*Pa/ J3ster / Š 130L *Pa/ J3ster / Š 130L

komentáře | popis | fotky | J3STER | 25.12.23 18:58 | 82x v oblíbených
Tož tohle je moje Š 130L po dědovi. Je to vůbec první 130ka kterou jsem měl tu čest řídit. Stačilo jedno svezení a propadl jsem jejím čtyřpístkovým brzdám, pětikvaltu, motoru, vlečce......prostě všemu co dělá stotřicítku stotřicítkou.



Nějaké ty data:

Škoda 130L

Vyrobeno: v.r. 1986 v Mladé Boleslavi

Barva: šípková červeň

Najeto: cca. 45 000 km



Moje plány jsou že ji budu decentně vylepšovat, a tím pádem zůstane rapid v originále.



Motor

Trochu leklá ryba zajetá dědkostylem se sklonem k detonačnímu spalování. Proto jsem rozhodl že do ní poputuje 742.136 původně určený do rapida.

V létě 2015 prozatimní motor 742.136 od Pecy nasazen a legálně zapsán do TP.



Nový motor od podzimu 2022.

Blok 742.136, odlehčená kliková hřídel s ojnicemi a písty fabie 1,4, odlehčený setrvačník, odpružená lamela spojky, hlava felicie Mpi s vahadly fabia, vačka 265°, kompresní poměr 10,3 :1. Odhadovaný výkon 90Hp.

Stavěl Vrbamotorsport.



Jede úžasně, a auta jako je dvojková Octavie mají opravdu problémy při předjiždění.



Náskok před ŠKODA 120GLS M1

▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓­▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ░░░ ░░░ ░░░ ░░░

80% .............­........... ..­.............­........ . ....­.............­..... ......................... .................Mám diktátora, ale nemám tu drzost jezdit s neúctou k životu jako ŠKODA 120 GLS M1 –20% . :-( ,ale na druhou stranu mi to brzdí jako šlak :-D

*Pa/ J3ster / Š 130L - komentáře:

10:09:15
28.07.2015
minno
-> J3STER: a k čemu to je dobré? k ničemu3
07:04:15
28.07.2015
J3STER
-> MOLSO: Ne, jen obyč 742.136 od Pecy než bude něco lepšího. Fabie ve 136 bloku by se mi libila.
upraveno 1x, naposled 28.07.2015 07:25:15
06:06:04
27.07.2015
MOLSO
-> J3STER: tak co pujde tam nejaka fabie ? 1 3
21:29:31
26.07.2015
J3STER
Už to začalo...1
zvětšit *Pa/ J3ster / Š 130L - obrázek od J3STER vložen 26.07.2015 21:29:31
17:28:59
26.08.2014
J3STER
-> Vitek: Ano prosím, polepším se.4
16:44:58
24.08.2014
Vitek
-> J3STER: Jirko, auto krásný,ale ty fotky mobilem jsou hrozný 10
20:22:02
04.08.2014
J3STER
Originalisti dostávají psotník.3 3 3
zvětšit *Pa/ J3ster / Š 130L - obrázek od J3STER vložen 04.08.2014 20:22:02
20:20:41
04.08.2014
J3STER
20:19:58
04.08.2014
J3STER
Jinak dnes:
zvětšit *Pa/ J3ster / Š 130L - obrázek od J3STER vložen 04.08.2014 20:19:58
20:17:55
04.08.2014
J3STER
-> minno: Ne, ty jsou v původním laku jak byly. Akorát opravované místa jsou stříknuté sprejem.4
12:44:36
04.08.2014
minno
-> J3STER: blatníky sú nové a novo lakované?
22:28:16
02.08.2014
J3STER
-> Vitek: Je to DINITROL 750 odolný proti oštěrkování a soli. Nahradil jsem tak plastizol co musel pryč při hledání rzi.4
22:22:35
02.08.2014
Vitek
-> J3STER 02.08.14 21:47:45: Ahoj, čím jsi to vymazával?
21:51:48
02.08.2014
J3STER
Celek. Chybí jen lišty a zástěrky. Ten škaredý plecháč je rezerva OR34 a je na ní napsáno BARUM MINSKSCHINA.9 Apollo půjde na vyvážení pač mu chybí 20g závaží co jsem našel na zemi v garáži pod autem.
zvětšit *Pa/ J3ster / Š 130L - obrázek od J3STER vložen 02.08.2014 21:51:48
21:47:45
02.08.2014
J3STER
a druhá strana.
zvětšit *Pa/ J3ster / Š 130L - obrázek od J3STER vložen 02.08.2014 21:47:45
21:46:32
02.08.2014
J3STER
Zamazávání spáry polymerem.
zvětšit *Pa/ J3ster / Š 130L - obrázek od J3STER vložen 02.08.2014 21:46:32
21:45:05
02.08.2014
J3STER
Tím to děkuji přítulce za asistenci při nasazování dveří a kapoty.
zvětšit *Pa/ J3ster / Š 130L - obrázek od J3STER vložen 02.08.2014 21:45:05
upraveno 1x, naposled 02.08.2014 21:57:57
21:44:21
02.08.2014
J3STER
Zase pokrok
zvětšit *Pa/ J3ster / Š 130L - obrázek od J3STER vložen 02.08.2014 21:44:21
22:21:26
14.07.2014
J3STER
Bude z toho zase auto.1
zvětšit *Pa/ J3ster / Š 130L - obrázek od J3STER vložen 14.07.2014 22:21:26
22:20:13
14.07.2014
J3STER
S medvědím hounem a novými šrouby.6
zvětšit *Pa/ J3ster / Š 130L - obrázek od J3STER vložen 14.07.2014 22:20:13
Extreme Tyres