a skoda120 a skoda120

komentáře | popis | fotky | peter l | 23.05.15 19:28 | 259x v oblíbených
AUTO PREDANE,KARTA OSTAVA NA PAMIETKU



Auto bolo vyrobene v roku 1978,moj otec je 1.majitel,pred 12.rokmi prerobene na eMko,v roku 2004 vyvarena, novy lak.To auto som dostal odkedy mam vodicak 2007,som upravoval podla moznosti a hlavne financii.Kompletna generalka a uprava karoserie,motora a naprav v roku 2012...

Znova komplet repas auta v roku 2012:

Podvozok

- Predna naprava M-ko,napravnica-uzovka(je z hrubsieho plechu)a prevarena na hrebeň.riadenie,vystuzene drazy,farba-modra polyruetanova.riadenie-pr etesnena a nove menzety a gulak

-Vystuzene ramena L/A,7mm podlozka pod hornym ramenom pre vetsi odklon,farba ramien-zlta Alkyton

-Podlozka pod stabilyzator 12mm,a tvrde silentbloky(vše vlastna vyroba)

-Tlmice Pal- pritvrdene(Spax-caka na repas)a tvrde ulož.tlmicov(vlast.vyr.) Pruziny-skratene,rozpera v kufri(vlastna vyroba)

-Zbiehavost: 1,5mm Odklon:-1,75 stup.(číze priklon) ale Laborujem

-Zadna kyvadlova(mokra) naprava,vystuzene polonapravy,Zavarene kruzky na poloose a kamene s drazkou(š1000)-Komp.repas ,farba-cervena polyruetanova.

-Vystuzene nove rameno L/A,farba-zlta Alkyton s originalnym novy gumovym ulozenim.

-Tlmice Pal-pritvrdene(HP-čaka na repas)a tvrde ulož.tlmicov(vlast.vyr.), Pruziny-mierne skratene,pas na zavesenie polonapravy. --Zbiehavost: 1mm Odklon:-1,5 stup.(čize priklon) ale asi sa zmeni..



Brzdy

-Predne-Kotuce a nove dosticky 130,4-peistikove brzdice po GO zapojene ako origo 130,nove hadicky,trubky a kocky.

-Zadne-komplet GO s presustruz.bubony,s 19mm valcekom.

-Hlavny brzdovy valec-19mm(caka na nove)

-brzdova kvapalina DOT 4



Kolesa

-Duralove podlozky na zmenu roztece zo 4x130 na 4x100 s ocelovymi zavitovymi vlozkami,hrubka 24mm

-Disky O.Z racing 6,5j x 15 s pneu.Matador Aqilla 195/50 r15 vaha:zabudol odvazit,takze neskvor..

-Rozsirene skodovacke disky na 2x6,5j a 2x7,5j s polyruetanovym bielym lakom s Letnymi pneu.Dunlop sp sport 175/50 r13



Prevodovka

-5-stupnova prevodovka,Staly Prevod:4,22,pretesnena este povodnymi vnutornostami(druha repasovana caka na vymenu)

-nostnik na prevod.vystuzena,skratena paka riadenia.

-Spojka priem.190mm lahsi pritlacak SACHS,lamela -seria(neodpruzena,medene nity)



Motor

AKTUALNE

-Zaklad Favorit 135, GO-vlozky,piesty(s rovnym dnom 136),kruzky,piest.cap,vse tko Favorit 136(kolbenschmit) naj. 12tkm cize dobry zaklad na poriadne upravy+nove tesnene,semeringy a rozvody.

-Hlava valcov 135:zvacsene a lestene sacie aj vyfukove kanaly(aj okoly sediel)a zlicovane sanie na 31mm a vyfuk na origo tesnenie

-znizena hlava na KP 10,9:1

-lestene spalovacie priestory

-mierne odlahcene vantily a lestene(vyfukove viac upravene)

-2mm podlozky po ventilovymi pruzinami(aj pod vnutornymi)

-vackovy hriadel 278/270 zvih S/V 6,9/6,7mm vola ventilov S/V:0,30/0,30 za tepla

-Odlahceny zotrvacnik(5kg) a remenicky(remen.vod.pumpy a altern.odvrtavanim)

-Sacie potrubie 136 zvecsene a vylestene kanale a zlicovane s hlavou

-Karburator Weber 32 DARA s dif.24/26

-studene sanie vlastnej vyroby

-Ladene zvody 4 do 1-nej(vlastna vyroba) trubky 4ks 1,5x36x670mm do 50-ky,priruby zlicovane s hlavou,tlmic(stredova z feldy diesel)

-Rozdelovac maly 11 stup.z 110 R-ky bez potlaku

-Zviseny tlak oleja o 1 bar

-Olejovy chladic(120 gls)

-Oil catch tank(vlastna vyroba)

-Olej Castrol Magnatec 10W-40



Interier

-Vsetko netrete s ciernym Alkytonom,navarene petky na ochranny ram,odlahceny-bez zadnych sedaciek,izolacii a gumoasfaltu na podlahe,odpojovac beterky,zadne tapacira(imitacia slzickoveho plechu)...

