a skoda120 a skoda120

komentáře | popis | fotky | peter l | 23.05.15 19:28 | 259x v oblíbených
AUTO PREDANE,KARTA OSTAVA NA PAMIETKU



Auto bolo vyrobene v roku 1978,moj otec je 1.majitel,pred 12.rokmi prerobene na eMko,v roku 2004 vyvarena, novy lak.To auto som dostal odkedy mam vodicak 2007,som upravoval podla moznosti a hlavne financii.Kompletna generalka a uprava karoserie,motora a naprav v roku 2012...

Znova komplet repas auta v roku 2012:

Podvozok

- Predna naprava M-ko,napravnica-uzovka(je z hrubsieho plechu)a prevarena na hrebeň.riadenie,vystuzene drazy,farba-modra polyruetanova.riadenie-pr etesnena a nove menzety a gulak

-Vystuzene ramena L/A,7mm podlozka pod hornym ramenom pre vetsi odklon,farba ramien-zlta Alkyton

-Podlozka pod stabilyzator 12mm,a tvrde silentbloky(vše vlastna vyroba)

-Tlmice Pal- pritvrdene(Spax-caka na repas)a tvrde ulož.tlmicov(vlast.vyr.) Pruziny-skratene,rozpera v kufri(vlastna vyroba)

-Zbiehavost: 1,5mm Odklon:-1,75 stup.(číze priklon) ale Laborujem

-Zadna kyvadlova(mokra) naprava,vystuzene polonapravy,Zavarene kruzky na poloose a kamene s drazkou(š1000)-Komp.repas ,farba-cervena polyruetanova.

-Vystuzene nove rameno L/A,farba-zlta Alkyton s originalnym novy gumovym ulozenim.

-Tlmice Pal-pritvrdene(HP-čaka na repas)a tvrde ulož.tlmicov(vlast.vyr.), Pruziny-mierne skratene,pas na zavesenie polonapravy. --Zbiehavost: 1mm Odklon:-1,5 stup.(čize priklon) ale asi sa zmeni..



Brzdy

-Predne-Kotuce a nove dosticky 130,4-peistikove brzdice po GO zapojene ako origo 130,nove hadicky,trubky a kocky.

-Zadne-komplet GO s presustruz.bubony,s 19mm valcekom.

-Hlavny brzdovy valec-19mm(caka na nove)

-brzdova kvapalina DOT 4



Kolesa

-Duralove podlozky na zmenu roztece zo 4x130 na 4x100 s ocelovymi zavitovymi vlozkami,hrubka 24mm

-Disky O.Z racing 6,5j x 15 s pneu.Matador Aqilla 195/50 r15 vaha:zabudol odvazit,takze neskvor..

-Rozsirene skodovacke disky na 2x6,5j a 2x7,5j s polyruetanovym bielym lakom s Letnymi pneu.Dunlop sp sport 175/50 r13



Prevodovka

-5-stupnova prevodovka,Staly Prevod:4,22,pretesnena este povodnymi vnutornostami(druha repasovana caka na vymenu)

-nostnik na prevod.vystuzena,skratena paka riadenia.

-Spojka priem.190mm lahsi pritlacak SACHS,lamela -seria(neodpruzena,medene nity)



Motor

AKTUALNE

-Zaklad Favorit 135, GO-vlozky,piesty(s rovnym dnom 136),kruzky,piest.cap,vse tko Favorit 136(kolbenschmit) naj. 12tkm cize dobry zaklad na poriadne upravy+nove tesnene,semeringy a rozvody.

-Hlava valcov 135:zvacsene a lestene sacie aj vyfukove kanaly(aj okoly sediel)a zlicovane sanie na 31mm a vyfuk na origo tesnenie

-znizena hlava na KP 10,9:1

-lestene spalovacie priestory

-mierne odlahcene vantily a lestene(vyfukove viac upravene)

-2mm podlozky po ventilovymi pruzinami(aj pod vnutornymi)

-vackovy hriadel 278/270 zvih S/V 6,9/6,7mm vola ventilov S/V:0,30/0,30 za tepla

-Odlahceny zotrvacnik(5kg) a remenicky(remen.vod.pumpy a altern.odvrtavanim)

-Sacie potrubie 136 zvecsene a vylestene kanale a zlicovane s hlavou

-Karburator Weber 32 DARA s dif.24/26

-studene sanie vlastnej vyroby

-Ladene zvody 4 do 1-nej(vlastna vyroba) trubky 4ks 1,5x36x670mm do 50-ky,priruby zlicovane s hlavou,tlmic(stredova z feldy diesel)

-Rozdelovac maly 11 stup.z 110 R-ky bez potlaku

-Zviseny tlak oleja o 1 bar

-Olejovy chladic(120 gls)

-Oil catch tank(vlastna vyroba)

-Olej Castrol Magnatec 10W-40



Interier

-Vsetko netrete s ciernym Alkytonom,navarene petky na ochranny ram,odlahceny-bez zadnych sedaciek,izolacii a gumoasfaltu na podlahe,odpojovac beterky,zadne tapacira(imitacia slzickoveho plechu)...

