Š 125l-voda do oleje

prohledat
20 příspěvků (zobrazeno 1 až 20) od 27.10.2008 do 31.10.2008, založil/a Bobesh
řadit dle data
19:59:06
31.10.2008
suri
-> Bobesh: tak nech ešte najazdí aspoň 50 000km ...4
19:57:24
31.10.2008
Bobesh
-> suri: No doufám,doufám. Jinak to jezdí pěkně,byla by ho ještě škoda.
16:23:43
31.10.2008
suri
-> Bobesh: tak vidíš nech slúži 4
22:11:30
30.10.2008
Bobesh
Tak protimrazovky OK,shodil jsem vanu,natlakoval chlazení a hle:pod čtvrtou vložkou čůrek. Takže z nouze a holého nezbytí po pouhých 400km od výměny opět palici dolů,vložka s pístem ven (zjištěno naštípnuté těsnění),vydolovat bordel okolo,nové těsnění pod vložku 0,14 a zase všechno zpět.Cca 5h práce ale zdá se to bejt dobrý.
16:49:27
28.10.2008
ml.vlasta
kolik ma motor na lítaný... tata má 105 a brala víc olaja jak benzínu a vedle kde má být voda byl olej a kde má být olej byla voda tak(jeloto uplne na p..u...menší kopec tak jse musely tlačit abysme trochu jely...) tak jse vyměnily tesnení pod hlavou a chvylku to jela ale pak seto zaclo horšit a horšit vedle nejakych 40koni tak bylo 20koni a vedle 4 válcu tak tojelo na 2valce a 3 valec se semtam pridal ale ten motor byl us tak 4 lroky po smrti rikal tatovy jeden znamej kterej delaa do aut tak jse tam daly 110R a ted to jede trochu ale chtelopy to 5p //zajezí kolik ten motor ma nalítany lepši je tam dán jinej neš spravovat skuvenej...
16:11:23
28.10.2008
suri
-> Bobesh: však jasné ja sa len snažím vysvetliť ako to skonrolovať
14:40:55
28.10.2008
Bobesh
-> Evž@: To ještě nevím,zkusím,uvidím.

-> suri: Však to tam aj mám napísané1 v druhom príspevku,to nič5
14:06:38
28.10.2008
Evž@
-> Bobesh: jestli ti teče voda přes mrazovky tak zdělěj viko ventilů...sundej zvonkohru..očisti mrazovky...a udělej nějakym způsobem přetlak v expanzce a krásně uvisíš jestli se na některé z těch tří mrazovek udělá kapička....jestli jo tak je to jasné
12:58:11
28.10.2008
suri
-> Bobesh: ano ale aj sundat vanu jestli voda neuteka okolo vlozky stalo sa ze bol prasknuty blok
12:55:55
28.10.2008
Bobesh
-> suri: Bobesh 27.10.08 22:07:29 napsal:

-> Kuladmin: Já bych myslel možnost "a" ale nevím,jak se přesvědčit. Auto přitom od opravy najrelo hovno nic,ještě to nebylo ani na přetažení. Zkusil bych sundat vanu a natlakovat chlazení,mohlo by se to ukázat.
Myslel jsi tohle?
12:51:27
28.10.2008
Bobesh
-> kubina: Tady to vidíš,sto roků se člověk okolo toho motá,až všechno s rostoucím věkem a množstvím informací zase všecho postupně zapomene5
12:46:19
28.10.2008
suri
-> Bobesh: co tak nehat hlavu zhodit vanu a natlakovat a pozerat ci neunika popri vlozke
12:45:30
28.10.2008
Bobesh
Kuladmin 28.10.08 10:38:10 napsal:

Jo pravda na mrazovky jsme zapomnel teda pokud jsou uz i u litinovy hlavy uvnitr do oleje to uz fakt nevim. Vim ze u hlinikovych ano ..
Rány boží,ta ty jsem ani nevzdechl,to jsem kus vola! Mrknu4
11:04:14
28.10.2008
COL
U mne tece taky voda do leje, ale jen na studenym motoru a jen tehdy, kdyz klesna teplota k nule. Za tepla ne, ani kdyz je natlakovano. Zaclo to koncem zimy, pres leto s tim cca 15tkm nebyl problem, ted uz se to zase objevuje. :o/
10:38:10
28.10.2008
Kuladmin
Jo pravda na mrazovky jsme zapomnel teda pokud jsou uz i u litinovy hlavy uvnitr do oleje to uz fakt nevim. Vim ze u hlinikovych ano ..
10:13:12
28.10.2008
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> Bobesh: taky mi tohle delala mrazovka,byla ze strany vody sezrana a byla v ni dirka jakoby jsi ji propich jehlou.kdyz se ale vodni okruh natlakoval,byla do dokonala tryska vody do oleje
23:10:13
27.10.2008
Evž@
-> Bobesh: asi mrazové pojistky...dnes jsem to řešil...teklo přes ně do oleje
22:07:29
27.10.2008
Bobesh
-> Kuladmin: Já bych myslel možnost "a" ale nevím,jak se přesvědčit. Auto přitom od opravy najrelo hovno nic,ještě to nebylo ani na přetažení. Zkusil bych sundat vanu a natlakovat chlazení,mohlo by se to ukázat.
22:00:17
27.10.2008
Kuladmin
Tak bud netesnej ty vymezovaci krouzky pod valci nebo i tpo se stava praskla vlozka nebo presahy nebo opet tesneni pod hlavou nebo kriva hlava nebo praskla hlava. Vyber si neco z toho to je.1
21:51:32
27.10.2008
Bobesh
Tak pánové,rady: 120 s emulzí místo oleje,mastnota v chlazení,motor šel jak žentourtéměř bez ,bez akcelerace,tlaky v hrnkách okolo 10. Vyměněno těsnění pod palicí (přesahy OK),GO rozdělovače,rozborka-sbor ka karburace,seřízení,proplá chnutí systému chlazení. Po necelým měsíci opět emulze,co se ztratí z expanze,to přibyde ve vaně. Motor přitom nekouří,chytá na drc,do expanze nefouká,chladící systém čistej.
Extreme Tyres