkoule z Focuse?
Karel. 19.04.12 09:55:10 napsal:
→ Čokin: já chci zvneku
nenápadný auto a vevnitř nabušený
přesně tak 
→ Čokin: já chci zvneku
nenápadný auto a vevnitř nabušený




Čokin 19.04.12 09:19:08 napsal:
→ Karel.: hold už se to přetočilo trochu víc, ale do krizovky to mělo dalekoasi tak pol metra
→ Karel.: hold už se to přetočilo trochu víc, ale do krizovky to mělo dalekoasi tak pol metra
