čert / Škoda 105L 1.4 čert / Škoda 105L 1.4

komentáře | popis | fotky | čert | 11.06.20 06:50 | 156x v oblíbených
Auto je původem Škoda 105L r.v. 1987. Já jsem majitelem od r. 2001. V roce 2003 proběhla přestavba na S130 s motorem 781.136. V roce 2007 oprava karoserie a při té příležitosti nový motor (fabia v bloku 781.136). Původní bílou barvu nahradila modrá.



Karoserie:

-nový lak - modrá dynamik (4590)

-kompletně vyvařeno, nové blatníky, prahy, zadní lemy

-odstraněny trubky na hever -> vyztuženy místa pro hever na začátku a konci prahu - pro použití heveru z FEL

-spínačka a zámky z FEL včetně víčka nádrže + kryt víčka nádrže z FAB (elektricky ovládané otvírání)

-kryty klik z FAV

-4-očko + maska

-prodloužení střechy s brzdovým světlem

-elektricky ovládaná a vyhřívaná zrcátka z FEL, ovladač z OCT

-podvozek ošetřen HB BODY 932

-dutiny HB BODY 900

-bílé kryty předních a bočních blinkrů

-zadní světla červenobílé

-ostřikovače FAB

-motorek stěračů z FEL

-raménka stěračů upraveny z FEL + delší stěrače

-střešní okno

-elektrické otvíraní předního a zadního kufru

-plynové vzpěry na předním a zadním kufru

-folie na oknech - přední boční 70% propustnost, ostatní okna 20% propustnost

-čelní sklo s modrým pruhem

-centrální zamykání

-alarm

-vzpěra mezi předními tlumiči

-odhlučnění motorového prostoru - motorový prostor polepen prošitou skelnou rohoží potaženou hliníkovou fólií

-přední plastové podběhy





Podvozek:

-Přední náprava:

- vyztužená dle L/A

- stabilizátor průměr 18mm

- tvrdé silentbloky uložení stabilizátoru

- L/A pružiny délka (délka 260mm)

- přitvrzené tlumiče (o 30% tvrdší než sériové)

- kotouče s vnitřním chlazením

- náboje s roztečí 4x100 a 4x108

- strmější hřebenové řízení 2,8 ot

- ošetřeno HB BODY 932



-Zadní náprava:

- vyztužená dle L/A

- zesílené úchyty šikmých ramen

- pružiny délka 406 mm; o 30% tvrdší než sériová vlečka

- přitvrzené tlumiče (o 30% tvrdší než sériové)

- brzdové válečky 22mm

- nový zadní náboj s roztečí 4x100, 4x108 a 4x130 plus převrtaný buben

- ošetřeno HB BODY 932



-brzdový posilovač z FEL

-HBV 22 mm

-kola: pavučiny 6J x 14, pneu 175/65 R14





Motor:

-blok 781.136

-klika, vložky, písty, ojnice FAB

-vačka motorexcel 265/257

-hlava FAB

- zvětšené kanály 28mm

- úprava sedel ventilu

- úprava spalovacího prostoru

- snížena na kompresní poměr 10,6

-převařené saní FAV, slícované s hlavou

-expanzní nádržka OCT

-hliníková olejová vana

-olej polosyntetika MOGUL GX-FE 10W-40

-přertyskovaný karburátor LEKR

-zapojené vyhřívání sání

-upravená řemenice FEL, předělaná na klínový řemen

-odlehčený setrvák FEL 1.3

-přítlačnák FEL 1.6

-odpružená spojková lamela TAZ1500

-přítlačný talíř SACHS

-bezkontaktní rozdělovač pro 136X

-zapalovací svíčky DeNSO Iridium IK20

-výfuk S110R, svody vlastní výroby na FAVo potrubí

-alternátor 70A

-rychloběžný startér FEL

-filtrační nádobka na odvětrání klikové skříně

-uložení motoru na silentblocích FAV



Převodovka:

- 5q - stálý převod 4,22

- I 3,80 série 5°

- II 2,12 série 5°

- III 1,41 série 5°

- IV 0,96 série 4°

- V 0,74 sixta

-tvrdý silentblok převodovky

-převodový olej Castrol 75W/90

-železný kloub řazení

-úprava těsnění hokejky

-úprava těsnění náhonu rychloměru



Interiér:

-ošetřeno HB BODY 910 + lak

-tříramenný volant (upraven tak abych dosáhl na páčky + věnec z 4ramenýho volantu z FEL)

-lucasy z FEL

-cyklovač stěračů FEL

-ovládaní topení z FAV

- přerušovač blikačů FEL

-loketní opěrka

-stropní světlo z FEL (před zrcátkem)

-vzadu boční stropní světla z OCT

-stropní madla FEL

-přední a zadní sedačky FEL

-přední a zadní pásy FEL

-elektrické ovládaní oken (ovladače OCT)

-zámek řadící páky ( čertlock :-) )

-autorádio + 4x repro (nějaký noname, nějak to hraje a to mi zatím stačí:))

