skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tož tohle je moje Š 130L po dědovi. Je to vůbec první 130ka kterou jsem měl tu čest řídit. Stačilo jedno svezení a propadl jsem jejím čtyřpístkovým brzdám, pětikvaltu, motoru, vlečce......prostě všemu co dělá stotřicítku stotřicítkou.
Nějaké ty data:
Škoda 130L
Vyrobeno: v.r. 1986 v Mladé Boleslavi
Barva: šípková červeň
Najeto: cca. 45 000 km
Moje plány jsou že ji budu decentně vylepšovat, a tím pádem zůstane rapid v originále.
Motor
Trochu leklá ryba zajetá dědkostylem se sklonem k detonačnímu spalování. Proto jsem rozhodl že do ní poputuje 742.136 původně určený do rapida.
V létě 2015 prozatimní motor 742.136 od Pecy nasazen a legálně zapsán do TP.
Nový motor od podzimu 2022.
Blok 742.136, odlehčená kliková hřídel s ojnicemi a písty fabie 1,4, odlehčený setrvačník, odpružená lamela spojky, hlava felicie Mpi s vahadly fabia, vačka 265°, kompresní poměr 10,3 :1. Odhadovaný výkon 90Hp.
Stavěl Vrbamotorsport.
Jede úžasně, a auta jako je dvojková Octavie mají opravdu problémy při předjiždění.
Náskok před ŠKODA 120GLS M1
▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ░░░ ░░░ ░░░ ░░░
80% ........................ ....................... . ...................... ......................... .................Mám diktátora, ale nemám tu drzost jezdit s neúctou k životu jako ŠKODA 120 GLS M1 –20% . :-( ,ale na druhou stranu mi to brzdí jako šlak :-D
Nějaké ty data:
Škoda 130L
Vyrobeno: v.r. 1986 v Mladé Boleslavi
Barva: šípková červeň
Najeto: cca. 45 000 km
Moje plány jsou že ji budu decentně vylepšovat, a tím pádem zůstane rapid v originále.
Motor
Trochu leklá ryba zajetá dědkostylem se sklonem k detonačnímu spalování. Proto jsem rozhodl že do ní poputuje 742.136 původně určený do rapida.
V létě 2015 prozatimní motor 742.136 od Pecy nasazen a legálně zapsán do TP.
Nový motor od podzimu 2022.
Blok 742.136, odlehčená kliková hřídel s ojnicemi a písty fabie 1,4, odlehčený setrvačník, odpružená lamela spojky, hlava felicie Mpi s vahadly fabia, vačka 265°, kompresní poměr 10,3 :1. Odhadovaný výkon 90Hp.
Stavěl Vrbamotorsport.
Jede úžasně, a auta jako je dvojková Octavie mají opravdu problémy při předjiždění.
Náskok před ŠKODA 120GLS M1
▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ░░░ ░░░ ░░░ ░░░
80% ........................ ....................... . ...................... ......................... .................Mám diktátora, ale nemám tu drzost jezdit s neúctou k životu jako ŠKODA 120 GLS M1 –20% . :-( ,ale na druhou stranu mi to brzdí jako šlak :-D
*Pa/ J3ster / Š 130L - komentáře:
Tak zase další foto po dlouhé době.
-> Pavel P..: Dinitrol 750 Odolný proti soli a oštěrkování. ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> J3STER: Ty jí dáváš... ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
šmarjá....čim si to napatlal?![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> J3STER: to už nepojede ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> ŠKODA 120 GLS: To tady visí víc jak rok.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> J3STER: ty potvoro
Náskok před ŠKODA 120GLS M1:
▓▓▓` 19;▓▓▓ 9619;▓▓▓ ▓▓▓` 19;▓▓▓ 9619;▓▓▓ ▓▓▓ρ 9;▓▓▓ 619;▓▓▓& #9619;▓▓▓ ;▓▓▓ 619;░░░& #9617;░░░ ;░
80% ........................ ........................ ...................... Nemám diktátora –20% :-( ,ale na druhou stranu mi to brzdí jako šlak :-D
![167](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/167.gif)
Náskok před ŠKODA 120GLS M1:
▓▓▓` 19;▓▓▓ 9619;▓▓▓ ▓▓▓` 19;▓▓▓ 9619;▓▓▓ ▓▓▓ρ 9;▓▓▓ 619;▓▓▓& #9619;▓▓▓ ;▓▓▓ 619;░░░& #9617;░░░ ;░
80% ........................ ........................ ...................... Nemám diktátora –20% :-( ,ale na druhou stranu mi to brzdí jako šlak :-D
-> Pavel P..: A ještě ETZ 06, a fičura. ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> J3STER: tuzing
![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![78](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/78.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> Pavel P..: No čtrnáctky kola pavučiny, tlumiče Spax, Sakyho pružiny, dopředu čtyřoko jak měl Peca, pořádnej lauf, motor 742.136 s 264kou vačkou........... mám pokračovat?![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Nevíte někdo o mřížce z karosy?
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Nevíte někdo o mřížce z karosy?
-> dakar.cz: No podobá se.
-> šadesa: A proč ne?
-> Danster: Uvažoval jsem o černé, nebo červené, anebo ji nechat bílou ať láká policajty.
-> castrol: To víš, i na šachovnicovou retro pásku podél auta dojde. Zkusím ji nechat udělat magnetickou aby se dala kdykoliv sundat.![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Na vrakáči byla taky jedna, ale když jsem zvedl kapotu........... to byla ale váha. Tahle je lehounká a mám k ní připravenou i kapotu. Tu původní samozřejmě nechám jak je. Hlavně má ty dva otvory. To je ono.
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> šadesa: A proč ne?
-> Danster: Uvažoval jsem o černé, nebo červené, anebo ji nechat bílou ať láká policajty.
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
-> castrol: To víš, i na šachovnicovou retro pásku podél auta dojde. Zkusím ji nechat udělat magnetickou aby se dala kdykoliv sundat.
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Na vrakáči byla taky jedna, ale když jsem zvedl kapotu........... to byla ale váha. Tahle je lehounká a mám k ní připravenou i kapotu. Tu původní samozřejmě nechám jak je. Hlavně má ty dva otvory. To je ono.
stavíš repliku jo?
skoda-virt.cz/cz/.../9329
-130-lr-prototyp
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> J3STER: bude tuning ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> J3STER: Já bych tam tu vanu dal, ale jedině když bude v barvě auta ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)