skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Na sklonku prázdnin roku 2008 se moje máti a zároveň babička našich dvou raubířů rozhodla pořídit si povoz,aby ty lotry měla jak dopravovat,když je vyfasuje na víkend. A co jiného by synáček mohl doporučit jiného,než škodovku. Takže se rozhodily síte a v nich uvízla zelená 125-cítka od známých z práce,kteří si po dvaceti letech pořídili nové (rozuměj normální) auto :-). Na konci srpna jsme se na to nadělení jeli podívat. Vůz byl garážovaný a na pohled hezký ale to bylo tak vše. Interiér sice originální (nekuřák,vůně nového vozu),bez poskvrny,lak originál jako nový. Ovšem s ostatními částmi to už bylo horší:skelet v pořádku (dutiny) ale jinak jemně oďobané prahy a zadní lemy,přední blatníky na vrchních hranách už začaly měnit skupenství (obracely se v prach),pokrčené zadní čelo. Zkušební jízda prokázala neochotu motoru chytat,zrychlovat či jinak projevovat aktivitu po sešlápnutí akcelerátoru,ovšem generovaný hluk prozrazoval spíš na nadupaný muscle car. Brzdy drobet nesouměrné ale jinak jedovaté,řízení tuhé jelikož nemazané,na nerovnostech tluče. Ovšem cena byla více než příznivá,aku necelý rok nový,k vozu zahrádka,komplet nové obložení a pár dalších věciček,takže jsem to nakonec odkýval. Vůz pak pár víkendů bez zásahů jezdil až i babička sama uznala,že by si milé autíčko zasloužilo drobet údržby. Takže jsem si ho na víkend půjčil na malé seřízení. Projet město bez toho,aniž by mi motor zdechnul a vůz se pohyboval rychleji,než důchodce o holi,vyžadovalo nadlidské úsilí. Chvílemí jsem si připadal jako zpátky v autoškole. Na konci města jsem se rovnou zastavil pro nový výfuk (původní nápadně podoben ementálu) a pokračoval v krasojízdě. Doma vyměněn lauf a následovalo seřízení rozdělovače. Po zjištění jeho téměř šestinové vůle na otáčce a kráteru v kladívkách rozhodnuto o výměně za generálkovaný kus. Po jeho vytažení z motoru mě polil pot:komínek rozdělovače orezlý a okolo mazlavé šedé bláto,naznačující že olej a voda to spolu dali dohromady. Takže hlava dolů,očištění a nové těsnění,přetěsnění skříně termostatu (který doveda ho přede mnou namontoval tělesem do hadice nevím),nový olej+filtr(vzduchový taktéž) a nové svíce BRISK(fatální chyba,jak se později ukázalo). Následně seřízení,ovšem stále to nebylo ono,po přidání plynu furt díra. Následovala rozborka karbu,kontrola trysek,vyfoukání ale pořád nic. Až potřetí mě napadlo rozebrat i akcelerační pumpičku-byla složena obráceně,takto složené to v životě nemohlo chodit. A škodka náhle okamžitě ožila,chytala na drc,táhla i studená,prostě paráda. Ještě chlazení pročištěno Arvou a kamenožroutem. Vůz po třech dnech běžného provozu předán zpět a doufal jsem,že bude chvíli pokoj. Bohužel omyl,postupně odešly dvě svíčky a po 400km opět voda v oleji. Z motoru vypuštěno 6litrů bláta,jak to dopadlo,vidíte zde:skoda-virt.cz/cz/.../9689
6-s-125l-voda-do-oleje
Takže nyní opět lítá jako zamlada a doufám že ještě dlouho bude. Naši kluci se inspirovali na letošních Doksech Tunerovým báječným zeleným strojem a pokřtili stopětadvácu taktéž Zelenkou,tímto děkuju Lubošovi,že krom Tunera 2 tu strpí ještě druhou Zelenku :-)
2008/11 takže krom vyběhlýho navijáku PP pásu bez problémů,přední lampy osazeny NARVA Range Power +50%
2008/12 prošli jsme STK beze ztráty květinky,posháněny plechy na rekonstrukci předku,na pořadu snad během příštího léta
2009/1 sehnány nové deklíky na tail lampy,na jaře vyměníme
2009/2 takže moje Nemesis mě zatím vzala na milost,funguje bezchybně
2009/9 Díky všeobecné krizi jak v ekonomice,tak v mezilidských vztazích je projekt zastaven do odvolání,auto nasazeno do běžného provozu v oblasti Novobydžovska :-(
2010/8 tak zelená je rozebraná v garáži,tetka huntuje šedivku,snad to brzy polátáme,aby z toho bylo zase auto bez děr
2010/9 jsme venku z garáže po 50ti dnech,předek vyvařen,vyměněny oba blatníky+spojler,L práh,nastříkáno přibližně stejnou barvou,dutiny REZISTIN ML,spodek REZISTIN CAR,podběhy TLUMEX Plast,TLUMEX Special,REZISTIN CAR. Vyměněny dekly zadních lamp,předních a bočních směrovek,přečalouněna sedadlo řidiče-výměna&oprava prosezeného sedáku,dále nové těsnění kufru a omezovač dveří řidiče-nádherně tiché bez cvakání.
