skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
VRČÍ TO, JEDE TO, BRZDÍ TO, CO VÍC SI PŘÁT?
Škoda 120 L
Rok výroby : 1989
Počet najetých km : 94 000
Motor : původní Škoda 742.12
Převodovka : původní pětistupňová mokrá SP 4,22
Barva karoserie : béžová 2040
Doplňková výbava :
- hranatá přístrojovka s nejnovějším fontem
- ipury na dveřích
- panel rádia
- 4 reproduktory (zatím původní)
- kapsy předních dveří
Nepůvodní úpravy :
- ALU kola KN Meteor II 5Jx13 (stříbrný komaxit) s pneumatikami 175/70 R13
- repasovaný SEDR 135
- nepůvodní anténa se zesilovačem (zapojeno na 2. pojistku - v činnosti pouze při zapnutém zapalování z důvodu úspory el. energie)
Momentálně probíhá odstraňování nedostatků jak na vzhledu vozu, tak na jeho technice - vady a poruchy za posledních 21 let, které nebyly řešeny
Některé z oprav techniky svépomocí - neurčité datum:
Vyčištěna sítka v palivovém okruhu
Opraveno dříve téměř nefunkční topení - vypadlý bowden ovládající klapku přívodu vzduchu do radiátoru
Opravy s dvorním mechanikem:
Výměna kulových čepů
Výměna těsnění pod hlavou motoru - díry dovrtávané
Výměna prasátek bubnu
Vymezována vůle ventilů
Co mě čeká:
V nejbližší době
- Opětovná rozborka startéru, doplnění chybějících podložek
- Seřízení vůlí ventilů a předstihu
Ve střednědobém výhledu
V dlouhodobém výhledu
Kompletní renovace vozu
Co se mi již podařilo splnit:
- kompletně vyčistěná technika vozu, odmaštěný motor a vyčištěný motorový prostor - intenzita mytí byla tak vysoká, že byly ke shledání v mot. prostoru zbytky roztrhaného gumoasfaltu, podběhy byly v barvě laku a dokonce povolila modrá barva na airboxu :-D
- natřený motor a podvozek, podběhy ošetřeny stříbrným tlumexem "88
- opravena zkorodovaná hrana kapoty motoru
- nový lak disků kol - přechodná radost...:-D Na novou sezónu přijdou na nápravy Meteory.
- nainstalované nové lapače nečistot (nápis natřen Eternalem)
- natřeny plechy uvnitř motoru
- zvláštním způsobem (dá se tomu snad říct jen - nabarvení :-)) zvýšení pohlednosti zátky expanzní nádobky
- METEORY mám doma, ačkoliv jsem to nikdy neplánoval
- startér opraven - závada jinde, než jsem čekal... snad bude vše OK..
- nebyla, ale po záběhu startéru se spolehlivost zvýšila na 98%
- brzdové trubky dle usouzení dvorního mechanika není nutné díky dostatečné dimensovanosti měnit
...toto výše můžu po čase zhodnotit tak, že to stálo všechno za hovno, ale každý nějak začíná... na nějaký čas bude vše znova .. A LÉPE.
Aktuality
09.08.2009 - byly načerpány nové informace ohledně rozlešťování opravovaných míst
14.09.2009 - učiněny první kroky v pokrokové úpravě opravovaných míst
16.09.2009 - byly provedeny opravy zavazadlového prostoru, vyčištění od konzervačních prostředků, vyčištění a oprava kapoty, natření vzpěry, pojistky a páky od rezervního kola černou barvou
- vyměněna brzdová kapalina, opraven závit antény rádia (za vše díky dvornímu mechanikovi)
18.09.2009 - nakoupen materiál na opravu laku (brusná a leštící pasta od Polykaru, brusný papír zrnitosti 2000 pod vodou, odmašťovač před lakováním)
- koupen nový černý výfuk - česká výroba
- připraveno na další sérii oprav laku, výměny výfuku a srovnání držáků nárazníku
20.09.2009 - konečně byla po víkendu plném práce dokončena oprava laku předního čela, pod světlama, nosníku a držáků nárazníku. Rozleštění laku ručně byla vražda. Nárazník je na autě konečně rovně.
