a skoda120 a skoda120

komentáře | popis | fotky | peter l | 23.05.15 19:28 | 259x v oblíbených
AUTO PREDANE,KARTA OSTAVA NA PAMIETKU



Auto bolo vyrobene v roku 1978,moj otec je 1.majitel,pred 12.rokmi prerobene na eMko,v roku 2004 vyvarena, novy lak.To auto som dostal odkedy mam vodicak 2007,som upravoval podla moznosti a hlavne financii.Kompletna generalka a uprava karoserie,motora a naprav v roku 2012...

Znova komplet repas auta v roku 2012:

Podvozok

- Predna naprava M-ko,napravnica-uzovka(je z hrubsieho plechu)a prevarena na hrebeň.riadenie,vystuzene drazy,farba-modra polyruetanova.riadenie-pr etesnena a nove menzety a gulak

-Vystuzene ramena L/A,7mm podlozka pod hornym ramenom pre vetsi odklon,farba ramien-zlta Alkyton

-Podlozka pod stabilyzator 12mm,a tvrde silentbloky(vše vlastna vyroba)

-Tlmice Pal- pritvrdene(Spax-caka na repas)a tvrde ulož.tlmicov(vlast.vyr.) Pruziny-skratene,rozpera v kufri(vlastna vyroba)

-Zbiehavost: 1,5mm Odklon:-1,75 stup.(číze priklon) ale Laborujem

-Zadna kyvadlova(mokra) naprava,vystuzene polonapravy,Zavarene kruzky na poloose a kamene s drazkou(š1000)-Komp.repas ,farba-cervena polyruetanova.

-Vystuzene nove rameno L/A,farba-zlta Alkyton s originalnym novy gumovym ulozenim.

-Tlmice Pal-pritvrdene(HP-čaka na repas)a tvrde ulož.tlmicov(vlast.vyr.), Pruziny-mierne skratene,pas na zavesenie polonapravy. --Zbiehavost: 1mm Odklon:-1,5 stup.(čize priklon) ale asi sa zmeni..



Brzdy

-Predne-Kotuce a nove dosticky 130,4-peistikove brzdice po GO zapojene ako origo 130,nove hadicky,trubky a kocky.

-Zadne-komplet GO s presustruz.bubony,s 19mm valcekom.

-Hlavny brzdovy valec-19mm(caka na nove)

-brzdova kvapalina DOT 4



Kolesa

-Duralove podlozky na zmenu roztece zo 4x130 na 4x100 s ocelovymi zavitovymi vlozkami,hrubka 24mm

-Disky O.Z racing 6,5j x 15 s pneu.Matador Aqilla 195/50 r15 vaha:zabudol odvazit,takze neskvor..

-Rozsirene skodovacke disky na 2x6,5j a 2x7,5j s polyruetanovym bielym lakom s Letnymi pneu.Dunlop sp sport 175/50 r13



Prevodovka

-5-stupnova prevodovka,Staly Prevod:4,22,pretesnena este povodnymi vnutornostami(druha repasovana caka na vymenu)

-nostnik na prevod.vystuzena,skratena paka riadenia.

-Spojka priem.190mm lahsi pritlacak SACHS,lamela -seria(neodpruzena,medene nity)



Motor

AKTUALNE

-Zaklad Favorit 135, GO-vlozky,piesty(s rovnym dnom 136),kruzky,piest.cap,vse tko Favorit 136(kolbenschmit) naj. 12tkm cize dobry zaklad na poriadne upravy+nove tesnene,semeringy a rozvody.

-Hlava valcov 135:zvacsene a lestene sacie aj vyfukove kanaly(aj okoly sediel)a zlicovane sanie na 31mm a vyfuk na origo tesnenie

-znizena hlava na KP 10,9:1

-lestene spalovacie priestory

-mierne odlahcene vantily a lestene(vyfukove viac upravene)

-2mm podlozky po ventilovymi pruzinami(aj pod vnutornymi)

-vackovy hriadel 278/270 zvih S/V 6,9/6,7mm vola ventilov S/V:0,30/0,30 za tepla

-Odlahceny zotrvacnik(5kg) a remenicky(remen.vod.pumpy a altern.odvrtavanim)

-Sacie potrubie 136 zvecsene a vylestene kanale a zlicovane s hlavou

-Karburator Weber 32 DARA s dif.24/26

-studene sanie vlastnej vyroby

-Ladene zvody 4 do 1-nej(vlastna vyroba) trubky 4ks 1,5x36x670mm do 50-ky,priruby zlicovane s hlavou,tlmic(stredova z feldy diesel)

-Rozdelovac maly 11 stup.z 110 R-ky bez potlaku

-Zviseny tlak oleja o 1 bar

-Olejovy chladic(120 gls)

-Oil catch tank(vlastna vyroba)

-Olej Castrol Magnatec 10W-40



Interier

-Vsetko netrete s ciernym Alkytonom,navarene petky na ochranny ram,odlahceny-bez zadnych sedaciek,izolacii a gumoasfaltu na podlahe,odpojovac beterky,zadne tapacira(imitacia slzickoveho plechu)...