2012 ledenec - výměna zimáků,kontrola brzd,vše v pohodě
2012 březenec - dobití aku,vystříkání spodku po zimě,umytí a konečně udělána přítrž olejovým flekům u baráku,přetěsněno boční víko a podávací čerpadlo plus výměna sáknoucího baroskopu
-a druhý den znova,páč mě těsnění vyjelo zpod deklu tyček,takže vše znova. A k tomu ještě malá GO starteru (rozborka,vyfoukání,utrhá ní šroubů elmagu-výměna za jiný,obnova drážek rotoru,přeleštění komutátoru,výměna břem. futra,namazání a sborka). Vrtí jak ďas :o)
2012 dubenec -vzhledem k absenci cyklovače stěračů a nynějšímu deštivému počasí,aplikoval jsem aspoň nestavitelný cyklovač,montovaný jako zvláštní výbava elkových modelů,dále slepení rozpadlé kotvy bezp.pásů,dále vypuštění mazutu z převodovky,naplněno novým PP80
2012 jaro,léto - slouží lidu,za sebou i první sraz v jejím plechovém životě-Pohofest 2012
2012 podzim - na palubní desce přibyl dobový kontrolní přístroj BATES,na podzimní nečas nové stírací lišty aus LIDL o délce 450mm
2012 skorozima-dostala krom zimáků i generálkovaný startér a skoronové akumulátor. Chytá jak nová.
2012 Silvestr - výměna víka rozvodových tyček plech za odlitek Favo,rovnou výměna MO+filtr,promaz svisláků
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- ------------------------
2013 Február - baterie nedrží kapacitu,tak dostala téměř novou BANNERku z šedivky. Ta to s tou vydrancovanou chudinkou díky reduktoru nějak překlepe. Musí.
2013 Březenec-zakoupeno přední okno s modrým pruhem,znásobíme cenu vozu.Výměna až bude teplo.
2013 "od jara do léta"-celkek bez problémů,až na poslední měsíc. Zlobilo zapalování,jednou odtah,předevčírem vrchol všeho,prasknul heft osky závaží odstředivého regulátoru,tím pádem útroby rozdělovače rozmixovány na šrot plus ulomená noha rozdělovače.
2013 červec -Zelenina opět v chodu,generálkovaný rozdělovník + komínek,šislé poklice nalakovány žlutou perletí (tunink,py.o!)
2013 říjenec - přezuto na zimní,údržba předních brzd,promazání svislých čepů
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------
2014 ledenec -podivné povrzávání LZ kola,podezření na volný bubeb či "odjeté" ložisko LZ poloosy. Nic z toho. Vůz je v naprostém "ókeju". Důvodem vrzu jsou zimní pneu z Feldy na Z nápravě,které,díky nižšímu profilu,jsou více roztažené a stýkají se ve spodním bodě s oněmi "zlatými" poklicemi :o) takže aspoň výměna volantu a úprava PP dveřního mechanismu zámku dveří na zajištění i při otevřených dveřích.
2014 březen - neplánovaná zkouška změny paliva z benzin na diesel,bohužel s negativnímy účinky na plynulost chodu motoru,následný návrat k původnímu předepsanému palivu,výměna "o" kroužků seřizovacích prvků SEDRu z důvodu přílišné bohatosti a následné seřízení
2014 dubenec - přezuto na letní,jezdí krásně plynule už s vlahým motorem. Výměna čelního skla za nové se zeleným pruhem.