21.09.2009 - vyměnil jsem si čidlo oleje, které jaksi již nebylo funkční
22.09.2009 - provedena technická kontrola - zjištěny pouze drobné nedostatky, především na brzdách
17.01.2010 - namontování nových krytů blikačů a zadních lamp
22.01.2010 - dorazily textilní koberce dělané na zakázku od Newman Tuning
31.01.2010 - oprava startéru, zabroušení kontaktů spínače a provedení komplexní údržby startéru - zatím plně funkční
20.03.2010 - repase palivové pumpy - esteticky mnohem lepší, ovšem momentálně palivový systém mimo provoz - zřejmě poškozená hadice
25.03.2010 - vyměněná hadice od nádrže do pumpy - vůz již opět plně funkční
14.04.2010 - vyměněny původní plecháče za opravené Meteory s novými pneumatikami
06.05.2010 - výměna "nového" výfuku za mnohem lepší Karsit (kratší a lépe zahnutá trubka, lepší zvuk)
14.05.2010 - dokončena repase přední SPZ
16.05.2010 - dokončena repase hubice filtrboxu (lakováno zhruba stejným odstínem, jako je modrá na filtrboxu) - pro sladění barev budu lakovat i filtrbox
01.06.2010 - vyměněna propojovací hadice polovin nádrže
27.06.2010 - vyměněna mlhovka, jelikož mi tamtu rozsekaly nájezdy, bohužel je druhovýrobní, takže přijde ještě origo PAL :-)
28.06.2010 - vyměněny zadní světla za originální PAL Made in Czech Republic (kromě lepšího svitu díky nepoškozeným parabolám jsou totožné)
červenec - srpen :
nátěr krycích plechů nádrže a trubek pod vozem, trubek k chladiči a nádrže
naražen do pantu omezovače dveří nový kolík (funguje bezvadně :-) )
nainstalována opravená jiná anténa se zesilovačem (díky Pavle P.)
naraženy origo nové pokličky v TOP stavu na Meteory
dokončen nátěr spodku Tlumexem Speciál, spodek je tak připraven na nátěr barvou karoserie
vyleštěna zadní kapota (testování vrtačky, kotouče a pasty) - už to nikdy dělat nebudu !!! :-D
vyměněny spony na propojovacích gumových hadicích trubek chlazení pod vozem (jedna byla urezlá, tak decentně tekla voda :-( )
23.10.2010 - vyměněn 21 let starý, 92 000 km jetý převodový olej, nyní je tam Paramo Gyrol 80W, pocitově je ten olej o mnoho lepší, než původní, teď to řadí i 1 za jízdy.
xx.11.2010 - odešla spojková hydraulika, zřejmě HSV pustil vzduch do okruhu, vysypala se stropní svítilna
24.12.2010 - vyměněn HSV a pár hadic, víc jsem nestihl
28.12.2010 - všechny hadice od nádobky k válcům vyměněny za EPDM, vyměněn PSV a odvzdušněn spojkový okruh, zavzdušněn brzdový okruh :-D
16.01.2011 - konečně odvzdušněn HBV, teď to i spolehlivě brzdí, auto po odstávce oživeno (kvůli problémům s el. proudem v garáži měla baterie pouhých 11,7 V, přesto motor na první otočení chytil)
... zas až tak spolehlivě to nebrzdí, takže to bude řešit nový HBV, možná i s novým posilovačem.