-upravené teplovody topení

- přístrojový štít

- přístrojovka z FEL zabudována v IPUR palubce

- grafika budíků ve stylu fabia RS (phexsys)

- změna některých kontrolek na spodní liště (phexsys)

- modré podsvícení

- nerezové obroučky (phexsys)

- LEDky místo žárovek

- zabudováno cyklotacho

- přepínání funkcí cyklotacha pravou páčkou pod volantem (první poloha od sebe)

- kontrolka sytiče/otevření druhého stupně

- kontrolka parkovací brzdy

čert / Škoda 105L 1.4 - komentáře:

07:15:24
23.01.2013
čert
-> Péďa17: díky 6
07:14:31
23.01.2013
čert
-> Qwak: snížení bude 6. Já jsem spíš ujetej na ty různý zlepšeníčka a udělátka, ale omastit a posolit bych to mohl, ale nejsem si jistej výsledkem 3 3.
upraveno 1x, naposled 23.01.2013 07:14:52
23:14:20
22.01.2013
Péďa17
-> čert: krásná práce
21:13:57
22.01.2013
Qwak
-> čert: Tohle auto má spousty vychytávek a obdivuju tvou práci.. ale, příjde mi takový nemastny neslaný 8 kdyby to mělo nejaky hezčí kola a bejt to vo kus níž tak by to byla uplná paráda.. ( jen můj názor ) 40
08:11:59
21.01.2013
čert
-> minno: mám připravený pružiny od T2 a když jsem to proměřoval tak by to bylo s tlumičema jen tak tak, tak jsem to trochu posunul.

Kastlík na baterku v interieru moc vadit nebude. Plánuju dát ještě poličku pod palubku a potom bude kastlik na baterku schovaný za poličkou a nebude ani vidět.
upraveno 2x, naposled 21.01.2013 08:13:36
08:06:42
21.01.2013
čert
-> Tuner#2: díky4
08:06:12
21.01.2013
čert
-> Marcius: díky 6. njn těch kabelu je tam už nějak moc, ale snad už jsou všechny:)
20:19:07
20.01.2013
minno
-> čert: Super. Pozerám že si aj zvýšil uloženie tlmičov. Plánuješ ešte znižovať? :-D Takéto uloženie baterky v kufri sa mi páči, ale v interiéri by mi to asi vadilo.
19:14:51
20.01.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> čert 20.01.13 13:38:42: Paráda chlape jako vždy 4
18:33:49
20.01.2013
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> čert: pěkné, a koukám, slušně silný kabelový svazky 1
13:40:53
20.01.2013
čert
takto to vypadá v kabině
zvětšit čert / Škoda 105L 1.4 - obrázek od čert vložen 20.01.2013 13:40:53
13:38:42
20.01.2013
čert
po delší době jsem zase něco udělal
zvětšit čert / Škoda 105L 1.4 - obrázek od čert vložen 20.01.2013 13:38:42
14:31:34
07.11.2012
minno
-> čert: jasné, už chápem ako to máš, dík za fotky.
12:55:45
28.10.2012
čert
držáky sedaček mám posunuty cca o 6cm níže...
zvětšit čert / Škoda 105L 1.4 - obrázek od čert vložen 28.10.2012 12:55:45
12:53:57
28.10.2012
čert
-> minno: nemám v autě sedačky, tak jsem tu opěrku přiložil tak jak tam je. Opěrka je chycena pod ližinou sedačky...
zvětšit čert / Škoda 105L 1.4 - obrázek od čert vložen 28.10.2012 12:53:57
15:49:12
25.10.2012
minno
-> čert: aha, skús cvaknuť keď tak...dík....
15:41:13
25.10.2012
čert
-> minno: loketní opěrka je určena pro felicii. Našel jsem to jako doplněk vyráběný přímo pro felicii od fy Milotec. Uhycená je pod kolejničkama sedaček. Fotku nemám, můžu udělat o víkendu..
14:09:36
25.10.2012
Zippess
-> čert: Akotak pozerám v niektorých vychytávkach si ma predbehol. Aj ja som chcel plynové vzpery a upraviť víčko nádrže. 1 Inač pekná práca.
12:54:06
25.10.2012
minno
-> čert: ahoj, lakťovú opierku máš z akého auta a ako ju máš pripevnenú? nenašiel by si nejaké foto?
20:44:58
06.09.2012
Maťulo
-> Marcius: super Lado! diky moc! hod mi nejake fotky aj na FB do skupiny ked mozes! zaloz tam kludne album... Rozhodol som sa ze tam prave kvoli zastavbe MPi pojdu cele taketo budiky a hotovo... Su pekne, prehladne, navyse aj cele podsvietene... Ale tiez si to netrufam sam takto zabudovat do palubovky... -> čert: jo diky, ked mas nieco navyse, skus prihodit foto aj ty... moc ma to zaujima! a aj ten stredovy panel s ovladanim kurenia z fava vyzera zaujimavo! 6
Extreme Tyres