2015 únor-v prosinci výměna topení, auto začíná topit už při 45 stupních, a loni přetočen tachometr přes 100 000km všechno s původním motorem
2017 říjen- auto stále ŽIJE a jezdí ve službách babičky. Jelikož táta na tenhle účet, a celkově na virt moc nechodí a v HK už nebydlí, tak se o to auto budu muset začít starat já protože auto začíná reznout na podlaze takže brzo se stim musi něco udělat nebo tam bude do roka díra, vypadá jak pojízdná popelnice a o tom že motorovej olej s filtrem má nalítáno cca 15 000km ani nemluvím, ale jezdí víceméně bez problému vetší problém byl asi jen že prasklo táhlo řazeí, ale hned za kulisou takže se opravilo bez demontáže. Drobnějsí opravy se udělali včera výměna lukasů, výměna zadních světel a zdvojení blinkrů (jen na STK se zase zapojí zpátečky) oprava ostřikovačů, výměna vyšisovaných predních blinkrů, výměna H4ky ve světle a výměna rozpadlé řidičovy kotvy to je zatím všechno z prací, snad bude čas ještě před zimou rozleštit to aby to nevypadalo jako popelnice, a nějak odrbat rez.
Takže nyní opět lítá jako zamlada a doufám že ještě dlouho bude. Naši kluci se inspirovali na letošních Doksech Tunerovým báječným zeleným strojem a pokřtili stopětadvácu taktéž Zelenkou,tímto děkuju Lubošovi,že krom Tunera 2 tu strpí ještě druhou Zelenku :-)
2008/11 takže krom vyběhlýho navijáku PP pásu bez problémů,přední lampy osazeny NARVA Range Power +50%
2008/12 prošli jsme STK beze ztráty květinky,posháněny plechy na rekonstrukci předku,na pořadu snad během příštího léta
2009/1 sehnány nové deklíky na tail lampy,na jaře vyměníme
2009/2 takže moje Nemesis mě zatím vzala na milost,funguje bezchybně
2009/9 Díky všeobecné krizi jak v ekonomice,tak v mezilidských vztazích je projekt zastaven do odvolání,auto nasazeno do běžného provozu v oblasti Novobydžovska :-(
2010/8 tak zelená je rozebraná v garáži,tetka huntuje šedivku,snad to brzy polátáme,aby z toho bylo zase auto bez děr
2010/9 jsme venku z garáže po 50ti dnech,předek vyvařen,vyměněny oba blatníky+spojler,L práh,nastříkáno přibližně stejnou barvou,dutiny REZISTIN ML,spodek REZISTIN CAR,podběhy TLUMEX Plast,TLUMEX Special,REZISTIN CAR. Vyměněny dekly zadních lamp,předních a bočních směrovek,přečalouněna sedadlo řidiče-výměna&oprava prosezeného sedáku,dále nové těsnění kufru a omezovač dveří řidiče-nádherně tiché bez cvakání.
2012 ledenec - výměna zimáků,kontrola brzd,vše v pohodě
2012 březenec - dobití aku,vystříkání spodku po zimě,umytí a konečně udělána přítrž olejovým flekům u baráku,přetěsněno boční víko a podávací čerpadlo plus výměna sáknoucího baroskopu
-a druhý den znova,páč mě těsnění vyjelo zpod deklu tyček,takže vše znova. A k tomu ještě malá GO starteru (rozborka,vyfoukání,utrhá ní šroubů elmagu-výměna za jiný,obnova drážek rotoru,přeleštění komutátoru,výměna břem. futra,namazání a sborka). Vrtí jak ďas :o)
2012 dubenec -vzhledem k absenci cyklovače stěračů a nynějšímu deštivému počasí,aplikoval jsem aspoň nestavitelný cyklovač,montovaný jako zvláštní výbava elkových modelů,dále slepení rozpadlé kotvy bezp.pásů,dále vypuštění mazutu z převodovky,naplněno novým PP80
2012 jaro,léto - slouží lidu,za sebou i první sraz v jejím plechovém životě-Pohofest 2012
2012 podzim - na palubní desce přibyl dobový kontrolní přístroj BATES,na podzimní nečas nové stírací lišty aus LIDL o délce 450mm
2012 skorozima-dostala krom zimáků i generálkovaný startér a skoronové akumulátor. Chytá jak nová.
2012 Silvestr - výměna víka rozvodových tyček plech za odlitek Favo,rovnou výměna MO+filtr,promaz svisláků
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- ------------------------
2013 Február - baterie nedrží kapacitu,tak dostala téměř novou BANNERku z šedivky. Ta to s tou vydrancovanou chudinkou díky reduktoru nějak překlepe. Musí.