29.06.2011 - poměrně rozsáhlá etapa oprav dokončena (nový posilovač, HBV Fragokov, natřené ručičky přístrojů téměr originálním odstínem, nový šnek počítadla kilometrů, příprava pro zapojení kontrolek nezapnutých pásů, ruční brzdy a sytiče, renovovaná pedálová konzole, brzdová kapalina DOT4)
07.07.2011 - výměna oleje po 1000 km a 2 letech - na to mládí byl docela černej (Trysk M7ADS III API SG )
20.07.2011 - těsně před odjezdem na výlet vůz odstaven pro poruchu - z nezjištěných příčin zřejmě závažné nasávání falešného vzduchu pod karburátorem (motor nedrží volnoběh a i plynem a sytičem jde velmi těžko korigovat běh); demontováno vše inkriminované včetně sacích a výfukových těsnění; proběhne rozborka a repase karburátoru - čištění vyvářkou v octové vodě, nová těsnění, memblány a případné seřízení)
01.08.2011 - Dokončena repase karburátoru SEDR dif. 22/24, karburátor osazen novým víkem SEDR 130 a otryskováním dle Š135. Není to žádnej krasavec, nějaké nečistoty se mi nepodařily odstranit a ani jsem se o to zvlášť nesnažil, když na nový motor přijde fungl nový SEDR 120. Nicméně funguje to, sice jsem měl hlavně zpočátku problémy s nedokonale dosedajícími klapkami a vadnou akcelerační pumpičkou (špatné raménko) a z neznámého důvodu občasné chcípání na volnoběh, ale teď vše funguje a jede mi to i 145 km/h tacho (předtím tak 130) :o)) Hlavní rozdíl je očekávaně ve výkonu ve vysokých otáčkách.
13.08.2011 - V Klatovech koupena za 1500 Kč parádní originální plechařina (přední blatníky, prahy a výztuhy)
30.09.2011 - Koupeny origo kotouče na 2p. :o))
15.10.2011 - Konečně pořádně odvzdušněny brzdy - brzdí to víc než parádně, není žádnej problém zaflekovat
09.12.2011 - Vyměněna palivová pumpa a upraveno nastavení bohatosti by oko
09.02.2012 - Start po odstávce velice přesvědčivý, při -8°C v garáži chytla hned (i když několikrát neudržela volnoběh (prohnutej karb)), po rozhejbání všeho ztuhlýho mi poskytla dostatek zábavy. Za dobrý start vděčím mimo jiné velice užitečnému zařízení napájejícího neustále několika desítkami mA akumulátor, díky čemuž je vždy připraven k jízdě.
11/2012 - výměna zapalovacích kabelů za červené anglické měděné (dobové), výměna zapalovacích svíček za Brisky pro LPG, orientační měření komprese, výsledek by se dal charakterizovat slovy "nic moc"
02/2013 - Vůz oživen metodou roztlačení... :D
03/2013 - Řeším problém chcípání a nemožnosti nastartovat, po cca 30-45 minutách chodu... stačí minutku počkat a zase to jede... Jinak poslední etapa přechodu na modernější specifikace motorového oleje a opětovná výměna převodového oleje za supermoderní 75W/90.
27.04.2013 - výměna cívky, víčka a palce rozdělovače (vše originál PAL Czechoslovakia)... tím byla odstraněna opakující se porucha zapalování po prohřátí motoru...
Nějaké další info:
palivo : Natural 95 + Benadit
olej : Mogul Extreme 15W-40
svíčky : Brisk NR15S - Pro Š120 na LPG ... přínos? Nula nula hovno :D
pneumatiky : nově nové činské, ale osvědčené West Lake SP-06 175/70 R13
zrychlení 0-100 km/h tachometrových : 18 s
pružné zrychlení z 40-80 km/h na 3. rs : 15,4 s
aktuální dlouhodobá průměrná spotřeba paliva : 7,7 l/100 km viz
www.spotreby.cz/skoda-120 -1-2-37-kw-0-hp-a44878
aktuální dlouhodobá průměrná spotřeba náhradních dílů : asi 3 ks/100 km
rádio : OPEL SC 202 (Blaupunkt)
Videjá:
Zrychlení 0-111:
Zrychlení 0-105 s novým otáčkoměrem:
Snaha o upadnutí kyfkol:
Do budoucna plánuji pouze kompletní renovaci s asi tak 95% originálností (úpravy typu nedobové rádio, anténa a jiné drobnosti - žádné barevné nápravy, zkrácené přední pružiny, žádný 781.136, žádná vlečka, žádné 4písty)
Budu vděčný za komentáře.