-Sedacky:škrupiny Jacky auto sport-kolajnicky 120 a prevarena priecka aby sed.boly nizsie cca4,5cm,koberceky(PVC imitacia slzic.plechu)

-Volant:skoda rely 340mm(Spišske Vlachy)vlastnorucne obšita ciernou kozou,

-Palubovka-vlastna vyroba s kombinaciou ciernej a cervenej koze,Pridavne budiky:ekonomer,voltmeter ,tlak a teplota oleja-Lada,

-Praskovy hasiaci pristroj pod sedadlom spolujazdca,abcencia radia a predne tapacire este nedokoncene

A MNOHO DALSICH VECI

nejake videa od kamaratou.(Miloša a Mareka)

skoda favorit 136(SSTeam) vs skoda 120


skoda 105 vs skoda 120 (tuning zraz rozhanovce)


http://www.youtube.com/wa tch?v=o8rkuet6Ras



PREDANE ,KARTA NA PAMIATKU



Moj byvaly spotrebak skoda-virt.cz/cz/.../8893 -a-skoda120



FOTKY Z PRESTAVBY A OPRAVY OD ROKU 2012 SU V PRISPEVKU

a skoda120 - komentáře:

23:31:48
30.12.2012
haso
-> peter l: tak, ja som vyfuk lr konzultoval s naslovo vzatym odbornikom na hluk v SR, s byvalym dlhorocnym konstrukterom tlmicov v automobilke Tatra...

a dospeli sme k tomu, ze ten vyfuk je velmi zaujimavo rieseny



a pan povedal: "100dB? ani sa necudujem" 4
upraveno 2x, naposled 30.12.2012 23:32:11
23:29:02
30.12.2012
peter l
-> haso: Nechcem sa tu hadat ale vyfuk LR mala splnat hlukovu normu max 100dB,cize mal slamku na konci pave preto 1
23:27:07
30.12.2012
peter l
-> afro100: Pri obrazku som to napisal kvoli HLUCNOSTI,mal som 50-ku a hucilo to o nieco viac a co sa tyka vykonosti tak neverim ze by som pocitil rozdiel 42alebo50 na koncovke8
upraveno 1x, naposled 30.12.2012 23:32:23
23:23:07
30.12.2012
MOLSO
-> haso: 3 100DB ? ani sa nečudujem 3 3
23:22:27
30.12.2012
haso
vyfuk LR dokumentacie ma niektore nelogicke riesenia, ale budiz ...
23:17:46
30.12.2012
afro100
-> peter l: Neviem co je to za vyfuck a je mi jedno, co si tam povesis. Daj si tam aj slamku s dzusiku, pokial uznas za vhodne. Kvoli pochybnostiam, ci to spravne chapem, som sa normalne opytal, tak neviem preco tu citim sarkazmus.
22:42:34
30.12.2012
peter l
-> afro100: Poznas dokumentaciu na vyfuk LR?? lebo podla mna asi nie1
22:40:34
30.12.2012
afro100
-> peter l: eeh ... to si ako za tlmic dal mensiu ruru nez vstupnu do tlmica ?
upraveno 1x, naposled 30.12.2012 22:40:45
20:20:47
30.12.2012
peter l
tlmic vyfuku dokonceny ,koncova trubka priem.42mm aby to aspon trocha bol tichsi,no ved aj L/A ma koncovku 42-ku4
zvětšit a skoda120 - obrázek od peter l vložen 30.12.2012 20:20:47
22:10:44
27.12.2012
peter l
-> TechniX: Ano je to stredovy tlmic z feldy diezel ale asi sa vratim naspet ku koncovemu z Fava lebo je tichsi. stredovy z Feldy ma pekny zvuk ale reve jak sialeny,a favo koncov tak akurat1.A bude taky polozavodak.
upraveno 1x, naposled 27.12.2012 22:11:40
20:34:45
27.12.2012
TechniX
sleduji tohle auto už delší dobu a krásná práce, bude z něj závoďák 4 jen koukám co to tam má za výfuk ? to je nějaký středový tlumič z něčeho ??
20:34:40
27.12.2012
Kurier Grobar
-> peter l: -> bigfavo: i mne to čeka :D
17:04:02
27.12.2012
peter l
-> bigfavo: Presne tak ako hovoris 3 3 3
16:53:46
27.12.2012
bigfavo
-> peter l: uz som si vsimol 1 clovek sa uci krok za krokom 4 ja som este pred polrokom nevedel co su to tie karbiky ale ked stym robis, skusas tak sa naucis co a jak 3
15:11:06
27.12.2012
peter l
-> bigfavo: Uz som o nieco mudrejsi tak uvidime1
10:03:02
27.12.2012
bigfavo
-> peter l: tak to je pruser fakt 1 skus sa stym pohrat a mozno nieco vymyslis 4
16:40:54
26.12.2012
peter l
-> bigfavo: Motor uz vrci ale kedy na 2 a kedy na 3 valce3idem robit to najhorsie nejako to naladit ze by to aspon isli vsetky 4 valce,a potom dalej1
upraveno 1x, naposled 26.12.2012 16:41:22
11:47:45
26.12.2012
bigfavo
-> peter l: kedy zavrci motor ? 4
19:36:57
25.12.2012
peter l
Aspon trocha lestenia1
zvětšit a skoda120 - obrázek od peter l vložen 25.12.2012 19:36:57
21:04:03
24.12.2012
peter l
Prepad do nadrze..
zvětšit a skoda120 - obrázek od peter l vložen 24.12.2012 21:04:03
Extreme Tyres