2013 Březenec-zakoupeno přední okno s modrým pruhem,znásobíme cenu vozu.Výměna až bude teplo.
2013 "od jara do léta"-celkek bez problémů,až na poslední měsíc. Zlobilo zapalování,jednou odtah,předevčírem vrchol všeho,prasknul heft osky závaží odstředivého regulátoru,tím pádem útroby rozdělovače rozmixovány na šrot plus ulomená noha rozdělovače.
2013 červec -Zelenina opět v chodu,generálkovaný rozdělovník + komínek,šislé poklice nalakovány žlutou perletí (tunink,py.o!)
2013 říjenec - přezuto na zimní,údržba předních brzd,promazání svislých čepů
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------
2014 ledenec -podivné povrzávání LZ kola,podezření na volný bubeb či "odjeté" ložisko LZ poloosy. Nic z toho. Vůz je v naprostém "ókeju". Důvodem vrzu jsou zimní pneu z Feldy na Z nápravě,které,díky nižšímu profilu,jsou více roztažené a stýkají se ve spodním bodě s oněmi "zlatými" poklicemi :o) takže aspoň výměna volantu a úprava PP dveřního mechanismu zámku dveří na zajištění i při otevřených dveřích.
2014 březen - neplánovaná zkouška změny paliva z benzin na diesel,bohužel s negativnímy účinky na plynulost chodu motoru,následný návrat k původnímu předepsanému palivu,výměna "o" kroužků seřizovacích prvků SEDRu z důvodu přílišné bohatosti a následné seřízení
2014 dubenec - přezuto na letní,jezdí krásně plynule už s vlahým motorem. Výměna čelního skla za nové se zeleným pruhem.
2015 únor-v prosinci výměna topení, auto začíná topit už při 45 stupních, a loni přetočen tachometr přes 100 000km všechno s původním motorem
2017 říjen- auto stále ŽIJE a jezdí ve službách babičky. Jelikož táta na tenhle účet, a celkově na virt moc nechodí a v HK už nebydlí, tak se o to auto budu muset začít starat já protože auto začíná reznout na podlaze takže brzo se stim musi něco udělat nebo tam bude do roka díra, vypadá jak pojízdná popelnice a o tom že motorovej olej s filtrem má nalítáno cca 15 000km ani nemluvím, ale jezdí víceméně bez problému vetší problém byl asi jen že prasklo táhlo řazeí, ale hned za kulisou takže se opravilo bez demontáže. Drobnějsí opravy se udělali včera výměna lukasů, výměna zadních světel a zdvojení blinkrů (jen na STK se zase zapojí zpátečky) oprava ostřikovačů, výměna vyšisovaných predních blinkrů, výměna H4ky ve světle a výměna rozpadlé řidičovy kotvy to je zatím všechno z prací, snad bude čas ještě před zimou rozleštit to aby to nevypadalo jako popelnice, a nějak odrbat rez.
THOMAS-ŠKODA 125L-STARÁ KARTA - komentáře:
21:50:34
10.11.2017
10.11.2017
Bobesh
-> Bobesh 02.03.14 00:52:10: Hergot,já bych mohl psát scénáře do televizních Bakalářů
10:49:17
17.11.2015
17.11.2015
Bobesh
-> DZ.sojka 125L: Díky
23:02:54
23.02.2015
23.02.2015
DZ.sojka 125L
Zdravím, chválím... Jinak ftipne narazit na člověka co má stejné auto a dle nicku usuzuji ze i stejné příjmení :-)
07:39:19
28.12.2014
28.12.2014
jimbeam655
-> kraska98: taky mě to napadlo ale spoiler je z laminátu a potřeboval by generálku tedto neni vidět ale z druhé strany jeulomenej kus tak že možná po opravě ;-)
22:02:02
27.12.2014
27.12.2014
kraska98
Ten spoiler jí sluší,možná jen bych do něj zabudoval mlhovky.
00:23:36
19.04.2014
19.04.2014
Bobesh
Tento pátek jsme Zeleninu pěkně protáhli. Trasa H.K.-Otovice u K.V.,Doksy a zpět H.K.,délka 525km a rozhodně jsem ji nešetřil. Naprosto bez problémů.