Zvláštní poděkování patří mému dědovi; dvornímu mechanikovi; a kamarádovi Michalovi alias Favopick-up (virt); dobrému rádci z Virtu Tomáš#K; zdejším členům Pavlovi P.., Davidovi., ondovi za spoustu náhradních dílů, prodejci Meteorů - memfis(kiam), známému prodejci z Aukra karshovi2; a všem dalším, na které si teď nemohu vzpomenout.
20.2.2011 ZEMŘEL PETR S, PILÍŘ VIRTU, ČEST JEHO PAMÁTCE
version 4.05 ------------------------- -------------------------- --------------- 27.04.2013
Škoda 120 L
Rok výroby : 1989
Počet najetých km : 94 000
Motor : původní Škoda 742.12
Převodovka : původní pětistupňová mokrá SP 4,22
Barva karoserie : béžová 2040
Doplňková výbava :
- hranatá přístrojovka s nejnovějším fontem
- ipury na dveřích
- panel rádia
- 4 reproduktory (zatím původní)
- kapsy předních dveří
Nepůvodní úpravy :
- ALU kola KN Meteor II 5Jx13 (stříbrný komaxit) s pneumatikami 175/70 R13
- repasovaný SEDR 135
- nepůvodní anténa se zesilovačem (zapojeno na 2. pojistku - v činnosti pouze při zapnutém zapalování z důvodu úspory el. energie)
Momentálně probíhá odstraňování nedostatků jak na vzhledu vozu, tak na jeho technice - vady a poruchy za posledních 21 let, které nebyly řešeny
Některé z oprav techniky svépomocí - neurčité datum:
Vyčištěna sítka v palivovém okruhu
Opraveno dříve téměř nefunkční topení - vypadlý bowden ovládající klapku přívodu vzduchu do radiátoru
Opravy s dvorním mechanikem:
Výměna kulových čepů
Výměna těsnění pod hlavou motoru - díry dovrtávané
Výměna prasátek bubnu
Vymezována vůle ventilů
Co mě čeká:
V nejbližší době
- Opětovná rozborka startéru, doplnění chybějících podložek
- Seřízení vůlí ventilů a předstihu
Ve střednědobém výhledu
V dlouhodobém výhledu
Kompletní renovace vozu
Co se mi již podařilo splnit:
- kompletně vyčistěná technika vozu, odmaštěný motor a vyčištěný motorový prostor - intenzita mytí byla tak vysoká, že byly ke shledání v mot. prostoru zbytky roztrhaného gumoasfaltu, podběhy byly v barvě laku a dokonce povolila modrá barva na airboxu :-D
- natřený motor a podvozek, podběhy ošetřeny stříbrným tlumexem "88
- opravena zkorodovaná hrana kapoty motoru
- nový lak disků kol - přechodná radost...:-D Na novou sezónu přijdou na nápravy Meteory.
- nainstalované nové lapače nečistot (nápis natřen Eternalem)
- natřeny plechy uvnitř motoru
- zvláštním způsobem (dá se tomu snad říct jen - nabarvení :-)) zvýšení pohlednosti zátky expanzní nádobky
- METEORY mám doma, ačkoliv jsem to nikdy neplánoval
- startér opraven - závada jinde, než jsem čekal... snad bude vše OK..
- nebyla, ale po záběhu startéru se spolehlivost zvýšila na 98%
- brzdové trubky dle usouzení dvorního mechanika není nutné díky dostatečné dimensovanosti měnit
...toto výše můžu po čase zhodnotit tak, že to stálo všechno za hovno, ale každý nějak začíná... na nějaký čas bude vše znova .. A LÉPE.