-Sedacky:škrupiny Jacky auto sport-kolajnicky 120 a prevarena priecka aby sed.boly nizsie cca4,5cm,koberceky(PVC imitacia slzic.plechu)

-Volant:skoda rely 340mm(Spišske Vlachy)vlastnorucne obšita ciernou kozou,

-Palubovka-vlastna vyroba s kombinaciou ciernej a cervenej koze,Pridavne budiky:ekonomer,voltmeter ,tlak a teplota oleja-Lada,

-Praskovy hasiaci pristroj pod sedadlom spolujazdca,abcencia radia a predne tapacire este nedokoncene

A MNOHO DALSICH VECI

nejake videa od kamaratou.(Miloša a Mareka)

skoda favorit 136(SSTeam) vs skoda 120


skoda 105 vs skoda 120 (tuning zraz rozhanovce)


http://www.youtube.com/wa tch?v=o8rkuet6Ras



PREDANE ,KARTA NA PAMIATKU



Moj byvaly spotrebak skoda-virt.cz/cz/.../8893 -a-skoda120



FOTKY Z PRESTAVBY A OPRAVY OD ROKU 2012 SU V PRISPEVKU

a skoda120 - komentáře:

21:03:10
24.12.2012
peter l
Pomaly pokracujem...
zvětšit a skoda120 - obrázek od peter l vložen 24.12.2012 21:03:10
19:57:37
22.12.2012
peter l
Robert8899 22.12.12 19:12:19 napsal:

→ peter l: parada ty sa s tym ponahlas :)


No do konca roka by som to chcel stihnut aspon poskladat tak ako to ma byt8potom bude zase manejcasu
19:47:32
22.12.2012
peter l
Hlava 135-sacie kanaly 27m do kuzela na 31mm,vyfukove zvecsene o 2 mm do kuzela a pri konci uz o 4-5mm vsetko zlicovane a lestene,lestene spalovaky,odlahcene ventily a lestene,nove gufera,podlozka pod ventilovimi pruzinam 2mm aj pod vnutornym!!!znizene hlave na KP 10,9:12 2
zvětšit a skoda120 - obrázek od peter l vložen 22.12.2012 19:47:32
19:12:19
22.12.2012
Robert8899
-> peter l: parada ty sa s tym ponahlas :) plaec hore pekna praca mna to este len caka
19:08:55
22.12.2012
peter l
Skuska ventilov
zvětšit a skoda120 - obrázek od peter l vložen 22.12.2012 19:08:55
21:22:59
20.12.2012
peter l
-> tapo145ap: Mam na to techniku,tolko ti prezradim ze s tou technikou ide dost pekne a rychlo1 1
upraveno 1x, naposled 20.12.2012 21:34:25
20:53:01
20.12.2012
tapo145ap
Pekná práca ... cim to zvacsujes?
20:49:51
20.12.2012
peter l
vyfukovy kanal-okolo ventilu a voditok zvecsene o 2mm a rovnomerne do kuzela zlicovane na seriove tsnenie cize na konci kanal je zvecsene okolo 3-4mm po obvode,este nedokoncene treba ho vylestit
zvětšit a skoda120 - obrázek od peter l vložen 20.12.2012 20:49:51
upraveno 1x, naposled 20.12.2012 20:52:17
20:47:41
20.12.2012
peter l
sacie kanaly seriove 25mm zvecsena okolo ventilu a voditok na priemer 27+- a zvecsene rovnomerne do kuzela az na priemer 31,5mm na seriove tesnenie a kanaly acieho potrubia..
zvětšit a skoda120 - obrázek od peter l vložen 20.12.2012 20:47:41
23:15:45
16.12.2012
Maťulo
peter l 15.12.12 13:58:49 napsal:

→ Maťulo: Dam do bloku,na remenici stupnica,meriam na

1.valci s ventilovou volou 0,45mm…




tak to je potom na mieste... 4 prepac, ale myslel som si ze to len tak tlachas od oka...6
23:04:10
16.12.2012
Péďa17
-> peter l: krásná práce
17:00:16
16.12.2012
peter l
-> vhml: Nemas pravdu je tam zotrvak stoceny na 4,8kg ziadna 10kg3 -> Tomaso435: ti to vysvetlyl-> castrol:
16:52:34
16.12.2012
castrol
-> Tomaso435: to ne ale vyzera to pekne 1
16:51:11
16.12.2012
vhml
škoda že z druhý strany těch o pár gramů odhlečenejch řemenic je 10kilovej setrvák :-D
16:48:16
16.12.2012
Tomaso435
-> peter l: řekni mi, má to nějakej znatelnější vliv na akceleraci a spotřebu? :-)
16:43:16
16.12.2012
peter l
Aj nejake gramy ubudly3
zvětšit a skoda120 - obrázek od peter l vložen 16.12.2012 16:43:16
Extreme Tyres