19:21:41
02.03.2014
02.03.2014
Bobesh
-> franta merganic: Úplně snadno,na připravenou svorkovnici,jelikož tento cyklovač s pevně nastaveným intervalem byl originálním doplňkem,montovaným na přání zákazníka. Jinak pokud nemáš tento nebo z GLS,lze použít stovkový nebo po úpravě i z Avie. Schema se řešily třeba tuto:skoda-virt.cz/cz/.../8677
3-cyklovac-zapojenie
18:56:58
02.03.2014
02.03.2014
franta merganic
caw ako si napojil ten ciklovac
12:57:00
02.03.2014
02.03.2014
minno
-> Bobesh: ha, pred pár rokmi sa niečo podobné stalo aj mne
09:39:10
02.03.2014
02.03.2014
Bobesh
-> MOLSO: -> sikula: Díky,pánové. Občas se to nahromadí a musí to ze mě ven
-> Mantrabeach: Ahoj Tome,jo,už asi měsíc. Stodola už není k dispozici a babička by pod širým nebem rychle zpustla,tak je opět v garáži a Christine s Šedivkou před barákem,z toho jedna vždy bez značek. Zatím si toho orgáni nevšimli.
-> Mantrabeach: Ahoj Tome,jo,už asi měsíc. Stodola už není k dispozici a babička by pod širým nebem rychle zpustla,tak je opět v garáži a Christine s Šedivkou před barákem,z toho jedna vždy bez značek. Zatím si toho orgáni nevšimli.
09:22:17
02.03.2014
02.03.2014
sikula
-> Bobesh: Pěkná příhoda, snad nechceš říct že
09:18:39
02.03.2014
02.03.2014
Mantrabeach
-> Bobesh: vidím že už máš běluši u sebe
07:26:44
02.03.2014
02.03.2014
MOLSO
-> Bobesh: krasny pribeh snad mi nechces rict ze ....
00:52:10
02.03.2014
02.03.2014
Bobesh
Další "veselá příhoda z natáčení" :Minulý týden mi drahá maminka volala,že absolvovala menší výlet s naší babičkou a "Zelenina" (jak se jí poslední dobou hanlivě přezdívá) se při jízdě chovala jak jankovitý kůň a že taktak doskákala dom. Znechuceně jsem odvětil,že jsem jí (Zelenku II.) posledně asi přechválil a že teda tý ludře o víkendu domluvím. Včera jsem ji po ránu jel protáhnout mycím boxem,jelikož si jí zřejmě veškerá ptačí havěť z blízkého okolí zvolila za cíl svých bombových útoků,činících při vyměšování. Vůz sice chytil ihned,ovšem jakýkoliv odpor na motor (byť jen uvolnění spojkového pedálu) znamenal pozvolné snížení rpm až do úplného zdechu,to vše za doprovodu hutných oblaků kouře. Po pěti minutách trápení jsem konečně udržel motor jakžtakž v chodu a vydal se přískoky k myčce. Auto mělo v sobě asi tolik elánu,jako Trabant s jedním funkčním válcem a za kouřové efekty jsem byl od pár cyklistů a okolojdoucích oceněn pohříchu nechutnými gesty,nehodných civilizované bytosti jednadvacátého století. Doskákav na myčku a učiniv očistu povozidla,skonstatoval jsem ze svých letitých zkušeností pravděpodobnou ztrátu komprese jednoho či více válců,způsobených prasklým pístem či jejich těsnících elementů. Opět jsem doskákal domů a byvše svou drahou odbyt,že tímhle se mnou nikam nepojede (jelikož byla přítomna mému kejklování při odjezdu i návratu),počkal jsem na příjezd mých ratolestí a spolu podnikli riskantní přesun do garáže,kde jsem hodlal změřit kompresi a učinit přesnější závěr "co s načatým motorem". První překvapení nastalo již při dojezdu ke garáži. Zelenina se jízdou dostatečně prohřála a jevila již větší ochotu k práci samé,ovšem stále to nebylo ono a byť i kouře již ubylo,stále ho bylo hodně. Následná měření,kdy všechny válce v pohodě natlačily 10-12at.,mi nasadila brouka do hlavy,cože se to tu děje. Letmá kontrola zapalování i svíček dovršila mé naprosté zmatení. Motor pálí na všechny čtyři,komprese je,paliva i vzduchu dost. Jen saze,kouř a smrad...jako by starej diesel...a tu mi začalo svítat. V tu chvíli jsem se v duchu vrátil časem o čtvrtstoletí zpět,kdy nám do dílen přitáhli "učňákovského" Trabanta z důvodů náhlé klinické smrti. Hrabali jsme se tenkrát v tom papundeklu snad dva dny. Přestože vše fungovalo na jedničku a autu nic nechybělo,nejelo. Klika,písty,válce,zapalov