Aktuality
09.08.2009 - byly načerpány nové informace ohledně rozlešťování opravovaných míst
14.09.2009 - učiněny první kroky v pokrokové úpravě opravovaných míst
16.09.2009 - byly provedeny opravy zavazadlového prostoru, vyčištění od konzervačních prostředků, vyčištění a oprava kapoty, natření vzpěry, pojistky a páky od rezervního kola černou barvou
- vyměněna brzdová kapalina, opraven závit antény rádia (za vše díky dvornímu mechanikovi)
18.09.2009 - nakoupen materiál na opravu laku (brusná a leštící pasta od Polykaru, brusný papír zrnitosti 2000 pod vodou, odmašťovač před lakováním)
- koupen nový černý výfuk - česká výroba
- připraveno na další sérii oprav laku, výměny výfuku a srovnání držáků nárazníku
20.09.2009 - konečně byla po víkendu plném práce dokončena oprava laku předního čela, pod světlama, nosníku a držáků nárazníku. Rozleštění laku ručně byla vražda. Nárazník je na autě konečně rovně.
21.09.2009 - vyměnil jsem si čidlo oleje, které jaksi již nebylo funkční
22.09.2009 - provedena technická kontrola - zjištěny pouze drobné nedostatky, především na brzdách
17.01.2010 - namontování nových krytů blikačů a zadních lamp
22.01.2010 - dorazily textilní koberce dělané na zakázku od Newman Tuning
31.01.2010 - oprava startéru, zabroušení kontaktů spínače a provedení komplexní údržby startéru - zatím plně funkční
20.03.2010 - repase palivové pumpy - esteticky mnohem lepší, ovšem momentálně palivový systém mimo provoz - zřejmě poškozená hadice
25.03.2010 - vyměněná hadice od nádrže do pumpy - vůz již opět plně funkční
14.04.2010 - vyměněny původní plecháče za opravené Meteory s novými pneumatikami
06.05.2010 - výměna "nového" výfuku za mnohem lepší Karsit (kratší a lépe zahnutá trubka, lepší zvuk)
14.05.2010 - dokončena repase přední SPZ
16.05.2010 - dokončena repase hubice filtrboxu (lakováno zhruba stejným odstínem, jako je modrá na filtrboxu) - pro sladění barev budu lakovat i filtrbox
01.06.2010 - vyměněna propojovací hadice polovin nádrže
27.06.2010 - vyměněna mlhovka, jelikož mi tamtu rozsekaly nájezdy, bohužel je druhovýrobní, takže přijde ještě origo PAL :-)
28.06.2010 - vyměněny zadní světla za originální PAL Made in Czech Republic (kromě lepšího svitu díky nepoškozeným parabolám jsou totožné)
červenec - srpen :
nátěr krycích plechů nádrže a trubek pod vozem, trubek k chladiči a nádrže
naražen do pantu omezovače dveří nový kolík (funguje bezvadně :-) )
nainstalována opravená jiná anténa se zesilovačem (díky Pavle P.)
naraženy origo nové pokličky v TOP stavu na Meteory
dokončen nátěr spodku Tlumexem Speciál, spodek je tak připraven na nátěr barvou karoserie
vyleštěna zadní kapota (testování vrtačky, kotouče a pasty) - už to nikdy dělat nebudu !!! :-D
vyměněny spony na propojovacích gumových hadicích trubek chlazení pod vozem (jedna byla urezlá, tak decentně tekla voda :-( )
23.10.2010 - vyměněn 21 let starý, 92 000 km jetý převodový olej, nyní je tam Paramo Gyrol 80W, pocitově je ten olej o mnoho lepší, než původní, teď to řadí i 1 za jízdy.
xx.11.2010 - odešla spojková hydraulika, zřejmě HSV pustil vzduch do okruhu, vysypala se stropní svítilna
24.12.2010 - vyměněn HSV a pár hadic, víc jsem nestihl
28.12.2010 - všechny hadice od nádobky k válcům vyměněny za EPDM, vyměněn PSV a odvzdušněn spojkový okruh, zavzdušněn brzdový okruh :-D
16.01.2011 - konečně odvzdušněn HBV, teď to i spolehlivě brzdí, auto po odstávce oživeno (kvůli problémům s el. proudem v garáži měla baterie pouhých 11,7 V, přesto motor na první otočení chytil)
... zas až tak spolehlivě to nebrzdí, takže to bude řešit nový HBV, možná i s novým posilovačem.
