skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tož tohle je moje Š 130L po dědovi. Je to vůbec první 130ka kterou jsem měl tu čest řídit. Stačilo jedno svezení a propadl jsem jejím čtyřpístkovým brzdám, pětikvaltu, motoru, vlečce......prostě všemu co dělá stotřicítku stotřicítkou.
Nějaké ty data:
Škoda 130L
Vyrobeno: v.r. 1986 v Mladé Boleslavi
Barva: šípková červeň
Najeto: cca. 45 000 km
Moje plány jsou že ji budu decentně vylepšovat, a tím pádem zůstane rapid v originále.
Motor
Trochu leklá ryba zajetá dědkostylem se sklonem k detonačnímu spalování. Proto jsem rozhodl že do ní poputuje 742.136 původně určený do rapida.
V létě 2015 prozatimní motor 742.136 od Pecy nasazen a legálně zapsán do TP.
Podvozek
Mám v plánu decentní snížení. Sakyho pružiny a tlumiče Spax mám ve sklepě, ale kdy je tam dám čert ví. :-D
Kola
Zatím Apolla s pneu OR 34 165/80 R13, další alternativy: pavučiny BWA 5,5J x 14 s pneu Toyo Proxes CF2 185/60 R14, závodní MTX 5,5J x 13 s pneu semperit 185/60 R13.
Exteriér
Dálkové Wesemy, zrcátka Beskyd sport. Sháním se po kouřových blinkrech jak předních, tak bočních.
Interiér
Původní eLková palubka byla vyměněna za lepší GLkovou, a byl nasazen volant z Kolína. Zapojeno osvětlení kastlíku.
Náskok před ŠKODA 120GLS M1
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓ ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓░░░ ░░░░░░░░░
80% ......................... .......................... ................... Nemám diktátora -20% :-( ,ale na druhou stranu mi to brzdí jako šlak :-D
Chystané úpravy:
- vyztužení zadní nápravy
- vyztužení ramene pro uchycení tlumiče přední nápravy
- kratší pružiny + tlumiče Spax
- motor 742.136 + pár koníků na víc
- stavba vhodného výfuku k motoru
- litá kola
Ty woe asi strhnu Quakometer :-D
Videa o škodovkách:
Nějaké ty data:
Škoda 130L
Vyrobeno: v.r. 1986 v Mladé Boleslavi
Barva: šípková červeň
Najeto: cca. 45 000 km
Moje plány jsou že ji budu decentně vylepšovat, a tím pádem zůstane rapid v originále.
Motor
Trochu leklá ryba zajetá dědkostylem se sklonem k detonačnímu spalování. Proto jsem rozhodl že do ní poputuje 742.136 původně určený do rapida.
V létě 2015 prozatimní motor 742.136 od Pecy nasazen a legálně zapsán do TP.
Podvozek
Mám v plánu decentní snížení. Sakyho pružiny a tlumiče Spax mám ve sklepě, ale kdy je tam dám čert ví. :-D
Kola
Zatím Apolla s pneu OR 34 165/80 R13, další alternativy: pavučiny BWA 5,5J x 14 s pneu Toyo Proxes CF2 185/60 R14, závodní MTX 5,5J x 13 s pneu semperit 185/60 R13.
Exteriér
Dálkové Wesemy, zrcátka Beskyd sport. Sháním se po kouřových blinkrech jak předních, tak bočních.
Interiér
Původní eLková palubka byla vyměněna za lepší GLkovou, a byl nasazen volant z Kolína. Zapojeno osvětlení kastlíku.
Náskok před ŠKODA 120GLS M1
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓ ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓░░░ ░░░░░░░░░
80% ......................... .......................... ................... Nemám diktátora -20% :-( ,ale na druhou stranu mi to brzdí jako šlak :-D
Chystané úpravy:
- vyztužení zadní nápravy
- vyztužení ramene pro uchycení tlumiče přední nápravy
- kratší pružiny + tlumiče Spax
- motor 742.136 + pár koníků na víc
- stavba vhodného výfuku k motoru
- litá kola
Ty woe asi strhnu Quakometer :-D
Videa o škodovkách:
*Pa/ J3ster / Š 130L - komentáře:
-> minno: -> Antony: Budu bastlit podélný laděný výfuk do obalu origo výfuku, tak potřebuju držák i u příčky motoru. Proto ta prodloužená část se dvěma otvory jak měly stovky a embéčka. Akorát nemůžu najít fotku jak byl ten držák od výfuku.
-> minno: lze na to chytit držaky příčnýho výfuku.
-> J3STER: v čom spočíva kúzlo toho nového držiaka motora?
-> Pavel P..: U tebe člověk nikdy neví.
A že jsi je nepochválil.


-> Meilo: nebuď naivní

-> J3STER: Jistě že ti ty čtrnáctky závidí.




-> Pavel P..: Myslíš ty 5,5J 14 s pneu 185/60 R14? No nevím ty tvoje Heggliny vypadají jako by patřily na drezínu a ne na auto.
Jinak mě se pavučiny líbí.




-> J3STER: co? ty poklice?

-> Pavel P..: Takže závidíš?

-> Meilo:



-> J3STER: Hezky, pěkně takovou káru nemá ani Pavel P.. . A ty kola ti určitě závidí až skřípe zubama. 

-> Pavel P..: Neboj, už to tam dávno není. A motor taky ne. 

Filtr pěknej ale ten bude za chívli zasranej jak jetel takhle pod tou dírou a v dráze klíňáku kde si občas odplivne vodní pumpa

Obuto do nových Toyo proxes CF2

jo dík až ted sem si to přečet v kartě

-> šadesa: Wesem
co to máš za značku těch přídavných?

-> Pavel P..: Nasadil jsem je na zkoušku. Bylo to fajn svezení s čitelným chováním auta a velice dobrým nástupem brzd. Nelíbí se mi jak lezou ve předu ven z blatníků, a rozdíl v rychlosti na jednotlivé převodové stupně díky šedesátkovému profilu (185/60 R13). Taky jsem byl nemile překvapen vibracemi řízení. Zřejmě ty trubkové matky vyrobené z imbus šrooubů nezajišťují dostatečné středění. Jinak se mi ta černá docela líbí, a je i dokonce šmrcnutá růžovým dipem ještě od tunerladi.



Ty ARC by tomu sekli jen kdyby nebyli ty středy tak tmavý.... já ted nechával jedny kola dělat a našel jsem jen jedinej použitelnej grafitovej odstín aby nebyl matnej a nebo moc světlej, aby ten leštěnej límec vyniknul a byl vidět i tvar středu.