ání,elektrika,palivová soustava,prostě vše. Akumulátor,starter,svíčky
,kabely,zapalování. NIC! Ze zoufalství jsme toho sráče tlačili po dvoře tam a sem. Vzduchem létaly výkřiky:"Pane mistr,už to čoudí,za chvilku ňafne!" Neňafnul. Nádrž ven,obsah nádrže vylit do plastových nádob,s podezřením na nečistoty v palivu. NIC! V apatii a tupém odevzdání jsme čuměli na chcíplého pryskyřyčníka a přemítali o věcech mezi nebem a zemí. Zíral jsem do ztracena zkrze bílé kanystry na čiré bezbarvé palivo......ČIRÉ!!! A nahlas povídám:"Co to je za "SPECIÁL",když je bezbarvej?" ( SPECIÁLem rozuměj benzín BA 91,který se tenkrát barvil na červeno). Mistr na mě pohlédl,přiskočil k barelu,čuchnul,pak i prsty smočil,ovoněl,promnul mezi prsty a jal se nekřesťansky klet. Ano,bylo to tak. Milá účetní,která jela služebně do městečka,dotankovala milého Piškota do plna naftou,nikoli SPECIAL MIXem,který byl tenkrát u každé pumpy běžně k dostání. Byl donesen kanystr,namíchala se směs benzínu a oleje v příslušném poměru,bakeliťák dostal napít,rozkuckal se,chytnul,smrděl jako AVIA 30,kouřil zrovna jako ona ale vrčel. Za čtvrt hodiny už vesele lítal po buzeráku,kam ho šel mistr pohonit za to martyrium. Tato příhoda se nesla učňákem dalších x generací. A já si na ni náhle vzpoměl. Zároveň i na to,že mi máma řekla,že cestou tankovala. Kouknul na svíčky a nahlas říkám:"Vždyť to pálí na všechny! Jen ty saze a smrad,jako diesel." Kouknu na Toma,on můj pohled opětoval a po třech sekundách mu zřetelně svitlo v očích a hází repliku:"Snad nechceš říct,že..." "Jo,přesně!",od
větil jsem. Beru mobil do ruky,po chvíli mám majitelku na drátě. Na můj zdvořilý dotaz,zda ony trable začaly až po tankování,či auto zužovaly již od počátku cesty,přisvědčila že až po tankování. Následovalo pársekundové ticho na obou stranách,které prolomila ona zvoláním:"No snad mi nechceš říct,že..." "Já se jen ujišťuju o pochodu mých myšlenek",odvětil jsem,v ten moment již s vítězoslavným úsměvem. Nemaje kanystru,vyprázdnili jsme jednu PET lahev od vody a zajeli k pumpě pro NATURAL. Po návratu jsem postavil PETku do pravé kapsy motoru,odpojil nádrž od čerpadla a náhradní spojil pumpu s PETkou. Pak už to šlo jako tenkrát na západě. Po čtvrthodině se v Zelenině probudilo zvíře a místo kouření jsme s ní orali příjezdovou cestu ke garáži z obou stran. Dnešní vypuštění "babiččina MIXu" (jaká ironie,že Zelenina má jako jediná z našeho vozového parku plastovou nádrž,postrádajících výpustných otvorů a obsah jsem vypouštěl zkrz nátrubek výtlaku otvorem průměru 3-4mm zhruba půldruhé hodiny),bylo již jen malou třešničkou na dortu oné rádobyzávady,která vypadala pomalu na výměnu agregátu .
10:15:03
24.04.2013
24.04.2013
Pavel P..
jojo Simoniz je kvalita ale pak to rozlešťovat když to víc zaschne, to je peklo
10:05:13
24.04.2013
24.04.2013
palinator
-> Bobesh:
To mohu potvrdit...
To mohu potvrdit...
11:23:20
23.04.2013
23.04.2013
Bobesh
-> palinator: To teda Ale ten výsledek stojí zato a ta ochrana je opravdu dlouhodobá
10:06:52
23.04.2013
23.04.2013
palinator
-> Bobesh:
Ona je to pekelná dřina to timhle udělat poctivě.
Ona je to pekelná dřina to timhle udělat poctivě.
10:02:10
23.04.2013
23.04.2013
Bobesh
O víkendu proběhl jarní úklid a očista. Voskování až bude kdy. Starý SIMONIZ fakt dobrej,voskováno v září,auto celou zimu venku a přesto pořád drží vodu od těla
21:31:38
05.01.2013
05.01.2013
Mantrabeach
-> Bobesh: ale prosím tě,ještě nejsi takovej dědek.ale jasně že je lepší celá kára