29.06.2011 - poměrně rozsáhlá etapa oprav dokončena (nový posilovač, HBV Fragokov, natřené ručičky přístrojů téměr originálním odstínem, nový šnek počítadla kilometrů, příprava pro zapojení kontrolek nezapnutých pásů, ruční brzdy a sytiče, renovovaná pedálová konzole, brzdová kapalina DOT4)
07.07.2011 - výměna oleje po 1000 km a 2 letech - na to mládí byl docela černej (Trysk M7ADS III API SG )
20.07.2011 - těsně před odjezdem na výlet vůz odstaven pro poruchu - z nezjištěných příčin zřejmě závažné nasávání falešného vzduchu pod karburátorem (motor nedrží volnoběh a i plynem a sytičem jde velmi těžko korigovat běh); demontováno vše inkriminované včetně sacích a výfukových těsnění; proběhne rozborka a repase karburátoru - čištění vyvářkou v octové vodě, nová těsnění, memblány a případné seřízení)
01.08.2011 - Dokončena repase karburátoru SEDR dif. 22/24, karburátor osazen novým víkem SEDR 130 a otryskováním dle Š135. Není to žádnej krasavec, nějaké nečistoty se mi nepodařily odstranit a ani jsem se o to zvlášť nesnažil, když na nový motor přijde fungl nový SEDR 120. Nicméně funguje to, sice jsem měl hlavně zpočátku problémy s nedokonale dosedajícími klapkami a vadnou akcelerační pumpičkou (špatné raménko) a z neznámého důvodu občasné chcípání na volnoběh, ale teď vše funguje a jede mi to i 145 km/h tacho (předtím tak 130) :o)) Hlavní rozdíl je očekávaně ve výkonu ve vysokých otáčkách.
13.08.2011 - V Klatovech koupena za 1500 Kč parádní originální plechařina (přední blatníky, prahy a výztuhy)
30.09.2011 - Koupeny origo kotouče na 2p. :o))
15.10.2011 - Konečně pořádně odvzdušněny brzdy - brzdí to víc než parádně, není žádnej problém zaflekovat
09.12.2011 - Vyměněna palivová pumpa a upraveno nastavení bohatosti by oko
09.02.2012 - Start po odstávce velice přesvědčivý, při -8°C v garáži chytla hned (i když několikrát neudržela volnoběh (prohnutej karb)), po rozhejbání všeho ztuhlýho mi poskytla dostatek zábavy. Za dobrý start vděčím mimo jiné velice užitečnému zařízení napájejícího neustále několika desítkami mA akumulátor, díky čemuž je vždy připraven k jízdě.
11/2012 - výměna zapalovacích kabelů za červené anglické měděné (dobové), výměna zapalovacích svíček za Brisky pro LPG, orientační měření komprese, výsledek by se dal charakterizovat slovy "nic moc"
02/2013 - Vůz oživen metodou roztlačení... :D
03/2013 - Řeším problém chcípání a nemožnosti nastartovat, po cca 30-45 minutách chodu... stačí minutku počkat a zase to jede... Jinak poslední etapa přechodu na modernější specifikace motorového oleje a opětovná výměna převodového oleje za supermoderní 75W/90.
27.04.2013 - výměna cívky, víčka a palce rozdělovače (vše originál PAL Czechoslovakia)... tím byla odstraněna opakující se porucha zapalování po prohřátí motoru...
Nějaké další info:
palivo : Natural 95 + Benadit
olej : Mogul Extreme 15W-40
svíčky : Brisk NR15S - Pro Š120 na LPG ... přínos? Nula nula hovno :D
pneumatiky : nově nové činské, ale osvědčené West Lake SP-06 175/70 R13
zrychlení 0-100 km/h tachometrových : 18 s
pružné zrychlení z 40-80 km/h na 3. rs : 15,4 s
aktuální dlouhodobá průměrná spotřeba paliva : 7,7 l/100 km viz
www.spotreby.cz/skoda-120 -1-2-37-kw-0-hp-a44878
aktuální dlouhodobá průměrná spotřeba náhradních dílů : asi 3 ks/100 km
rádio : OPEL SC 202 (Blaupunkt)
Videjá:
Zrychlení 0-111:
Zrychlení 0-105 s novým otáčkoměrem:
Snaha o upadnutí kyfkol:
Do budoucna plánuji pouze kompletní renovaci s asi tak 95% originálností (úpravy typu nedobové rádio, anténa a jiné drobnosti - žádné barevné nápravy, zkrácené přední pružiny, žádný 781.136, žádná vlečka, žádné 4písty)
Budu vděčný za komentáře.
