*Pa/ J3ster / Š 130L *Pa/ J3ster / Š 130L

komentáře | popis | fotky | J3STER | 18.01.19 08:18 | 69x v oblíbených
Tož tohle je moje Š 130L po dědovi. Je to vůbec první 130ka kterou jsem měl tu čest řídit. Stačilo jedno svezení a propadl jsem jejím čtyřpístkovým brzdám, pětikvaltu, motoru, vlečce......prostě všemu co dělá stotřicítku stotřicítkou.

Nějaké ty data:
Škoda 130L
Vyrobeno: v.r. 1986 v Mladé Boleslavi
Barva: šípková červeň
Najeto: cca. 45 000 km

Moje plány jsou že ji budu decentně vylepšovat, a tím pádem zůstane rapid v originále.

Motor
Trochu leklá ryba zajetá dědkostylem se sklonem k detonačnímu spalování. Proto jsem rozhodl že do ní poputuje 742.136 původně určený do rapida.
V létě 2015 prozatimní motor 742.136 od Pecy nasazen a legálně zapsán do TP.

Podvozek
Mám v plánu decentní snížení. Sakyho pružiny a tlumiče Spax mám ve sklepě, ale kdy je tam dám čert ví. :-D

Kola
Zatím Apolla s pneu OR 34 165/80 R13, další alternativy: pavučiny BWA 5,5J x 14 s pneu Toyo Proxes CF2 185/60 R14, závodní MTX 5,5J x 13 s pneu semperit 185/60 R13.


Exteriér
Dálkové Wesemy, zrcátka Beskyd sport. Sháním se po kouřových blinkrech jak předních, tak bočních.

Interiér
Původní eLková palubka byla vyměněna za lepší GLkovou, a byl nasazen volant z Kolína. Zapojeno osvětlení kastlíku.



Náskok před ŠKODA 120GLS M1
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓ ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓░░░ ░░░░░░░░░
80% ......................... .......................... ................... Nemám diktátora -20% :-( ,ale na druhou stranu mi to brzdí jako šlak :-D


Chystané úpravy:
- vyztužení zadní nápravy
- vyztužení ramene pro uchycení tlumiče přední nápravy
- kratší pružiny + tlumiče Spax
- motor 742.136 + pár koníků na víc
- stavba vhodného výfuku k motoru
- litá kola


Ty woe asi strhnu Quakometer :-D

Videa o škodovkách:
skoda 130lr

Báječné stroje Škoda 105 120 130 dokument 1985

Skoda promo film showing Estelle 105 & 120

*Pa/ J3ster / Š 130L - komentáře:

21:15:08
01.09.2017
J3STER

-> minno: -> Antony: Budu bastlit podélný laděný výfuk do obalu origo výfuku, tak potřebuju držák i u příčky motoru. Proto ta prodloužená část se dvěma otvory jak měly stovky a embéčka. Akorát nemůžu najít fotku jak byl ten držák od výfuku.
20:30:08
01.09.2017
Antony

-> minno: lze na to chytit držaky příčnýho výfuku.
20:07:07
01.09.2017
minno

-> J3STER: v čom spočíva kúzlo toho nového držiaka motora?
19:38:54
15.06.2016
J3STER

-> Pavel P..: U tebe člověk nikdy neví.3 A že jsi je nepochválil.1
16:08:52
15.06.2016
Pavel P..

-> Meilo: nebuď naivní3
14:39:24
15.06.2016
Meilo

-> J3STER: Jistě že ti ty čtrnáctky závidí. 47 47 47
15:17:01
28.05.2016
J3STER

-> Pavel P..: Myslíš ty 5,5J 14 s pneu 185/60 R14? No nevím ty tvoje Heggliny vypadají jako by patřily na drezínu a ne na auto.3 3 3 Jinak mě se pavučiny líbí.4
11:35:45
28.05.2016
Pavel P..

-> J3STER: co? ty poklice?3
21:30:01
27.05.2016
J3STER

-> Pavel P..: Takže závidíš?1
08:50:08
27.05.2016
Pavel P..

-> Meilo: 47 47
01:49:18
27.05.2016
Meilo

-> J3STER: Hezky, pěkně takovou káru nemá ani Pavel P.. . A ty kola ti určitě závidí až skřípe zubama. 1
upraveno 1x, naposled 27.05.2016 01:50:22
00:08:22
25.05.2016
J3STER

-> Pavel P..: Neboj, už to tam dávno není. A motor taky ne. 70
upraveno 2x, naposled 25.05.2016 00:10:09
18:02:00
24.05.2016
Pavel P..

Filtr pěknej ale ten bude za chívli zasranej jak jetel takhle pod tou dírou a v dráze klíňáku kde si občas odplivne vodní pumpa3
17:11:14
06.05.2016
J3STER

Obuto do nových Toyo proxes CF21
zvětšit *Pa/ J3ster / Š 130L - obrázek od J3STER vložen 06.05.2016 17:11:14
upraveno 1x, naposled 06.05.2016 17:11:33
21:33:38
29.03.2016
šadesa

jo dík až ted sem si to přečet v kartě1
21:02:43
29.03.2016
J3STER

-> šadesa: Wesem
20:40:26
29.03.2016
šadesa

co to máš za značku těch přídavných?5
20:37:07
29.03.2016
J3STER

-> Pavel P..: Nasadil jsem je na zkoušku. Bylo to fajn svezení s čitelným chováním auta a velice dobrým nástupem brzd. Nelíbí se mi jak lezou ve předu ven z blatníků, a rozdíl v rychlosti na jednotlivé převodové stupně díky šedesátkovému profilu (185/60 R13). Taky jsem byl nemile překvapen vibracemi řízení. Zřejmě ty trubkové matky vyrobené z imbus šrooubů nezajišťují dostatečné středění. Jinak se mi ta černá docela líbí, a je i dokonce šmrcnutá růžovým dipem ještě od tunerladi. 38 3
upraveno 3x, naposled 30.03.2016 15:20:01
17:39:47
29.03.2016
Pavel P..

Ty ARC by tomu sekli jen kdyby nebyli ty středy tak tmavý.... já ted nechával jedny kola dělat a našel jsem jen jedinej použitelnej grafitovej odstín aby nebyl matnej a nebo moc světlej, aby ten leštěnej límec vyniknul a byl vidět i tvar středu.
Extreme Tyres