-Sedacky:škrupiny Jacky auto sport-kolajnicky 120 a prevarena priecka aby sed.boly nizsie cca4,5cm,koberceky(PVC imitacia slzic.plechu)

-Volant:skoda rely 340mm(Spišske Vlachy)vlastnorucne obšita ciernou kozou,

-Palubovka-vlastna vyroba s kombinaciou ciernej a cervenej koze,Pridavne budiky:ekonomer,voltmeter ,tlak a teplota oleja-Lada,

-Praskovy hasiaci pristroj pod sedadlom spolujazdca,abcencia radia a predne tapacire este nedokoncene

A MNOHO DALSICH VECI

nejake videa od kamaratou.(Miloša a Mareka)

skoda favorit 136(SSTeam) vs skoda 120


skoda 105 vs skoda 120 (tuning zraz rozhanovce)


http://www.youtube.com/wa tch?v=o8rkuet6Ras



PREDANE ,KARTA NA PAMIATKU



Moj byvaly spotrebak skoda-virt.cz/cz/.../8893 -a-skoda120



FOTKY Z PRESTAVBY A OPRAVY OD ROKU 2012 SU V PRISPEVKU

a skoda120 - komentáře:

16:40:52
16.12.2012
Robert8899
-> peter l: ako si brusil tei ventily?
16:40:03
16.12.2012
peter l
Vyfukove su viac upravene:Seria vs Upravene
zvětšit a skoda120 - obrázek od peter l vložen 16.12.2012 16:40:03
16:38:50
16.12.2012
peter l
Upravene sacie ventily a lestene:Seria vs Upravena
zvětšit a skoda120 - obrázek od peter l vložen 16.12.2012 16:38:50
12:34:12
16.12.2012
peter l
Robert8899 15.12.12 23:19:14 napsal:

→ peter l:…inac tie volanty vyrabal este moj dedo…


Spiske Vlachy,mam ku nim aj original dobovy certifikat1
23:19:14
15.12.2012
Robert8899
-> peter l: pekne pokracujes parada...som zvedavy na vysledok...inac tie volanty vyrabal este moj dedo...do tej firmy chodim znizovat hlavy a zvarat 6 len skoda ze uz taketo doplnky nerobia 10
22:52:37
15.12.2012
peter l
-> bigfavo: Lebo teraz som mal moznost zbrusit,inak by som teraz ani nerobil motor,ale ked uz hlava dole tak co uz....
22:49:51
15.12.2012
bigfavo
-> peter l: preco si najprv nelestil tie spolovaky a tak ju nedal znizit ?,,,,aspon by si ju zbytocne neposkrabal alebo neposkodil zo spodu tu hlavu 4
22:10:00
15.12.2012
peter l
Lestenie spalovakou,este to nieje ono...
zvětšit a skoda120 - obrázek od peter l vložen 15.12.2012 22:10:00
22:08:58
15.12.2012
peter l
Hlava znizena na KP 10,8-10,9
zvětšit a skoda120 - obrázek od peter l vložen 15.12.2012 22:08:58
22:07:50
15.12.2012
peter l
22:06:39
15.12.2012
peter l
rozvody vymenene aj vacka za 278(engitec) a 4 pohariky
zvětšit a skoda120 - obrázek od peter l vložen 15.12.2012 22:06:39
19:39:31
15.12.2012
Kurier Grobar
-> peter l: 1
13:58:49
15.12.2012
peter l
-> Maťulo: Dam do bloku,na remenici stupnica,meriam na 1.valci s ventilovou volou 0,45mm...
10:53:37
15.12.2012
Maťulo
-> peter l: kurva! by ma moc zaujimalo jak si mozes byt tak isty parametrami tej vacky... jak to merias?
02:21:52
15.12.2012
Kurier Grobar
-> peter l: 1
21:48:36
14.12.2012
peter l
-> Kurier Grobar: Nevadi,zoberie niekto ini ale je to ostra vacka od 265-a vyšie1,s velkym zdvihom ale vyzera to ze skvor 280-ka 1
21:41:18
14.12.2012
Kurier Grobar
-> peter l: takže neberiem 1 ak sa nevie čo to je 1
20:38:32
14.12.2012
peter l
-> darabos: Tekze hovoris ze to nepoznat vobec tych cca 15 st.na vacke??
20:36:51
14.12.2012
peter l
-> m8rinek: Toto by som chcel vediet ci poznat takto rozdiel,Hmm lebo su to totelne identicke-čumim a meram to uz više hodinu a pol,mimochodom to čé som mal v aute sotva mi drzal volnobeh 1000 ot,a podla mna keby bola to 265-ka tak by to malo drzat v pohode nie??
20:36:12
14.12.2012
darabos
jj, 10-15 stupnov okom tazko uvidis...od seriovej rozlisis, ale takto tazko, jedine zmerat 6
Extreme Tyres