Zvláštní poděkování patří mému dědovi; dvornímu mechanikovi; a kamarádovi Michalovi alias Favopick-up (virt); dobrému rádci z Virtu Tomáš#K; zdejším členům Pavlovi P.., Davidovi., ondovi za spoustu náhradních dílů, prodejci Meteorů - memfis(kiam), známému prodejci z Aukra karshovi2; a všem dalším, na které si teď nemohu vzpomenout.
20.2.2011 ZEMŘEL PETR S, PILÍŘ VIRTU, ČEST JEHO PAMÁTCE
version 4.05 ------------------------- -------------------------- --------------- 27.04.2013
palinator / Škoda 120 L - komentáře:
21:02:05
22.04.2014
22.04.2014
martin.bystrice
Škoda, že jsem dnes před školou nestihl tu tvojí Šáde prohlídnout :)
08:56:32
08.06.2012
08.06.2012
palinator
-> minno:
Ne, dveře mám zatim dokonce jen PP tušim.
Ne, dveře mám zatim dokonce jen PP tušim.
08:42:25
08.06.2012
08.06.2012
minno
-> palinator: čiže tie 2 sady už máš čo
22:49:39
07.06.2012
07.06.2012
palinator
-> minno:
Řikáš že mám koupit 2 sady jo?
Řikáš že mám koupit 2 sady jo?
21:05:02
07.06.2012
07.06.2012
minno
-> palinator: ja by som tiež mohol rozprávať o tom. Záleží na aký kus dverí natrafíš. Do predaja ako ND šli obvykle tie horšie kusy.
14:05:31
07.06.2012
07.06.2012
palinator
-> minno:
Uvidíme, konzultoval jsem to s Applem a on řikal že dveře měnit, kdyby se třeba ty malý dírky vařily, tak by to asi nevyšlo levnějc než nový dveře. Jedu v originálních dílech, tak snad to nebude až takovej problém všechno dopasovat, i když Jiřík by moh vyprávět svý.
Uvidíme, konzultoval jsem to s Applem a on řikal že dveře měnit, kdyby se třeba ty malý dírky vařily, tak by to asi nevyšlo levnějc než nový dveře. Jedu v originálních dílech, tak snad to nebude až takovej problém všechno dopasovat, i když Jiřík by moh vyprávět svý.
09:00:47
07.06.2012
07.06.2012
minno
-> palinator: aha, no to je ale všetko opraviteľné :-) Ale nové dvere sú nové dvere no, i keď niekedy je potom problém spasovať to....
22:47:01
06.06.2012
06.06.2012
palinator
-> minno:
Dole hrany jsou rezavý, to by nebyl takovej problém, ale občas je pod lakem puchýřek, kterej by po vybroušení šel naskrz.
Dole hrany jsou rezavý, to by nebyl takovej problém, ale občas je pod lakem puchýřek, kterej by po vybroušení šel naskrz.
11:56:21
06.06.2012
06.06.2012
minno
-> palinator: čo je s dverami? nevyzerajú byť nejako vážnejšie poškodené, aby boli nepoužiteľné.
22:31:12
05.06.2012
05.06.2012
palinator
-> thomaskounic:
Já to nechávám plavat trochu to ještě ojezdim, vyměnim nějaký záležitosti co jsou potřeba (rozvody, pravej svislák) a pak to půjde na komplet renovačku.
Já to nechávám plavat trochu to ještě ojezdim, vyměnim nějaký záležitosti co jsou potřeba (rozvody, pravej svislák) a pak to půjde na komplet renovačku.
