*Pa/ J3ster / Š 130L *Pa/ J3ster / Š 130L

komentáře | popis | fotky | J3STER | 25.12.23 18:58 | 82x v oblíbených
Tož tohle je moje Š 130L po dědovi. Je to vůbec první 130ka kterou jsem měl tu čest řídit. Stačilo jedno svezení a propadl jsem jejím čtyřpístkovým brzdám, pětikvaltu, motoru, vlečce......prostě všemu co dělá stotřicítku stotřicítkou.

Nějaké ty data:
Škoda 130L
Vyrobeno: v.r. 1986 v Mladé Boleslavi
Barva: šípková červeň
Najeto: cca. 45 000 km

Moje plány jsou že ji budu decentně vylepšovat, a tím pádem zůstane rapid v originále.

Motor
Trochu leklá ryba zajetá dědkostylem se sklonem k detonačnímu spalování. Proto jsem rozhodl že do ní poputuje 742.136 původně určený do rapida.
V létě 2015 prozatimní motor 742.136 od Pecy nasazen a legálně zapsán do TP.

Nový motor od podzimu 2022.
Blok 742.136, odlehčená kliková hřídel s ojnicemi a písty fabie 1,4, odlehčený setrvačník, odpružená lamela spojky, hlava felicie Mpi s vahadly fabia, vačka 265°, kompresní poměr 10,3 :1. Odhadovaný výkon 90Hp.
Stavěl Vrbamotorsport.

Jede úžasně, a auta jako je dvojková Octavie mají opravdu problémy při předjiždění.

Náskok před ŠKODA 120GLS M1
▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓­▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ░░░ ░░░ ░░░ ░░░
80% .............­........... ..­.............­........ . ....­.............­..... ......................... .................Mám diktátora, ale nemám tu drzost jezdit s neúctou k životu jako ŠKODA 120 GLS M1 –20% . :-( ,ale na druhou stranu mi to brzdí jako šlak :-D

*Pa/ J3ster / Š 130L - komentáře:

17:11:14
06.05.2016
J3STER
Obuto do nových Toyo proxes CF21
zvětšit *Pa/ J3ster / Š 130L - obrázek od J3STER vložen 06.05.2016 17:11:14
upraveno 1x, naposled 06.05.2016 17:11:33
21:33:38
29.03.2016
šadesa
jo dík až ted sem si to přečet v kartě1
21:02:43
29.03.2016
J3STER
-> šadesa: Wesem
20:40:26
29.03.2016
šadesa
co to máš za značku těch přídavných?5
20:37:07
29.03.2016
J3STER
-> Pavel P..: Nasadil jsem je na zkoušku. Bylo to fajn svezení s čitelným chováním auta a velice dobrým nástupem brzd. Nelíbí se mi jak lezou ve předu ven z blatníků, a rozdíl v rychlosti na jednotlivé převodové stupně díky šedesátkovému profilu (185/60 R13). Taky jsem byl nemile překvapen vibracemi řízení. Zřejmě ty trubkové matky vyrobené z imbus šrooubů nezajišťují dostatečné středění. Jinak se mi ta černá docela líbí, a je i dokonce šmrcnutá růžovým dipem ještě od tunerladi. 38 3
upraveno 3x, naposled 30.03.2016 15:20:01
17:39:47
29.03.2016
Pavel P..
Ty ARC by tomu sekli jen kdyby nebyli ty středy tak tmavý.... já ted nechával jedny kola dělat a našel jsem jen jedinej použitelnej grafitovej odstín aby nebyl matnej a nebo moc světlej, aby ten leštěnej límec vyniknul a byl vidět i tvar středu.
19:08:58
05.09.2015
MOLSO
-> J3STER: 3

to urcite nie 4
17:33:26
04.09.2015
Pavel P..
-> J3STER: abys nebyl zklamanej... zvuk to má pěknej ale žádný extra zvýšení výkonu nečekej4
12:30:49
04.09.2015
J3STER
.......... koupil jsem k němu i tenhle filtr. Jsem zvědavý na výsledek.
zvětšit *Pa/ J3ster / Š 130L - obrázek od J3STER vložen 04.09.2015 12:30:49
upraveno 1x, naposled 04.09.2015 12:31:20
12:29:34
04.09.2015
J3STER
Tož když mám tenhle lauf......1
zvětšit *Pa/ J3ster / Š 130L - obrázek od J3STER vložen 04.09.2015 12:29:34
10:27:41
03.08.2015
minno
14:24:20
31.07.2015
castrol
-> J3STER: a praská 3
05:39:03
31.07.2015
MOLSO
-> J3STER: 3
21:06:52
30.07.2015
J3STER
-> minno: To jako je k ničemu 136ka? To šedý lak je na ho*no.3
21:05:32
30.07.2015
J3STER
A je tam! Dnešním dnem budiž zvána 136kou.1
zvětšit *Pa/ J3ster / Š 130L - obrázek od J3STER vložen 30.07.2015 21:05:32
12:28:59
28.07.2015
castrol
-> minno: ale ako to ide 1
Extreme Tyres