21:57:08
05.06.2012
05.06.2012
thomaskounic
plechy mám v plánu snad za rok.Teď dodělám motor a letos už nic většího.žena držkuje a teprve dneska jsem dal na defíka(spotř.)letní gumy.
21:11:20
05.06.2012
05.06.2012
palinator
-> thomaskounic:
Dřív ty 2040 byly docela často potkávaný, teď jich hodně ubylo. S mým stavem plechařiny bys spokojenej rozhodně nebyl. Sice nemám až tak špatný lemy, podlahu, kufr a přední blatníky (krom odtokový hrany která je na kaši), tak je to děs a hrůza. Dveře nejsou použitelný ani jedny, vnější prahy KO, výztuhy tam ještě nějaký jsou protože to na heveru drží, uvnitř je orezlej tunel, přední čelo KO.. no.. proto mám plnou garáž nový plechařiny.
Dřív ty 2040 byly docela často potkávaný, teď jich hodně ubylo. S mým stavem plechařiny bys spokojenej rozhodně nebyl. Sice nemám až tak špatný lemy, podlahu, kufr a přední blatníky (krom odtokový hrany která je na kaši), tak je to děs a hrůza. Dveře nejsou použitelný ani jedny, vnější prahy KO, výztuhy tam ještě nějaký jsou protože to na heveru drží, uvnitř je orezlej tunel, přední čelo KO.. no.. proto mám plnou garáž nový plechařiny.
18:30:08
05.06.2012
05.06.2012
thomaskounic
Máš jí moc pěknou,těhle barev 2040 moc není,dřív jsem si jí na virtu nevšiml.Kdybych měl stav plechařiny jako ty byl bych spokojenej.
22:49:37
11.02.2012
11.02.2012
palinator
-> franta111:
Díky, ten popis s odstupem času mi přijde dost nahovno. Je to taky sepsaný za xx let, co je v rodině. Já na originalitu dbám čím dál víc a myslím, že se věci snažím dělat čím dál kvalitněji. Ovšem jak všude píšu, to hlavní teprve za pár let přijde.
Díky, ten popis s odstupem času mi přijde dost nahovno. Je to taky sepsaný za xx let, co je v rodině. Já na originalitu dbám čím dál víc a myslím, že se věci snažím dělat čím dál kvalitněji. Ovšem jak všude píšu, to hlavní teprve za pár let přijde.
20:17:05
11.02.2012
11.02.2012
franta111
-> palinator: Vypadá pěkně tvoje škodovka a máš dost podrobnej popis oprav ... já jsem u svý 130 ky za 12 let provozu /každodení ježdění do práce/ už vyměnil postupně spoustu věcí... přední čelo a blatníky a zadní lemy a prahy rok 2003, 2011 znovu zadní lemy + zadní brzdový trubičky...a šikmý vlečný ramena nápravnici přední nápravy, most stabilizátoru přední nápravy díry v podlaze ... motor / klika / vyfuk mám polský Polmostrow protože je z pohliníkovanýho oplechu a vydrží 2x dýl než natíraný , jě dbám spíš na funkčnost než originalitu tak mám v autě spoustu součástek z jiných typů škoda ... Ale čínský součástky tam nemám žádný .. protože neuměj je udělat aby byli rovnocený..
19:17:39
22.11.2011
22.11.2011
palinator
-> stodvacet:
Díky, taky máš moc pěknou a mnohem zachovalejší.
Díky, taky máš moc pěknou a mnohem zachovalejší.
19:04:18
22.11.2011
22.11.2011
stodvacet
-> palinator: Máš moc pěknou škodulku,mám podobnou a asi i podobný názor na to jak by měla vypadat.Moc se mi ta tvoje líbí,doufám,že se někdy potkáme a pokecáme
17:50:35
22.11.2011
22.11.2011
Tomáš#K
-> palinator: Díky. Ale letos jsem tomu moc nedal. Jen občas jezdil.
17:41:34
22.11.2011
22.11.2011
palinator
-> Tomáš#K:
Prosímtě, vždyť ty máš auto o řád řádů jinde.
Prosímtě, vždyť ty máš auto o řád řádů jinde.